Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor iværksætter?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
At skrabe nok penge sammen til at jeg kan gå på pension når jeg er 35!  Nej vel???

1. Kontrol med hvad jeg bruger min tid på

2. Mulighed for at være innovativ

3. Mulighed for at skabe værdi for andre

Og ja, pengene kan man jo ikke komme uden om hvis man har større ambitioner end lige at forsørge sig selv. Det er jo de færreste ansatte der vil arbejde gratis.

Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:18
Er utrolig enig med de andre brugere herinde.

Grunden til at jeg drømmer om at blive iværksætter, er at jeg selv gerne ville føre mine idéer ud i virkeligheden. Man kan sige at jeg virkelig brænder for at komme i gang med iværksætteri. Selvom jeg kun er 17 år, er jeg overbevidst om at det kan blive min fremtidige levevej. Jeg er utrolig træt af at sidde på en skolebænk, selvom jeg mindst skal sidde der godt 2 ½ år endnu, for at få min handelseksamen.

Men tanken om at jeg kan starte min egen virksomhed, og alle de udfordringer og spændende muligheder, jeg har mulighed for at komme ud for, er en kæmpe motivation for mig. Jeg gør det ikke for pengene skyld, men for drømmens skyld.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Det der driver mig er at jeg kan kompinere min hobby med arbejde. Jeg er kun 17år nu som Christian. Det som giver mig kicket er alle de muligheder man har og vide det er dig selv der har skabt det der er under dig.

Jeg håber selv at jeg kan få moms registreret ZR-Designs inden længe, hver eneste dag jeg arbejder med det, bliver jeg gladere og stoltere over hvad jeg har udrettet.

Jeg har stor respekt for alle iværksættere store som små, det at man føre inten en nyskabt ide ud i livet eller man "bare" starter en ny virksomhed op, er fantastisk syntes jeg.

Mvh Nicolaj John R ( ZR-Designs )

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:43

Den frihed man har når man selv driver en virksomhed, og dernæst penge og helst mange af dem. Jeg har planer om
at bygge privatskoler i Philippinerne, hvor det self kommer til at koste at gå på, men KUN lige nok til at drive skolen, altså prøve at gøre min del til at rette ud på skolesystemet der over.

og en dag have så mange penge at jeg kan begynde at bygge vindmøller der over..
Som i kan se er min motivation egentlig meget enkel.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)