Nu er jeg godt nok lidt grøn i iværksætteri, men jeg ved godt hvorfor jeg er så optaget af det: Når man får ros fra en kunde, når man lukker handler på en eftermiddag for 10000,- som 18 årig, når man skaber noget fra bunden - Som man kan mærke folk er interesseret i. Så får man en speciel følelse i maven, en slags adrenalin, som jeg er helt tosset med:-) Udover det, er det også følelsen af at være fri, der trækker lidt:-) |
Hvorfor iværksætter?
eller jeg drømmer bare om at kunne arbejde med hvad der intressere mig, og stoppe igen når man ikke gider mere og begynde igen med noget nyt. Det må være det som trækker i mig. Alt andet må være ting som kommer, som jeg ikke har fantasi til at forestille mig, har jo ikke prøvet endnu ;-) |
|
www.nfdesign.dk
Alligevel vil jeg gerne starte for mig selv. Har ideen og arbejder videre med den når jeg har tid. Jeg tror på den ide, den investor jeg har talt med tror på den. Alligevel er det p.... svært at slippe mit nuværende job. Jeg kan jo lide det jeg laver, og der mangler ingenting i forhold til........ ja hvad som helst. Alligevel vil jeg gerne starte op for mig selv. Selvfølgelig fordi, der er sq ingen der blander sig. Og det er vel frihed!!! Eller hvad? |
Dato: 16-02-2007 01:59:17 Forfatter: MT9 For fanden hvor er det svært at slippe den gode indtjening. Jeg hiver en rigtig god løn hjem hver måned, jeg får mange oplevelser, masser af udfordringer, og jeg ser hele verden i mit nuværende job. Alligevel vil jeg gerne starte for mig selv. Har ideen og arbejder videre med den når jeg har tid. Jeg tror på den ide, den investor jeg har talt med tror på den. Alligevel er det p.... svært at slippe mit nuværende job. Jeg kan jo lide det jeg laver, og der mangler ingenting i forhold til........ ja hvad som helst. Alligevel vil jeg gerne starte op for mig selv. Selvfølgelig fordi, der er sq ingen der blander sig. Og det er vel frihed!!! Eller hvad? Min mening: Gå efter hvad hjertet fortæller dig. Du skal ikke blive iværksætter blot fordi alle andre gør det, du skal gøre det hvis du brænder for det, brænder du ikke for det, skal du efter min mening ikke blive iværksætter, da du ender med at gå død. |
Du mener selvfølgelig at: "Nogen" ender med at gå død? Du er så personligt ikke sandt? |
Kan jeg få dig til at uddybe dit indlæg? |
[/QUOTE] Kan jeg få dig til at uddybe dit indlæg? [/QUOTE] Du citerer mig og bruger ordet "du" det er personligt. Ikke kritisk ment, bare en fornøjelig bemærkning. Jeg er helt klar over det er hårdt at være selvstændig da jeg er gået ned med et firma |
Kan jeg få dig til at uddybe dit indlæg? [/QUOTE] Du citerer mig og bruger ordet ''du'' det er personligt. Ikke kritisk ment, bare en fornøjelig bemærkning. Jeg er helt klar over det er hårdt at være selvstændig da jeg er gået ned med et firma [/QUOTE] Ja, jeg mener at ordet du er mere korrekt end ordet jeg, når vi taler om dig :) Det er hårdt at være selvstændig, men for mig var det hårdere at være lønslave. Det var bare hårdere på en anden måde. |
Det var jeg bare ikke klar over vi gjorde:) Jeg svarede jo bare på et indlæg. Men tak for rådet ;-) |