Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver Foursquare et hit?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har ikke været så meget debat om Forusquare her på Amino.

Det seneste forsøg på en en debat om emnet, er næsten et år gammelt. Og da det er lang tid i forhold til sådan et medie, kunne det være sjovt at se om der er noget der har ændret sig.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre:

Bruger du Foursquare - som privatperson?

Bruger du Foursquare - som virksomhed?

Hvis du gør, har du så fået noget ud af det? Både som privat og som virksomhed.

Vi tager chancen og prøver det af, og det bliver meget sjovt at se om det kommer til at give noget. Men vi har også et produkt der er rigtig attraktivt for turister, så det er nok dem vi skal satse på.

Men vi er selvfølgelig spændte på om danskerne hopper med på vognen i 2011, eller om det aldrig bliver til noget i Danmark.

Jeg har kigget lidt på de virksomheder der er tilmeldt i København, og det er jo ikke fordi de er blevet overrendt af "sign in's". Men det er også tydeligt at de ikke har gjort meget for at gøre det attraktivt.

Nå, men det var også mest for at høre om der er nogen der har erfaringer med FourSquare.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 08:21

Bruger det, men klienten på min mobil (HTC Touch Diamon 2 m. WM 6.5) er så elendig at jeg ikke har den store fornøjelse ved det.

Hvis du satser på turister skal du da gøre det! Og overvej Gowalla også :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:50

Krkli:
Og overvej Gowalla også :-)

Den kendte jeg ikke. Det kigger jeg på med det samme. Tak for det :o)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:01
Til privat brug tror jeg at folk kommer til at bruge Facebook Places i stedet for Foursquare. Personligt er jeg dog langt mere begejstret for Foursquare end Facebook Places.
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:05

Jeg har brugt Foursquare i noget tid, og vil blive ved med at bruge til det, indtil at Facebook får lavet en funktion, så man kan smide det over på Twitter. På Foursquare kan du jo videresende til både Facebook og Twitter.

Går I nogensinde ind og tjekker andres Foursquare tjeck-ins, eller ser i dem kun i Facebook og Twitter-strømmen?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt har jeg aldrig rigtig set fidusen ved at fortælle hele verden hvor jeg befinder mig. Hvad rager det dem? :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:09

Jeg tror du har ret.

Og grunden til at jeg i det hele taget kiggede på foursquare, var faktisk fordi vi havde målt (så godt som man nu kan) effekten af Google places. Og det var ikke helt dumt.

Derfor er det nærliggende at vi kaster os over så meget som muligt i den stil, da det nok bliver større i løbet af de næste på år.

Det er bare så pokkers svært at regne ud, hvad der skal satset på :o)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:13

Mikkel deMib Svendsen:

Personligt har jeg aldrig rigtig set fidusen ved at fortælle hele verden hvor jeg befinder mig. Hvad rager det dem? :)

Nej, jeg har det på samme måde.

Men set fra forretningens side, har jeg ikke noget problem i at gå på kompromis. Det samme gælder Facebook som jeg ikke bruger privat, men selvfølgelig skal bruge erhvervsmæssigt.

Og tilsvarende min store kæphest, Trustpilot, som jeg egentlig havde forsvoret at jeg nogensinde ville benytte aktivt. Men når man ved at det har en effekt, er man jo idiot hvis man ikke udnytter det. uanset hvad min personlige holdning til det er :o)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:28

Jeg brugte også Foursquare, da jeg syntes det var sjovt at se hvor mine venner befandt sig. Det svarer jo lidt til man interesserer sig for hvad ens venner LAVER, som man får afvide når man er på facebook.

Men som allerede indikeret, så bruger jeg ikke Foursquare mere, da facebook samler det hele.

Tror desværre ikke at Foursquare holder meget længere. 

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:19

Nu er Please Rob Me desværre ikke længere aktiv, men det siger lidt det hele. Hvorfor hulen vil jeg fortælle hele verden når jeg ikke er hjemme?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)