Der har ikke været så meget debat om Forusquare her på Amino. Det seneste forsøg på en en debat om emnet, er næsten et år gammelt. Og da det er lang tid i forhold til sådan et medie, kunne det være sjovt at se om der er noget der har ændret sig. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre: Bruger du Foursquare - som privatperson? Bruger du Foursquare - som virksomhed? Hvis du gør, har du så fået noget ud af det? Både som privat og som virksomhed. Vi tager chancen og prøver det af, og det bliver meget sjovt at se om det kommer til at give noget. Men vi har også et produkt der er rigtig attraktivt for turister, så det er nok dem vi skal satse på. Men vi er selvfølgelig spændte på om danskerne hopper med på vognen i 2011, eller om det aldrig bliver til noget i Danmark. Jeg har kigget lidt på de virksomheder der er tilmeldt i København, og det er jo ikke fordi de er blevet overrendt af "sign in's". Men det er også tydeligt at de ikke har gjort meget for at gøre det attraktivt. Nå, men det var også mest for at høre om der er nogen der har erfaringer med FourSquare. |
Bruger det, men klienten på min mobil (HTC Touch Diamon 2 m. WM 6.5) er så elendig at jeg ikke har den store fornøjelse ved det.
Hvis du satser på turister skal du da gøre det! Og overvej Gowalla også :-)