Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone app

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Går lidt med tanken om at lave en app til Iphone.

Ideen er at man skal kunne taste en vare ind, også se priserne på varen i forskellige supermarkeder, for derfor nemt at kunne sammenligne priser.

Hvad siger i om ideen, tror i det vil være muligt ?

Hilsen Patrick

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:33

Pallefar89:

Hvad siger i om ideen, tror i det vil være muligt ?

Glimrende ide. Så kan jeg finde de billigste bleer til knægten i butikkerne i nabolaget. Jeg ville gerne bruge sådan en.

Udfordringen er ikke at lave selve app'en - det kan du nok finde en flink Amino freelancer til, hvis ikke selv du kan.
Udfordringen bliver at trække data ud fra butikkerne. Det er en omfattende database du skal skabe dig.(Gang lige varesortimentet i den lokale Netto med antallet af butikker)

FDM har en benzin-prischecker. De får deres data både ved at selskaberne indberetter og at brugere rapporterer.
Hvis du på en måde kan få samlet data, så er det bare om at komme i gang.

S

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 23:18

Prøv at tjekke etilbudsavisen.dk

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 10:34

Lyder som en god ide. Er sikker på det er muligt 100%!

Nu tag jeg bare et eksempel: Ligesom at forvandle hjemmesiden Prizerunner til en brugervenlig og smart app til Iphone!

Men i dit tilfælde tror jeg bare det er ny app, uden binding af noget eksisterende.

Held og lykke med det!

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:03

Problemet som jeg ser det er at få data fra butikskæderne med deres priser, tror i dette vil være muligt ?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:19

Du kan forhandle dig til mange ting, men der er 10000vis af produkter i en kæde.
Det i ser i butikken er ikke nødvendigvis, det som deres database indeholder.

Der vil også være problemet at lidt dyrere kæder som Føtex ikke vil vinde noget ved at være med i sådan en app og derved er det usandsynligt at de ville deltage.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 19:22

Lasse Smith:

Der vil også være problemet at lidt dyrere kæder som Føtex ikke vil vinde noget ved at være med i sådan en app og derved er det usandsynligt at de ville deltage.

Korrekt, men det burde da slet ikke stoppe dig!

Jeg synes at apps til iphones burde have meget mere, vi arbejder på flere apps til iphones i øjeblikket og vi har en priskører app projekt igang, måske hvis du er interesseret kan vi sammen få noget op og køre med de andre apps, jeg er så en designer som kan tegne og lave hvad du vil, så hvis du er med på det bar skriv pb :)

Mvh

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 19:23

En mere simpel udgave ville være at have tilbud i en app.

Derved skal du "bare" indtaste priser samt datoer hver uge og kan undgå at skulle skaffe databaser.
Så kan tilbuddene opdeles i f.eks. katagorier, så en kunde som leder efter billig colaer, vil få en oversigt over aktuelle tilbud.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:26

Hvis du får lavet den app, så se at få den lavet til Andriod også. Jeg skal nok hente den ned :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 19:26

1CLICK.DK:

Lasse Smith:

Korrekt, men det burde da slet ikke stoppe dig!

Jeg har prøvet at være i forhandling med store koncerner før og de er nogle tunge drenge som er meget ufleksible.
Det betyder ikke at man skal give op, men trådstarteren skal ikke tro han kan troppe op på hovedkontoret og få alt hvad han ønsker uden problemer.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)