Det er jeg helt sikker på de ikke vil :-) De bedste kaffe hilsner |
Ked af at sige det, men det findes allerede. Tilbudsavisen har lavet et, som faktisk virker super.
Det er jeg helt sikker på de ikke vil :-) De bedste kaffe hilsner |
Ked af at sige det, men det findes allerede. Tilbudsavisen har lavet et, som faktisk virker super.
|
Jeg havde overvejet noget ligende, hvor man scanner stregkoden og prisen og telefonen så uploader de info til en central server. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Selvom det er lavet (men den har kun tilbudsaviser med) så kan man da sagtens lave en der er bedre :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det kræver at en stor procentdel der bruger den, gider at gøre det arbejde. Og det tror jeg man få svært ved - med mindre man laver et system af brugeren kan optjene penge på det. For henter jeg sådan en app, er det for at sammenligne priser - ikke for at uploade data ;) |
Vær med til at gøre systemet nemt at bruge for dig selv :) Men ja.... det er også derfor at jeg ikke kom igang med det. Tanken var at du stod og så nogle sko og kunne scanne stregkoden. Så vil systemet kunne fortælle dig hvor der var andre sko af samme model og mærke og hvad de kostede. |