Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone app

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pallefar89:

Problemet som jeg ser det er at få data fra butikskæderne med deres priser, tror i dette vil være muligt ?

Det er jeg helt sikker på de ikke vil :-)

Dagligvarehandlen er ikke super interesseret i at oplyse alle priser således at de uden videre kan sammenlignes. Ofte lokker man jo kunder til med gode priser på enkelte produkter, sågar kan de tabe på tilbuds produkter.

Der findes en del sider på nettet som gennemlæser tilbudsaviser for de bedste tilbud. En af af disse sider er spar30.dk, det kan være du kan lave et samarbejde med dem?

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 12:43

Ked af at sige det, men det findes allerede. Tilbudsavisen har lavet et, som faktisk virker super.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:06

eTilbudsavisen kan fås som app til iphone, og virker ganske fint.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:56

Jeg havde overvejet noget ligende, hvor man scanner stregkoden og prisen og telefonen så uploader de info til en central server.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:58

Mark Guldbrandsen:

Ked af at sige det, men det findes allerede. Tilbudsavisen har lavet et, som faktisk virker super.

Selvom det er lavet (men den har kun tilbudsaviser med) så kan man da sagtens lave en der er bedre :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02

Niels Henriksen:

Jeg havde overvejet noget ligende, hvor man scanner stregkoden og prisen og telefonen så uploader de info til en central server.

Det kræver at en stor procentdel der bruger den, gider at gøre det arbejde. Og det tror jeg man få svært ved - med mindre man laver et system af brugeren kan optjene penge på det.

For henter jeg sådan en app, er det for at sammenligne priser - ikke for at uploade data ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:17

Lund.dk:

Det kræver at en stor procentdel der bruger den, gider at gøre det arbejde. Og det tror jeg man få svært ved - med mindre man laver et system af brugeren kan optjene penge på det.

For henter jeg sådan en app, er det for at sammenligne priser - ikke for at uploade data ;)

Vær med til at gøre systemet nemt at bruge for dig selv :) Men ja.... det er også derfor at jeg ikke kom igang med det.

Tanken var at du stod og så nogle sko og kunne scanne stregkoden. Så vil systemet kunne fortælle dig hvor der var andre sko af samme model og mærke og hvad de kostede.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)