Hej Jeg har et meget lille projekt der måske kan give et pænt langsitet afkast og søger en partner der både kan og vil udføre projektet mod at få 50% af overskudet. Jeg ejer en egnet .com addresse indenfor fodbold livescore og jeg har fundet et godt livescorescript der er gratis at bruge (mod at vise deres reklamer). Jeg skal have en php mand til at installere dette script og sætte nogle flere reklamekarusseller op på siden, som skal vise vores pay per view bannerreklamer (jeg har et annoncested der måske er godt). Det skal bygges så det er nemt at skifte disse banner reklamer. Når siden er bygget tilmelder du den de forskellige søgemaskiner og derefter bruger du ca. 30minutter om dagen på at skifte reklamer og lave bare et linkbuild per dag. (der skal næppe skiftes reklamer hver dag og tror ikke scriptet kræver vedligeholdelse) Jeg håber vi kommer til at tjene 50 øre om dagen per bruger og at vi minimum kommer op på 1000 daglige brugere i snit eller 250 per dag til os hver. Men måske 10 gange så meget. Du har evnerne og lysten til at udføre ovennævnte, ellers ved jeg ikke lige hvem du er...ung programmør under uddannelse, erfaren selvstændig som vil bruge 30min om dagen på at få en stabil bi indtægt, eller måske en IT kyndig på pension der kan løfte opgaven. Jeg vurderer at det vil tage fra 2 til 10 timer afhængig af programmøren at lave projektet, og vil derfor tilbyde en symbolsk betaling for arbejdet, og jeg betaler for hosting og domæne. Din interesse i projektet skal være de 50% af indtægterne for at drive sitet. Jeg håber at høre fra nogen der måske også har interesse i international fodbold. Hvis du har interesse for projektet så skriv og fortæl lidt om dine evner. Mvh Mr. A |
Så med andre ord kommer du med en ide og det er din risiko?
Programmøren lægger så 200 timer+- i løbet af det første år med udsigt til måske at få penge hvis projektet bliver en success?