Folk undres ofte over prisen. Vi kunne sagtens sætte prisen op, men så ville det blive for dyrt. Satte vi prisen ned ville det være for billigt. De 2500 er fastsat, da den vurderes til at være en rimelig pris.
Som sagt, hvis I er interesseret i at høre mere er i meget velkomne til at kontakte mig på tbu@jollytime.dk
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Jeg syntes det lyder som et super tilbud, men at gå ned til 250,- for en testperiode er måske lige lidt for voldsomt. Kan godt se det ville være fantastisk for kunden, for det er jo småpenge, men prøv at se det fra modsatte side. For at sætte "arbejdet" igang, skal der jo være lidt mere fylde på, og jeg kunne da godt forestille mig at 3. måned er bedre end 1. måned...Så in short...jeg tror en testmåned let kunne give et misvisende resultat.
Inden folk falder helt på halen, kunne jeg godt tænke mig at høre lidt nærmere omkring jeres metoder til at skaffe disse kunder. Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du ikke ønsker det oplyst i tråden.
Synes nu det er en lidt underlig garanti, hvad gør du eksempelvis hvis der kommer en bilforhandler eller en forhandler af elektronik der har utrolig høje salgspriser, vil det så stadig være muligt?
Tror ALLE virksomheder i verden, som eksempelvis bilforhandlere vil være interesseret i tilbuddet hvis du kan skaffe 150 bilsalg for kun 2500+ moms kr.!!
Mikael: Desværre kan vi ikke tilbyde det til denne branche
Santafun:Jeg forstår godt din skepsis. Måske er bilforhandlere ikke verdens nemmeste at skaffe kunder til, men skriv til mig, og fortæl om dit produkt så ser vi på det. Metoden vil jeg helst vise ved vores brochure, som jeg gerne vil sende til dig.
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Det var absolut heller ikke for at være negativ, men det lyder bare lidt vildt. Der er stadig nogle ting jeg ikke helt forstår.
Hvorfor har i en fast pris, i stedet for lave en pris med udgangspunkt i opgaven og den salgpris produktet har? For ja briller er nok lettere at sælge en dyre fjernsyn, biler etc.
Og hvorfor vælger i ikke - i stedet - at lave en no cure no pay aftale med jeres kunder så i KUN tager en procentdel af salget hvis i når mindst 150 kunder?? Og den procentdel vil så være ud af den omsætning de 150 kunder giver.
Det vil uden tvivl være interessant for mange virksomheder og give jer en langt større gevinst.
Jeg har sendt dig en PB, det gør mig måske lidt klogere.
Jeg forstår ikke på nogen måde, hvordan Jeres forretningskoncept kan komme til at hænge sammen. I mine ører lyder det til et helt håbløst projekt.
Men jeg vil da hjertens gerne overbevises om noget andet og jeg vil mægtig gerne sælge 150 produkter fra min kommende webshop for 2500,-, så send du endelig mere info afsted til rasmus[at]hoeks.dk :)