Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt program til regnskab, skat, moms osv.?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:

Hej Andreas,

Tag og kig på e-moms.dk også, så snyder du ihvertfald ikke dig selv for en potentiel god oplevelse :)

Og her betaler du iøvrigt ikke for posteringer eller fakturaer. Alt er ubegrænset til en fast lav pris.

God vind med projekterne!

 


Nu har jeg lige haft mulighed for at kigge på det. Det besvarede heldigvis mine spørgsmål. Det er helt perfekt for mig. Ikke for mange overflødige features. Overskueligt design. Prisen er en smule høj i forhold til mit forbrug, men alt andet er perfekt.

Jeg har sat e-moms.dk som bogmærke nu.

Mange tak for det hurtigt svar (og så en fredag aften!) :=)

VH Andreas Linde 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

e-conomic er blevet nævnt flere gang uden at blive uddybet :)

Det er rigtigt at e-conomic er dyrere end de andre, men jeg synes også der er en ting man glemmer, som tit er det dyrere med et regnskabsprogram. Hvad gør man hvis man ikke kan finde ud af noget og man simpelthen går i stå? Der får man hurtigt brugt mange timer, som man kunne have faktureret ud og betalt dyre konsulenter.

Hos e-conomic er hjælpen altid nær, og vi mange muligheder for at hjælpe dig videre. Lad det være online kurser , 250 YT hjælpe videoer , 600 hjælpe artikler, og hotline support fra 10.00-14.30 i alle hverdage. Fællesnævneren for alt det foregående er at det er gratis/inklusiv i abonnementet. Er det så værd at betale de ca. 50kr. mere for? - Det vil jeg lade være op til dig, og de  tanker du gør om hvor selvkørende du er. Vi står altid til rådighed.

Mvh

 

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Du er meget velkommen til at se om der er noget du kan bruge på www.start-base.dk

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på e-moms og e-conomic, og overvejer begge stærkt. 

Mange tak for de gode svar! :=)

VH Andreas Linde 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Jeg har kigget på e-moms og e-conomic, og overvejer begge stærkt. 

Mange tak for de gode svar! :=)

Jeg kunne måske have uddybet ovenstående, og sagt at hvis man vælger gøre brug af mulighederne, så er det selvfølgelig IKKE en forudsætning man har købt programmet, man kan altid gøre brug af vores medier.

En ide kunne være at tage et online kursus , jeg holder f.eks. selv "kom godt i gang med e-conomic" på onsdag fra kl. 15-16, og der vil du få et indblik i programmet. Det vil jeg helt klart anbefale dig, så kan du tage en føler.

Mvh

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med dine tips! Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)