Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website med udstilling/salg af malerier

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har for nylig lavet min side www.christianlaurberg.dk, hvor udstilling og salg af mine malerier bl.a. foregår. Det er lavet med bricksite (da jeg virkelig ikke kan finde ud af at lave hjemmesider selv).

I må meget gerne komme med kritik, og specielt konstruktiv kritik :)
Evt. både til design, opsætning og om det virker indbydende til køb osv.  (uden tanke på produkterne/malerierne) :)

PS. Et logo er lige på trapperne..

På forhånd tak.

Mvh
Christian

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:48

Mit første indtryk var at den var en smule kedelig, men da billedet kom frem på forsiden synes jeg bedre om den. Jeg kan overordnet rigtig godt lide at den er så simpel, for på den måde kommer dine billeder meget bedre til deres ret. Altså sørger du for at det er billederne der er i fokus og ikke designet af din hjemmeside.

Jeg synes der er nogle lækre funktioner, som f.eks. lightbox når man trykker på billederne.

En ting som jeg ville ændre er helt sikkert dine google reklamer, det hører bestemt ikke hjemme på en professionel hjemmeside hvor man kan købe flotte malerier. Og jeg tvivler også på at du kommer til at tjene noget på annoncerne :/

Et kreativt logo vil helt sikkert gavne dig :) - held og lykke med det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41

teksten svær at læse meget mindre end f.eks. amino.dk lav den større

husk lidt linje skift i vis der er mere end især 4 linjer, for ordblind og gamle mennesker vil derved lettere kunne læse teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 01:05

Hej Christian,

Det er en simpel men flot hjemmeside. Godt valg af lyse farver. Siden er meget let og attraktiv. Du har kun en lille fejl i menupunktet Kunst i virksomheden, hvor stregen går over teksten, men det kan rettes på 2 min Smile Jeg er enig med Mikael, at teksten kan være lidt større, så er det nemmere at læse. Selve malerier og priser synes jeg dog ikke om, men det er helt andet spørgsmål. Undskyld, at jeg er måske alt for direkte.Stick out tongue

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:19

Hej Christian

Du er rigtig godt på vej. Miljøfotoet er bl.a. rigtig godt og strukturen er fin.

Teksten: hvilken historie skal dit næste maleri fortælle om dig?

vil jeg foreslå du omformulerer. Du starter med lille h, men vil blive mere slagkraftig som ny sætning. Derud over bør du undlade ordet "skal", da et maleri bør være en individuel oplevelse.

Får du brug for en kalender med booking system til galeriaftener eller lignende, er du meget velkommen til at bruge supersaas.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47

Enkelt, gennemført og præsentabel side. Du har virkelig fået det maksimale ud af bricksite.Yes

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 08:08

Flot hjemmeside som fungere fint. At det er lavet i bricksite har jeg det personligt ganske fint med.

Jeg har kigget lidt på dine priser, og "Med forsvarsparaderne oppe" koster på din hjemmeside 3.000 kr., men inde på danishGallery koster det 4.000 kr. Hvorfor er der så stor prisforskel..?

Med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering
v./Kenneth Popp
Mobil: 25702525

K

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Skrevet kl. 09:08

Mange tak for din tilbagemelding! Ja det skal nemlig være billederne der er i fokus, og samtidig også bare vigtigt at hjemmesiden ser professionel ud.
Og ja.. du har helt ret med de google reklamer, de bliver nu fjernet! :)

Mange tak for hjælpen!

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Skrevet kl. 09:12

Hov.. det første svar var til Kasper Ljungstrøm Skov - er ny, så skal lige lære det herinde ;)

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Skrevet kl. 09:15

Mikael christiansen:

teksten svær at læse meget mindre end f.eks. amino.dk lav den større

husk lidt linje skift i vis der er mere end især 4 linjer, for ordblind og gamle mennesker vil derved lettere kunne læse teksten

Tak.. det er et godt råd jeg vil tage til mig og kigge nærmere på!

Christian

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)