Det er en simpel men flot hjemmeside. Godt valg af lyse farver. Siden er meget let og attraktiv. Du har kun en lille fejl i menupunktet Kunst i virksomheden, hvor stregen går over teksten, men det kan rettes på 2 min Jeg er enig med Mikael, at teksten kan være lidt større, så er det nemmere at læse. Selve malerier og priser synes jeg dog ikke om, men det er helt andet spørgsmål. Undskyld, at jeg er måske alt for direkte.
Mvh
Nazar
Hej Nazar Hehe nej det er helt fint du er ærlig. Det er utrolig individuelt hvad folk er til på det område.
Har lige prøvet at rette det i menuen, men det kan ikke lade sig gøre. Det er et af de ulemper ved at lave hjemmeside hos Bricksite, frem for selv at lave den :/ Tak for feedback. Christian
Hey, mange tak. Det lille h er nu rettet til et stort. -det ser faktisk bedre ud. Du har ret i at det er en individuel oplevelse, dog synes jeg det lyder bedst med skal. Det skal jo også "fange".
Flot hjemmeside som fungere fint. At det er lavet i bricksite har jeg det personligt ganske fint med.
Jeg har kigget lidt på dine priser, og "Med forsvarsparaderne oppe" koster på din hjemmeside 3.000 kr., men inde på danishGallery koster det 4.000 kr. Hvorfor er der så stor prisforskel..?
Det skyldes ganske enkelt at gallerier altid skal have provision af salget, hvis det er foretaget gennem dem. Så derfor valgte jeg at sætte prisen lidt ned hvis man køber det direkte gennem mig.
Jeg synes din side ser rigtig fin ud! Som andre og siger, er side og farver meget enkle og neutrale, hvilket gør, at det er dine malerier, der er blikfang.
Nogle småting: Share-funktionen i toppen "går ud over" den bølgede kant og så kunne større produktbilleder være fedt.
Tak for det. Ja dén irriterer mig satans meget! Men det er så en af de ting som er ulempen ved at lave hjemmeside med skabeloner som er lavet i forvejen som hos bricksite. Men jeg gøre dem opmærksomme på fejlen, og se om de vil gøre noget ved det. Jeg havde produktbilledere større i starten, men syntes det så bedre ud med små. Det giver mere overblik efter min mening. Og så kan man jo klikke på dem og se dem større.