Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt må man gå, for at advarer andre om en skidt person?

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Så nu har Sören en oplagt mulighed for, at bevise han er meget bedre end mig, og kan hjælpe en masse andre herinde, og så passer jeg fremadrettet vores forretning og min ekspertblog...

Længere er den faktisk ik... Så må vi se, om de perfekte Amino brugere, gider hjælpe andre...

hov hov - du kan ikke bare forlade os fordi der er nogle få som ikke opfører sig ordentligt. Personligt har jeg nydt godt både af dine handler og ikke mindst høstet mængder af din erfaring herinde. Så nu må mutter vist lige banke i bordet: Du bliver bare her og øser videre af din viden og humoristiske tilgang (hvilket ofte er nødvendigt herinde). Vi har mistet alt for mange fantastiske mennesker som blev trætte af det - og jeg ville være rigtig træt af det hvis du ikke gad være her mereSkype-Crying

Derudover synes jeg det er dårlig stil at udstille en amino på den måde i en tråd. Det eneste rigtige vil være at tage den over telefonen.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 01:33

Hej Rikke.

Hvis du ikke er tilfreds med dine varer, eller er utilfreds med noget andet i handlen, så har jeg løsningen til dig.

Hvis du vil sælge varerne til samme pris som du gav hos Morten, så smid mig en PB, så skal jeg købe hele skidtet af dig uden at blinke med øjnene én gang. Samtidig skal jeg også nok selv løse problemet med de alarmer, hvis det ikke er løst.

Overvej tilbuddet  Wink

Venligst,

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:09

Nu findes der nok forskellige alarmnøgler, men havde det ikke været hurtigere at låne en fra en butik natten over?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Orker ik lige at svare alle indlæg, men takker for støtten... Sagen med Rikke bliver selvfølgelig løst, så begge parter er tilfredse ;D
Vi har lavet over 500 handler med Aminoer, og tror vi har fejlet i 3 eller 4... Det er 3-4 for mange, men alle er hidtil lukket, så begge parter var tilfredse. Og det skal nok ske igen ;D

Jan: Det ville være den optimale løsning, men hvordan finder man en butik, som evt har det system? Jeg kender ingen tror jeg...

Anyway efter at have læst den milliard PBs, som tråden her har givet, så har jeg besluttet at fortsætte, men det bliver fremover på andre vilkår. Følger det råd, som Henrik Klovn gav mig angående en "hjælpe - ikke hjælpe" liste... Så må vi se hvor lang den bliver med tiden...

Tak for de søde ord fra alle herinde ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:18

Lagersalg123 - JEN:

Nu findes der nok forskellige alarmnøgler, men havde det ikke været hurtigere at låne en fra en butik natten over?

Du mener at være løsningsorienteret; at løse udfordringen her og nu, og evaluere bagefter, når evalueringen kan foregå uden tidspres? Hmm ikke nogen dårlig idé. Skype-Wink

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:49

sören :

Problemet var at han ikke havde passet sin butik ordentligt og derfor havde en (alt for) sur kunde, hvilket selvfølgelig er et enkeltstående tilfælde.

Gider du ik bare blande dig uden om? Du aner intet om handlen, dialogen, hva der er sket (du gider jo ik læse, at vi ingen mails har modtaget fra Rikke af uforklarlige årsager) osv.
Drop dine latterlige stemplinger og fordomme om mig. I know you dont like me, men så kunne du jo lade vær med at spilde din tid på mig...

Du får mig faktisk til at tænke på et glimrende indlæg Rosenstand skrev for et stykke tid siden...

LÆS HER

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

sören :

UPS

der røg kædes så af...

citat fashion seller : "Drop dine latterlige stemplinger og fordomme om mig"

Følgende er skrevet i ramme alvor. Jeg havde håbet på lidt format.

Dont feed the troll siger min hjerne, men alligevel svare jeg...

Yes nye tider... Det skrev jeg os tidligere...
Du har formået i 2 tråde på 2 uger, at fjerne fokus fra tråden og over på mig, uden at du overhovedet kender mig eller firmaet. Hver gang opdigter du en masse ting, som åbenbart tilfredsstiller dig utroligt meget, men som ingen hold har i virkeligheden.

Kan du ik bare forstå en pæn hentydning? Du lader mig være, og jeg lader dig være, og så er alle glade... Længere er den ik Smile

PS jeg har ik brug for en lynafleder, så kan du ik hjælpe andre?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:43

sören :

nej jeg gør da ej ! hvis jeg får lyst til at reagere positivt eller negativt på et indlæg i en fri debat, så gør jeg det naturligvis.

Det var ik det, som jeg skrev... Læser du ik det andre skriver?

Gider du ik LADE MIG være? Lade vær med at konkludere noget uden fakta, påstå latterlige ting, lave personangreb på forkerte grundlag, påstå jeg er mere værd end andre fordi jeg har en anden Amino rang end dig og hva der ellers er kommet af spøjse ting fra dig?

Ellers må jeg jo blot genoverveje det hele igen... Orker simplethen ik at bruge min tid herinde, hvis det er takken...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:48

Krkli:

FS: Du er med på at du som plus-bruger kan skjule brugeres indlæg ikke?

Yup ;D Gider dog ik at leve i en censurverden hehe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:28

Bare lige for at afslutte denne tråd, så lykkes det endelig, at få en alarmaftager frem...

Det tog lidt længere tid end ventet, men det skyldes rejsetid hos alarmfirmaets repræsentant...

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)