Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter Hot or Not

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror i skal undersøge markedet rigtig god før i går igang. Der sidder nogle store på kagen som ISS, Excellent og Teleperformance.

Klø på og held og lykke ;)

Mvh. Teis

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:44

Teis:

Hej,

Jeg tror i skal undersøge markedet rigtig god før i går igang. Der sidder nogle store på kagen som ISS, Excellent og Teleperformance.

Klø på og held og lykke ;)

Mvh. Teis

Sandt men der er også plads til de små,  man må finde sin niche.

Og de 3 store tager sig sikkert godt betalt for deres ydelser 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:23
Det kunne være en ide. Det er ikke en billig branche at starte i: Hardware, licenser til software, lokaler og inventar. Alt kan selvfølgelig laves i en mindre skala :) Mvh. Teis
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 23:31

Teis:
Det kunne være en ide. Det er ikke en billig branche at starte i: Hardware, licenser til software, lokaler og inventar. Alt kan selvfølgelig laves i en mindre skala :) Mvh. Teis

licenser til software slipper man for når man bruger opensource...  

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:37

Ring og fortæl en stribe mindre virksomheder, hvad I har gang i. Spørg ejeren, om han kunne være interesseret i at bruge 30 sekunder på at hjælpe en anden iværksætter ved at fortælle, hvad der kunne få ham til at benytte sig af en mødebooker.

Lyt, notér, stil uddybende spørgsmål og find i det hele taget ud af, hvad der ville være vigtigt for lige netop dén kunde, hvis han skulle hyre en mødebooker.

Tak ham mange gange for hans tid, rund af, ønsk ham god weekend og glædelig påske - og spørg så på falderebet, om I lige må give ham et kald om et par måneder, når I går i luften og skal have fat i jeres første kunder ...

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben.

Telemarketingsbranchen er en hård men en virkelig spændende branche. 

Jeg har været i branchen i 6 år, og er idag direktør for et nordjysk telemarketingsfirma. 

jeg vil gerne være behjælpelig, med alt hvad jeg kan.

kan kontaktes på nedenstående, hvis i har brug for råd eller sparring.

BH

/Løvstrøm

+45 40780933

simon@lovstrom-marketing.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 19:59

Simon Løvstrøm Christensen:

Hej Torben.

Telemarketingsbranchen er en hård men en virkelig spændende branche. 

Jeg har været i branchen i 6 år, og er idag direktør for et nordjysk telemarketingsfirma. 

jeg vil gerne være behjælpelig, med alt hvad jeg kan.

kan kontaktes på nedenstående, hvis i har brug for råd eller sparring.

BH

/Løvstrøm

+45 40780933

simon@lovstrom-marketing.dk

Godt svar.

Hvad er det der gør at nogle telemarketingsvirksomheder kan blive på markedet selvom det er en hård branche?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:58

Hey allesammen

Tak for de mange responser, bare lad dem komme hvis I har flere gode råd. Alle ideer er velkomne.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:17

Hej Michael,

Der er mange bud på, hvorfor et telemarketingsfirma bliver på markedet.

Når et telemarketingsfirma har eksistesteret i et årstid til, firmaet flytte sig eller dø. Det mange gør forkert er at ekspendere helt vildt, for ikke at dø. Men desværre er det ikke alle der har kapitalen til at udvide så meget, at de stadig kan følge med markedet. Derfor knækker de halsen.

Lav en plan, der viser, hvordan man flytter sin virksomhed efter et år eller to. Skal den udvides, fusioneres eller sælges? Et eller andet skal der ske - ellers bliver man ædt af de andre på markedet eller indtjeningen er ikke nok.

I skal være velkommen til at give mig et kald, hvis i skulle have flere spørgsmål

BH

/SImon Løvstrøm

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 11:16

Simon Løvstrøm Christensen:

Hej Michael,

Der er mange bud på, hvorfor et telemarketingsfirma bliver på markedet.

Når et telemarketingsfirma har eksistesteret i et årstid til, firmaet flytte sig eller dø. Det mange gør forkert er at ekspendere helt vildt, for ikke at dø. Men desværre er det ikke alle der har kapitalen til at udvide så meget, at de stadig kan følge med markedet. Derfor knækker de halsen.

Lav en plan, der viser, hvordan man flytter sin virksomhed efter et år eller to. Skal den udvides, fusioneres eller sælges? Et eller andet skal der ske - ellers bliver man ædt af de andre på markedet eller indtjeningen er ikke nok.

I skal være velkommen til at give mig et kald, hvis i skulle have flere spørgsmål

BH

/SImon Løvstrøm

Du mener at man ikke kan have en fast størrelse på virksomheden?  feks at man starter med 15 ringepladser og det er så det.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)