Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det svært at lave en hjemmeside, de kan noget af det samme?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som spørgsmålet lyder. Hvor svært er det at sætte en hjemmeside op, der har noget funktionelt hen ad shufflepeople?

Har nogle idéer til noget hjemmesideværk, men vil høre, hvor svært det er, at lave en hjemmeside, der kan nogenlunde det samme.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:24

Vil jeg egentlig også gerne vide .

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:31

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 12:41

hmm. Det er værd at overveje.. Så må jeg håbe det er nemt at lave lidt om på ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:47

Ja, men jeg tror også at man får hvad man betaler for - lige i den her situation. Desuden er der så uendelig mange hjemmesider med det koncept, og chatroulette har allerede fået den virale opmærksomhed, og der forsvandt brugerne meget hurtigt igen. 
Det er enormt dyrt at holde sådan noget oppe. Du skal købe adgang til en dedikeret server, og du skal vedligeholde den hele tiden. 
Men hvis du beslutter dig for at gøre det, så ønsker jeg dig det bedste!

Held og lykke!

VH Andreas Linde 

Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 15:02

Andreas Linde:

Ja, men jeg tror også at man får hvad man betaler for - lige i den her situation. Desuden er der så uendelig mange hjemmesider med det koncept, og chatroulette har allerede fået den virale opmærksomhed, og der forsvandt brugerne meget hurtigt igen. 
Det er enormt dyrt at holde sådan noget oppe. Du skal købe adgang til en dedikeret server, og du skal vedligeholde den hele tiden. 
Men hvis du beslutter dig for at gøre det, så ønsker jeg dig det bedste!

Held og lykke!

VH Andreas Linde 

Det skal ikke være et nyt chatroulette eller det er der hen ad, men stadigvæk anderledes, så jeg tror ikke jeg får problemer, med at hente brugere ind. Det er også derfor jeg skriver at det skal kunne noget derhen ad og ikke det samme, for det skal rettes til.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)