Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man de billigste dedikerede server?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hvor finder man det bedste tilbud på dedikerede servers? Gerne med plads til 20 - 30 domæner?

Mvh

Nis Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:43

hetzner.de er ofte gode til prisen.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:43

Pointen med en dedikeret server er jo lige netop at du kan installere hvad du har lyst til, og at du kan hoste så mange domæner på den som du selv ønsker. 

En dedikeret server kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg ved at Magnus fra Abakomp er aktiv herinde. Tror han vil kunne hjælpe dig på vej med en dedikeret server.

Hvis du derimod kan "nøjes" med en virtuel server, så vil jeg gerne hjælpe dig videre. Men for at kunne rådgive dig om en virtuel eller dedikeret server er det bedste for dig, kræver det lidt flere oplysninger om hvad du skal have hostet, og hvilke krav du har.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:11

Hej Nis

Først tak til Martin for lige at nævne os, og må også give ham ret i at du måske sagtens kan klare dig med en virtuel server.

Antallet af domæner er ikke det der rykker på en server/virtuel server. Derimod skal man kigge på teknologien, hvad for nogle CMS systemer der kører på de enkelte domæner, hvor mange daglige besøgende der er på hver løsning osv. osv. 

Så hvis du kan give lidt mere info kan vi allesammen bedre hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til dit behov. Smile

Mvh

Markus

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:13

Markus:

Hej Nis

Først tak til Martin for lige at nævne os, og må også give ham ret i at du måske sagtens kan klare dig med en virtuel server.

Antallet af domæner er ikke det der rykker på en server/virtuel server. Derimod skal man kigge på teknologien, hvad for nogle CMS systemer der kører på de enkelte domæner, hvor mange daglige besøgende der er på hver løsning osv. osv. 

Så hvis du kan give lidt mere info kan vi allesammen bedre hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til dit behov. Smile

Mvh

Markus

Jeg sender dig lige en mail senere:)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:17
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 11:33

Hej Nis,

Vi kan hjælpe dig med en dedikeret server inkl. opsætning og administration. Serveren bliver placeret i en stor datacenter i Tyskland. Send mig venligst en mail med dine behov, så vender jeg tilbage med et tilbud. info@intellweb.dk

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)