Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en blog, kun for sjov indtil videre. Jeg har nu testet hvilke reklamer der kommer på. Måske er det mig men burde reklamerne ikke handle om det der står i bloggen. Har nu prøvet at kopiere 4 tekster om vidt forskellige emner. Resultatet er, at det er de samme reklamer der vises. Hvad gør jeg galt???

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:55

Adsense tager tid at tilpasse sig, Google skal først bestemme sig for hvad bloggen handler om, før den kan regne reklamerne ud.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:59

Lasse har sandsynligvis ret, men du kan hjælpe Adsense på vej med section targeting .

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:54

Desuden kan adsense-programmet blive "forvirret", hvis dele af dit site ikke kan indexeres - eller forstås - ordentligt af programmet (eller søgemaskinerne for den sags skyld).

/JG

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:52

Sørg for at få din meta beskrivelse og søgeord i orden. Hvis du bruger wordpress så brug relevante tags ud for dine artikler. Det gør det hele meget nemmere for Google at vurdere hvad din side rent faktisk omhandler. 

Der findes selvfølgeligt også emner som der ikke er nogen annoncører der reklamerer på. I disse tilfælde vil du få vist random reklamer, eller slet ingen reklamer at all. I den forbindelse har Google en Public Notice reklame som ikke giver nogen indtjening per klik eller per tusinde visning. 

God fornøjelse med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Ja, det virker stadig ik. Reklamer om alt muligt andet endet der er relevant.

Hvordan kan det også være at blogger.dk den kun kommer på dansk??

Kan den ik laves international.

Går jeg ind på den tjekkikse gooele side , google.cz og vælger cesky version, så er blogger stadig på dansk

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:02

Det ville gøre nemmere hvis du smed et link til siden.

/JG

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Hejsa..  Jeg tror jeg selv har løst problemet.

Jeg loggede på en amerikansk chat side og abd en der gå ind på min blog. VUPTI. Alle reklamer var på engelsk og havde relation til min blog.  Det kan man ik just sige når man logger på her fra Dannevang. Det er reklamer om billige flyrejser sydpå, Øjenoperationer, og Lalandia badeferie.

Check den ud her..  http://bestcreditcarddebtadvice.blogspot.com/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)