Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du nogen - der kender nogen????

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ejer af internet-virksomheden www.silver-z.dk. Jeg designer og sælger smykker af meget høj kvalitet. Jeg har været indkøber for danske guld- og sølvsmede.

Besluttede at starte for mig selv - der MÅ simpelthen være et marked! Sølvsmykker i eget design - og produceret af nogle af de allerdygtigste i udlandet. Sælges via internettet - dvs. min. 30% billigere end hos sølvsmeden. Landsdækkende og opfylder naturligvis alle love om produktion af smykker og internethandel.

I december præsenterede jeg min stålkollektion til herrene!

Men min store opgave er at få navnet Silver-Z kendt af de danske forbrugere. Er desværre ikke født med en guldske i munden - og må derfor gå den hårde vej frem!

Meen, overvejer om det ku' være en idé at få smykkerne vist i nogle tøj-forretninger, frisører eller ???

Har du nogle ideer? Kender du nogen, der ku' være interesseret?

Eller har du en anden idé til, hvordan jeg når bedst muligt ud til forbrugerne - uden at det koster en formue??

Kan nævne at min julehandel var ganske fornuftig - og at jeg 7-9-13 - ikke har modtaget nogle varer retur ;-) Varerne er i orden!

Mange hilsner, Karina

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:48

Jeg har ikke nogen konkrete svar til dig men vil anbefale dig at følge denne Amino ekspert.
Han har stået i lignende situation og kan måske give dig noget inspiration eller gode ideer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:54

Hej Karina.

Dit produkt ser superspændende ud og det er en flot og interessant hjemmeside du har.

Det kan være en god ide at få nogle smykker i forskellige forretninger, men det du skal overveje er om det er navnet du vil have frem for at folk skal kende dine smykker eller du vil have navnet frem for at få folk til at handle på din hjemmeside. Grunden til den overvejelse er at hvis du handler igennem forretninger skal de højst sandsynligt have noget for det og er derfor interesseret i at holde handlen i deres forretning, derfor kan det være svært at promovere webshoppen de steder hvor dine smykker hænger.

Hvis det er for at øge salget på den ene eller den anden måde kan det være en god ide med forhandlere, men i og med at dine smykker ikke ligger i den billigste ende skal du selvfølgelig vælge dine butikker med omhu. Du skal samtidig se på at den udgift du har pr. smykke til forhandleren i teorien også er markedsføringspenge, så det er værd at overveje om det bedre kan betale sig at promovere hjemmesiden.

Jeg ville også bruge nogle flere kræfter på de sociale medier, jeg kan se på din Facebookprofil for virksomheden at der godt kunne gøres noget for at gøre den mere spændende for forbrugeren, det er ikke noget der koster særlig meget men når vi snakker branding er det en meget hurtig måde at få sit navn kendt.

Jeg beskæftiger mig til dagligt med at rådgive firmaer i markedsføring og jeg vil meget gerne prøve at hjælpe dig mere. Du kan ringe til mig på 53 62 65 36 eller skrive en privat besked herinde.
Du kan se mere på vores hjemmeside www.activeinsight.nu om os.

Lars P. Andersen
MediaSafe - www.mediasafe.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:24

Du kan jo prøve at skrive til kendte mennesker, og spørge om de vil have dine smykker gratis. Hummel blev kendt i USA, fordi de fik Beyonce til at gå med hummels joggingbukser. 

Desuden super flotte smykker og en acceptabel pris!

Held og lykke!

VH Andreas Linde 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:34

Hej Karina

Jeg syntes det er en ganske god ide med tøjbutikkerne. Sidste forår var jeg ude i en lang række butikker rundt omkring på sjælland, og der er ingen tvivl om at de flere steder er ret pressede og præsenteres muligheden rigtig, så bør flere være åbne. Der var andre smykker flere steder. Og kan man få et ekstra ben at stå på økonomisk så bør det jo være noget mange kunne være interesseret i (selvom der nok er en del der ikke er så åbne og siger nej tak uden at høre nærmere).

Ellers som andre siger kendte, snak med nogle journalister, nyhedsbreve, facebook gruppe evt. med noget konkurrence.

Hvilken aldersgruppe går du primært efter?

Mvh.

Martin

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 13:52

Hej!

Er lidt i tvivl om du har fået mit svar tidligere - ellers kommer det lige her igen!

Min primære målgruppe er kvinderne i alderen 25-55. Kollektionen er stor og varieret - der er noget for enhver smag.

Der er dog smykker til hele familien: Hende, ham, teenageren og den lille prinsesse. Men smykker til de sidste 3 kategorier er nok også bestilt af kvinderne i alderen 25-55 år.

Mange hilsner, Karina

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:27

Hej Karina

Syntes det er en super flot hjemmeside. Og kan se du også har noget på facebook som jeg selvfølgelig klikkede på Stick out tongue

Sætter lige de små grå igang i løbet af dagen, men lige nu uden at have gennemtænkt noget, så ville jeg:

1. Kigge lidt på kendte, som måske ville være gode "ambasadører" for dig.

2. Lave en facebook konkurrence for at få flere "fans". Og lave nyhedsbreve til fans.

3. Tale med nogle tøjbutikker som du syntes har tøj der matcher smykkerne. Både udstille/sælge dem via butikken, men også komme med i deres nyhedsbreve.

4. Kombinere med noget homeparty evt. et samarbejde med nogle som har homeparty hvor samme målgruppe kommer.

Mvh. Martin

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 14:36

1000 tak!

Der er da ikke noget jeg hellere vil, end at få de kendte til at gå med smykkerne. Men er desværre ikke den der færdes på de røde løbere...;-)

Har forsøgt at få kontakt til tv-medier (studieværter) men det er delme svært at få "hul igennem".

Jeg har allerede haft fremvisninger af forskellig slags: Homeparties, messe, julebazar og besøg på virksomheder (svært hvis ikke man kender nogen). Messe og virksomhedsbesøg har helt klart haft den bedste virkning.

Min hurtle er selvfølgelig, at forbrugerne ikke kan få smykket i hånden - og SE OG MÆRKE at det er lækre varer (ingen skarpe kanter, gode kæder, tyngde osv.)

Men respons fra diverse arrangementer er positive - og som sagt har jeg endnu ikke prøvet at få noget retur ;-)

Karina :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:14

Hej Karina Hansen

Lækker hjemmeside du har og nogle flotte smykker. Jeg har siddet og kigget dem lidt igennem det ser sgu fedt ud.

Mit råd til dig vil være at få nogle forbruger godkendte e-mærker på din hjemmeside, den kan være med til at øge trygheden ved køb. så som http://www.e-handelsfonden.dk/.

Måske ville det også være en idé at A/B teste på placeringen af din facebook side link (jeg kan ikke finde linket til din blog?), da det er her du kommer tættere på forbrugeren og skaber loyalitet, så hvorfor ikke samle dem der?. Husk også at sikre din vanity URL den fanger du her  http://www.facebook.com/username/ . Facebook er derudover også et godt værktøj til at udøve kundesupport.

For at få et større kundegrundlag kunne prøve at identificere de top20 influenter der er på nettet og give dem mulighed for at prøve hele Silver-Z konceptet af? Du kan bl.a bruge et værktøj som mBlast det ser meget lovende ud. Det er lidt mere utraditionelt end det at gå på messer, få smukkerne vist i tøjforretninger osv. men at benytte sig af denne utraditionelle måde sammen med den tradionelle måde, kan fungere meget godt sammen.

Kunne man forestille sig det ville være en idé at vedlægge et stykke papir med tekste "Følg med i Silver-Z universet på facebook (eller Bloggen)" eller noget der ligner, netop for at skabe tættere relationer til dine kunder? jeg er umiddelbar ikke klar over om du allerede gør dette, jeg har endnu ikke købt noget hos dig :-)..

det var en længere smøre fra mit vedkommende håber du kan bruge det til noget?

Med venlig hilsen

Michael

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:55

Hej Karina.

Som på så mange andre markeder er der også trængt i dit marked. Jeg vurderer, at du har behov for at positionere dig i markedet med en solid historie og et kreativt koncept.

Samtidig er jeg helt enig med en af de andre brugere der nævnte celebrity-effekten. Jeg synes det er en langt bedre idé at bruge dine kræfter på at få 1-2 celebs til at blive "ambassadører" for din historie og koncept.

Du kan naturligvis også gå efter detail-leddet som "udstillingsvindue", men jeg tror desværre det er lidt nytteløst i forhold til effekt og acceleration på din markedsføring.

Og så lidt konstruktiv kritik. Din "Om os" sektion på webshoppen kan du bruge langt bedre og mere forretningsorienteret end lange dræberhistorier om at du overholder loven og det er svært at få tid til at gå i butikker. Brug dog sektionen til at fortælle om produkternes unikhed eller dit "brand"

Mvh

Jens Adamsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)