Hej! Jeg er ejer af internet-virksomheden www.silver-z.dk. Jeg designer og sælger smykker af meget høj kvalitet. Jeg har været indkøber for danske guld- og sølvsmede. Besluttede at starte for mig selv - der MÅ simpelthen være et marked! Sølvsmykker i eget design - og produceret af nogle af de allerdygtigste i udlandet. Sælges via internettet - dvs. min. 30% billigere end hos sølvsmeden. Landsdækkende og opfylder naturligvis alle love om produktion af smykker og internethandel. I december præsenterede jeg min stålkollektion til herrene! Men min store opgave er at få navnet Silver-Z kendt af de danske forbrugere. Er desværre ikke født med en guldske i munden - og må derfor gå den hårde vej frem! Meen, overvejer om det ku' være en idé at få smykkerne vist i nogle tøj-forretninger, frisører eller ??? Har du nogle ideer? Kender du nogen, der ku' være interesseret? Eller har du en anden idé til, hvordan jeg når bedst muligt ud til forbrugerne - uden at det koster en formue?? Kan nævne at min julehandel var ganske fornuftig - og at jeg 7-9-13 - ikke har modtaget nogle varer retur ;-) Varerne er i orden! Mange hilsner, Karina |
Jeg har ikke nogen konkrete svar til dig men vil anbefale dig at følge denne Amino ekspert.
Han har stået i lignende situation og kan måske give dig noget inspiration eller gode ideer.