Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du nogen - der kender nogen????

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest må du have en målgruppe, og dernæst se om du har de nødvendige oplysninger på din hjemmeside folk vil have, og er den let og finde rundt på.

Hvert år i somemrferien har jeg lavet ny hjemmeside til min virksomhed og jeg spurgte 5 kunder til råds under opbygningen, samt google-optimeret den dvs. analystic m.v. så jeg pludselig kan se hvor i landet mine kunder kommer fra, hvad de klikker ind og ser, hvor lang tid de bruger på siden, og hvilket klikmønster samt hvilken side de slutter på.

Det har givet mig et indblik i at folk i gennemsnit brugte 8,52 minutter på min side og siden jeg fik den nye lavet så er kundetilstrømningen været enorm. Jeg er kommet øverst på google, fordi den er google optimeret med et lille script fra dem, og i december månede havde jeg en kundefremgang i min butik som enorm og måtte arbejde 4 dage til kl.3 om natten og fra d. 1 december til 22 december var d.20 december den eneste dag jeg var hjemme før kl.24 og bor 10-15 meter fra min butik.

Omsætningen er steget 670% iforhold til sidste år, så kan varmt anbefale du bruger de dage og mange timer det tager istedetfor blot at klaske noget lort op som alle andre og tro... "den-går-nok"Wink 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:12

Hej Michael,

Tak for dine råd - der er helt klart noget der lige skal tænkes ordentlig igennem.

Mange hilsner, Karina

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:22

Hej Jens,

Tak for kritikken :-) Vil helt klart lige blive gennemgået igen. Er jo helt tilbage fra da jeg startede - skal nok ses med "nye briller" efterhånden ;-)

Forsøger at få kontakt til nogle celebs - men det er ikke helt nemt. Men prøver videre!

Mange hilsner, Karina

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)