Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har du lavet en hjemmeside på One.com

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev meget nemmere da jeg skiftede til Unoeuro. De er hurtige til feedback...

BH

Lars

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:47

hej allesammen.

tak for alle jeres input og alle jeres beskeder.

jeg ved godt at jeg ikke har været så aktiv herinde. men her er lige en opdate på tråden.

kort tid efter jeg havde skrevet tråden kastede jeg mig ud i og lave en hjemmeside til min ven.

og efter en masse tålmodighed og meget.... RIGTIG MEGET tid. kom det resultat ud af det:

http://schmidt-auto-care.dk/

jeg prøve først med deres modeller, men jeg syns bare at de var for kedelig og almindelig. så slettede hele lortet og startede helt fra bunden..

det tog noget tid, både jeg og mig ven er rigtig godt tilfreds med udfaldet.

så hvis man gerne ville lave en go hjemmeside, så kan det godt lade sig gøre på One.com. men det er ikke så nemt som de gør det til :O)

men jeg må sige her til sidst, at jeg syns deres support har været go, altså hvis man tager deres live-chat. det er primær engelsk chat, men på visse dage er der os dansk support.

jeg håber at det kan hjælpe folk der er i tvivl om de kan lave en hjemmeside på one.com :O)

ellers må i gerne skrive til mig..

hilsen Hsteenberg

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:54

Jeg har lige ryddet op for en række virksomheder og fået dem flyttet væk fra one.com efter et større virus angreb på deres servere, så det er ikke et sted jeg ville anbefale at drive virksomhed fra. 

One.com er en billig løsning og man får hvad man har betalt for. Deres hjemmeside editor er en løsning som ikke er holdbar i forhold til vor tids forventninger af hjemmesider, men der er selvfølgelig også firmaer der ikke vægter deres hjemmeside på højeste niveau som så mange andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00

domainbroker:

Jeg har lige ryddet op for en række virksomheder og fået dem flyttet væk fra one.com efter et større virus angreb på deres servere, så det er ikke et sted jeg ville anbefale at drive virksomhed fra. 

One.com er en billig løsning og man får hvad man har betalt for. Deres hjemmeside editor er en løsning som ikke er holdbar i forhold til vor tids forventninger af hjemmesider, men der er selvfølgelig også firmaer der ikke vægter deres hjemmeside på højeste niveau som så mange andre.

Jeg har ellers være forsvarstaler for one.com og ment længe at ifm. simple præsentationssider var det en ok hosting + service. Men er også efterhånden nået til samme konklusion som dig.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)