Hej
Med fare for at have en subjektiv interesse, så synes jeg også du skal overveje Freewebsite. Vi har faktisk jævnligt kunder der skifter fra One og specielt 123hjemmeside til os, fordi de bedre kan lide vores hjemmesideservice.
Jeg vil dog give de andre ret i, at det afhænger meget af hensigten med hjemmesiden. For kan virksomheden udelukkende findes online, som en decideret online forretning, så er det pengene værd at få lavet en hjemmeside med alle de funktioner der er påkrævet og et unikt design det matcher det man ønsker virksomheden skal repræsentere.
Er det blot en form for platform, for en fysisk virksomhed synes jeg sagtens du kan lav din egen hjemmeside helt gratis hos Freewebsite med et godt resultat, så den både ser pæn og professionel ud. I modsætning til 123hjemmeside er vores hjemmesider helt gratis og uden reklamer.
I forhold til one, er det ifølge vores brugere meget lettere at lave en hjemmeside hos os, hvorfor mange skifter, men igen så afhænger det jo også af dine tekniske evner.
Held og lykke med at lave en hjemmeside.