Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har du lavet en hjemmeside på One.com

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet min hjemmeside http://soederberg-indretning.dk

ved hjælp af 1 klik installationen hos surftown.

Har så købt en skabelon, som jeg har tilpasset mit behov, men den var ikke dyr, måske et par 100 kr.

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Gode svar - og jeg vil lige tilføje, at ikke alverdens gode programmer kan "selv" lave en god hjemmeside. Enhver kan heller ikke skrive en bog, hvis bare de får stukket en blyant og noget papir i hånden.... der skal mere til....  

En fordel mere ved at bruge one.com er, at det er så brugervenligt, at det er nemt at tage over for den, du laver siden for. De fleste vil ret hurtigt selv kunne lære at redigere m.v. Medmindre du selvfølgelig har tænkt dig at gøre ham afhængig af dig ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 11:45

Hej

Med fare for at have en subjektiv interesse, så synes jeg også du skal overveje Freewebsite. Vi har faktisk jævnligt kunder der skifter fra One og specielt 123hjemmeside til os, fordi de bedre kan lide vores hjemmesideservice.

Jeg vil dog give de andre ret i, at det afhænger meget af hensigten med hjemmesiden. For kan virksomheden udelukkende findes online, som en decideret online forretning, så er det pengene værd at få lavet en hjemmeside med alle de funktioner der er påkrævet og et unikt design det matcher det man ønsker virksomheden skal repræsentere.

Er det blot en form for platform, for en fysisk virksomhed synes jeg sagtens du kan lav din egen hjemmeside helt gratis hos Freewebsite med et godt resultat, så den både ser pæn og professionel ud. I modsætning til 123hjemmeside er vores hjemmesider helt gratis og uden reklamer.

I forhold til one, er det ifølge vores brugere meget lettere at lave en hjemmeside hos os, hvorfor mange skifter, men igen så afhænger det jo også af dine tekniske evner.

Held og lykke med at lave en hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:29

Jeg har kun gode erfaringer med one.com. Især deres hurtige installation af Wordpress tiltaler mig - det er fantastisk nemt at lave hjemmesider hurtigt!

Jeg har bl.a. brugt One.com og Wordpress til min side om højskoler i Danmark

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:02

Lad være med at bruge one.com

deres service er så ringe

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 22:14

Jeg har 5 hostede hjemmesider hos one.com og vil IKKE anbefale dem så snart man påtænker kommercielle interesser, hastighed og oppetid.

Så snart der er en smule trafik på deres servere går det ud over den generelle hastighed på alle sider.

Jeg oplever at deres servere har problemer ugentligt, og de er knapt egnede til at køre cms systemer som wordpres.

Er behovet en meget simpel side, der ikke stiller krav til driftsikkerhed og hastighed er ONE.com udemærket.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 20:08
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:17

Er så ringe kundservice !!!!!!!!!!!!!!!

Og det er ikke lykkedes mig at finde et telefonnummer heller Angry

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan christiansen:

Er så ringe kundservice !!!!!!!!!!!!!!!

Og det er ikke lykkedes mig at finde et telefonnummer heller Angry

Har du prøvet "Live help" hos one.com? Den har jeg gode erfaringer med (så hvorfor ringe?)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)