Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skatte- og momsinformation om andre lande

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skriver man momsnummer på spansk? Hvad er fjernsalgsgrænsen i Sverige? Hvad er selskabsskatten i Tjekkiet? Svarene på alle disse spørgsmål - og mange flere - findes i TaxCons landefortegnelse.

Landefortegnelsen er skabt ved at indsamle data fra forskellige kilder, hovedsageligt EU. Vi opdaterer naturligvis fortegnelsen løbende, men der kan være sket ændringer i satser, valuta mv. siden sidste redigering.

Vi hører naturligvis gerne om fejl, ligesom vi meget gerne vil have forslag til informationer, der skal med i fortegnelsen.

Vh
Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10

Lars Gosvig:

Vi hører naturligvis gerne om fejl, ligesom vi meget gerne vil have forslag til informationer, der skal med i fortegnelsen.

Måske en gennemgang af kolonnen "momssats - standardsats?Wink

/Henrik

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:36

Hej Lars,

Hvor enkelthedens skyld er det fint at de reducerede satser ikke er skrevet op, men hvad med at lave en markering med lande der har reducerede satser som man er opmærksom på problemstilligen.

Endvidere synes jeg at formatet på momsnummeret mangler. Det er altid en god kontrol.  

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 09:38

Revisorblogger:

Hej Lars,

Hvor enkelthedens skyld er det fint at de reducerede satser ikke er skrevet op, men hvad med at lave en markering med lande der har reducerede satser som man er opmærksom på problemstilligen.

Endvidere synes jeg at formatet på momsnummeret mangler. Det er altid en god kontrol.  

Jeg var lidt for hurtig, det kommer jo når man trykker ind på hvert enkelt land. Super godt arbejde!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Tak for jeres input - jeg skal vist have gjort det tydeligere, at der er mere info under hvert land Big Smile 

Er det for poppet med en lille blinkende pil ?

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 09:53

Hej igen,

Jeg ved godt du tager udgangspunkt i EU, men synes næsten ikke Norge er til at komme uden om.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:17

Lars Gosvig:

Hvordan skriver man momsnummer på spansk? Hvad er fjernsalgsgrænsen i Sverige? Hvad er selskabsskatten i Tjekkiet? Svarene på alle disse spørgsmål - og mange flere - findes i TaxCons landefortegnelse.

Landefortegnelsen er skabt ved at indsamle data fra forskellige kilder, hovedsageligt EU. Vi opdaterer naturligvis fortegnelsen løbende, men der kan være sket ændringer i satser, valuta mv. siden sidste redigering.

Vh
Lars

et par rettelser:

selskabskatten i tyskland er vist (verificer) sat til 15% nu

moms i england er 20%

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Moms i Portugal er 23%

Storbritanien (England) moms fra januar 2011 – 20%

Polen moms fra januar 2011 – 23%

Slovakiet moms fra januar 2011 – 20%

Letland moms fra januar 2011 – 22%

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

STORT Tak for hjælpen til alle Star - mine kilder skal vist lige tages op til overvejelse ....

Har rettet og lagt Norge ind også.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)