Jeg har siden jeg var helt lille drømt om at blive selvstændig. Med drømmen om et fedt hus, fed bil, røven fuld af penge osv. Men jeg har aldrig troet på mig selv, og at jeg kunne blive det. Fordi jeg har haft elendig selvtillid. Jeg har i løbet af min korte tid haft rigtig mange interesser. Jeg har gået til alverdens sport og haft MANGE job drømme. Men det eneste der egenligt i sidste ende hele tiden er blevet, er at jeg altid gerne have ville være min egen herre. Jeg har startet på det ene, ikke troet nok på det og startet på noget helt nyt. Jeg har igennem mange år interesseret mig for specielt for to ting, den ene er at hjælpe mennesker der har det svært, og den anden er musik og underholdning. Jeg kommer ikke rigtigt fra en musikalsk familie, min bror er godt nok artist, jeg kan hverken synge eller rigtigt spille nogen instrument. Men jeg har elsket musik siden jeg var HELT lille. Jeg brugte rigtig meget tid inde på det der hedder danskrap.dk, der inde mødte jeg arrangør, rapper og andre folk med kærlighed til hiphop og musik. Lige pludseligt mødte jeg en masse spændene mennesker, som i dag arbejder med nogen af landets største danske artister, vi begyndte sammen at få aftaler i huset i Silkeborg, og begyndte at booke en masse små som store kunstner her til. Lige pludseligt stod jeg med så mange kontakter på hånden, men jeg brugte dem ikke rigtigt til noget. Jeg bookede lidt her og der, for folk der vidste at jeg havde de kontakter, men intet seriøst. Jeg turde ikke rigtigt tage det store skridt, og tænkte hvad nu hvis dit og dat. På et tidspunkt sidder jeg sammen med en ven som er selvstændig, og snakker om at det kunne være fedt at starte vores eget tøj mærke og kollektion af streetwear. Han har ikke så meget tid, så jeg vælger at gå på google og søger efter produktioner i Kina. Tilfældigt lander jeg her på Amino. Jeg får en masse kontakter i huset, men min ven tager det desværre ikke så seriøst, så det faldt meget hurtigt til jorden. Men jeg var stadig fascineret af det der, med at være sin egen chef. Så jeg blev her, som i kan se og blev ved med at læse om det at være selvstændigt. Jeg må sige at i de par år (hvis jeg har været her så længe) har jeg virkeligt lært en masse her inde. Jeg begyndte at genopfriske de ting jeg havde lært på HG, lærte mere, og stadig lærer en pokkers masse af jer her inde. Jeg har på det seneste lyttet meget til Martin og hans talkshows, set hans videoblog osv. også af det lært en pokkers masse, specielt det om bare at springe ud i det. Jeg er begyndt at tro mere på mig selv, og fundet nogle af mine styrker og svagheder. Mine styrker er helt klart at gå ud i marken og præsenterer mig selv, fortælle hvem jeg er osv. og skabe kontakter og forbindelser (nok derfor jeg har så pokkers mange kontakter til ALT muligt), mine svagheder er bla. regnskab osv. som ikke siger mig rigtigt noget, og som jeg ikke rigtigt gider. Er begyndt at satse mere på mine styrker end svagheder og vende mine svagheder til noget brugbart. På baggrund af Martin Thorborg, som er en utrolig dygtig og ingen tvivl inspirerende person, som gerne deler af sin viden og erfaring, Amino og jeres hjælp her inde er jeg klar til at "erobrer" verden endnu mere. Jeg er glad og taknemlig for at der sidder en masse dygtige personer her inde, som bruger en pokkers masse tid på at hjælpe hinanden med gratis råd, som egenligt koster. Det har hvertfald hjulpet MIG meget. Med Venlig Hilsen Kenan |
Hej Kenan
Super fedt og motiverende indlæg! Det er altid dejligt at hører historier om folk som ikke blot har lært en masse, men som også kan finde ud af at bruge det til noget og udvikle sig som person, så thumps up for det :)
Og så syntes jeg da bare du skal bruge din genvundne selvtillid og se efter at komme ud og erobre verdensherredømmet!
Alt muligt held og lykke herfra med hvad du måtte vælge at kaste din kærlighed over :)
Rigtig god aften, MVh
Thomas