Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak Martin Thorborg, Amino og tak til dig.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg har siden jeg var helt lille drømt om at blive selvstændig. Med drømmen om et fedt hus, fed bil, røven fuld af penge osv. Men jeg har aldrig troet på mig selv, og at jeg kunne blive det. Fordi jeg har haft elendig selvtillid. Jeg har i løbet af min korte tid haft rigtig mange interesser. Jeg har gået til alverdens sport og haft MANGE job drømme. Men det eneste der egenligt i sidste ende hele tiden er blevet, er at jeg altid gerne have ville være min egen herre. Jeg har startet på det ene, ikke troet nok på det og startet på noget helt nyt.

Jeg har igennem mange år interesseret mig for specielt for to ting, den ene er at hjælpe mennesker der har det svært, og den anden er musik og underholdning. Jeg kommer ikke rigtigt fra en musikalsk familie, min bror er godt nok artist, jeg kan hverken synge eller rigtigt spille nogen instrument. Men jeg har elsket musik siden jeg var HELT lille. Jeg brugte rigtig meget tid inde på det der hedder danskrap.dk, der inde mødte jeg arrangør, rapper og andre folk med kærlighed til hiphop og musik. Lige pludseligt mødte jeg en masse spændene mennesker, som i dag arbejder med nogen af landets største danske artister, vi begyndte sammen at få aftaler i huset i Silkeborg, og begyndte at booke en masse små som store kunstner her til. Lige pludseligt stod jeg med så mange kontakter på hånden, men jeg brugte dem ikke rigtigt til noget. Jeg bookede lidt her og der, for folk der vidste at jeg havde de kontakter, men intet seriøst. Jeg turde ikke rigtigt tage det store skridt, og tænkte hvad nu hvis dit og dat.

På et tidspunkt sidder jeg sammen med en ven som er selvstændig, og snakker om at det kunne være fedt at starte vores eget tøj mærke og kollektion af streetwear. Han har ikke så meget tid, så jeg vælger at gå på google og søger efter produktioner i Kina. Tilfældigt lander jeg her på Amino. Jeg får en masse kontakter i huset, men min ven tager det desværre ikke så seriøst, så det faldt meget hurtigt til jorden. Men jeg var stadig fascineret af det der, med at være sin egen chef. Så jeg blev her, som i kan se og blev ved med at læse om det at være selvstændigt.

Jeg må sige at i de par år (hvis jeg har været her så længe) har jeg virkeligt lært en masse her inde. Jeg begyndte at genopfriske de ting jeg havde lært på HG, lærte mere, og stadig lærer en pokkers masse af jer her inde. Jeg har på det seneste lyttet meget til Martin og hans talkshows, set hans videoblog osv. også af det lært en pokkers masse, specielt det om bare at springe ud i det. 

Jeg er begyndt at tro mere på mig selv, og fundet nogle af mine styrker og svagheder. Mine styrker er helt klart at gå ud i marken og præsenterer mig selv, fortælle hvem jeg er osv. og skabe kontakter og forbindelser (nok derfor jeg har så pokkers mange kontakter til ALT muligt), mine svagheder er bla. regnskab osv. som ikke siger mig rigtigt noget, og som jeg ikke rigtigt gider. Er begyndt at satse mere på mine styrker end svagheder og vende mine svagheder til noget brugbart.

På baggrund af Martin Thorborg, som er en utrolig dygtig og ingen tvivl inspirerende person, som gerne deler af sin viden og erfaring, Amino og jeres hjælp her inde er jeg klar til at "erobrer" verden endnu mere. Jeg er glad og taknemlig for at der sidder en masse dygtige personer her inde, som bruger en pokkers masse tid på at hjælpe hinanden med gratis råd, som egenligt koster. Det har hvertfald hjulpet MIG meget.

Med Venlig Hilsen

Kenan

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 01:20

Hej Kenan

Super fedt og motiverende indlæg! Det er altid dejligt at hører historier om folk som ikke blot har lært en masse, men som også kan finde ud af at bruge det til noget og udvikle sig som person, så thumps up for det :)

Og så syntes jeg da bare du skal bruge din genvundne selvtillid og se efter at komme ud og erobre verdensherredømmet!

Alt muligt held og lykke herfra med hvad du måtte vælge at kaste din kærlighed over :)

Rigtig god aften, MVh

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:29

Thomas Holst Frederiksen:

Hej Kenan

Super fedt og motiverende indlæg! Det er altid dejligt at hører historier om folk som ikke blot har lært en masse, men som også kan finde ud af at bruge det til noget og udvikle sig som person, så thumps up for det :)

Og så syntes jeg da bare du skal bruge din genvundne selvtillid og se efter at komme ud og erobre verdensherredømmet!

Alt muligt held og lykke herfra med hvad du måtte vælge at kaste din kærlighed over :)

Rigtig god aften, MVh

Thomas

Hej Thomas

Jeg er glad for at du ser den motiverende, det var også en af grundene til at jeg skrev denne indlæg.

Men også for at fortælle at Amino har været med til at hjælpe mig i gang, og bruge de kontakter jeg har fået gennem mange år i musik og underholdningsbranchen.

Jeg er endelig gået i gang med at etablerer et event firma som tilbyder virksomheder og privatpersoner planlægning, afholdelse og evaluering af firmafester, fødselsdage, receptioner osv. Det har jeg valgt at gøre, fordi jeg elsker musik og underholdning, jeg elsker at planlægge og se ting blive ført ud i livet. Når jeg så også har så mange kontakter som jeg har, hvorfor ikke bruge dem også :)

tak for din respons og en rigtig god aften til dig også :)

Kenan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Hvor er det fedt at læse. Man bliver sgu helt glad på sådan en trist og grå vintermorgen.

Har selv, i mange år, gået med drømmen om at blive selvstændig og efter jeg har fundet Amino har jeg også fået mod på at konkretisere drømmen.

Så min historie ligner din i utrolig høj grad.

Tak Amino og tak Kenan (for at huske os andre på, at det er ok at sige tak)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:08

Hej Kenan,

Super fedt at høre ! Min historie minder noget om din, bortset fra at jeg ingen problemer har haft med at tage chancen og hoppe ud i det.

Jeg har lige hørt et fedt citat, som måske kan inspirere lidt mere : " Mange mennesker er ulykkelige over at deres liv ikke er som de ønsker, men de er ikke ulykkelige nok, og gør derfor ikke noget ved det. Det er er farligt sted at være "

Jeg har også lige læst om en amerikansk iværksætter som i starten af sin karriere bevidst kørte sit firma konkurs 3 gange i træk for at lære sin egne grænser og for at lære noget om at hvordan og hvor langt han kunne drive sit firma. Og planen lykkedes.

Det spændende ved den plan , var at han som sagt helt bevidst lagde den plan om at gå konkurs. Han planlagde oven i købet hvor stort hans tab måtte være hver gang han gik konkurs, så han på den måde kunne styre uden om en stor gæld. Han pressede sig selv og sit firma til det yderste for at lære, og efter han havde gjort det, kørte han firmaet til stor succes.

Jeg synes det er en sjov historie om mod, og faktisk i mange tilfælde om at gøre det rigtige. Fordi du VIL få udfordringer, og hvis du ligefrem møder dem med åbent hjerte fra starten af, fjerner du meget af frygten, og frygt er alt hvad der adskiller dig fra succes

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selv tak det var så lidt xD

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Fra  1:Slip-for-regnskab.dk Skrevet kl. 10:29

Dejlig inspirerende læsning her i vintermørket. Jeg tog selvspringet fuld ud pr. 1/9-2010 og min lille virksomhed kører derudaf. Det er dejligt.

Man skal bare tro på sig selv og turde kaste sig ud i det. Og så skal man satse på sine egne stærke sider og få lidt hjælpe udefra til sine mindre stærke sider.

Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med din nye virksomhed og drøm Smile

Mange hilsner

Lotte Jespersen

www.slip-for-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:39

Det er det der er fedt med Amino, selvom man er utrolig dygtig iværksætter eller hel nybegynder.
Så kan man ikke undgå at lære nye ting fra de 1000vis af dygtige mennesker som hjælper til herinde.

Jeg kan kun være enig omkring Amino, jeg startede selv tilbage i Maj 2010 med at være aktiv på Amino og jeg har lært en helvedes masse.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:00

Hej Kenan

Dejligt for dig, at du er nået dertil, hvor gå-på-modet befinder sig på et højt niveau. Det er lige netop dét, der skal til: Et STORT drive.

Jeg har selv arbejdet hårdt på et nyt internationalt website med musikanmeldelser i minimum et årstid, og jeg har undervejs haft en dag her og der, hvor jeg næsten mistede modet. Men næste dag tænkte jeg igen positivt, og det er noget af det absolut vigtigste. Så længe du tænker positivt det meste af tiden, så skal du nok bevare din entusiasme. Lad for alt i verden ikke andres skepsis trække dig ned. Skeptikere, dem er der masser af, og de bliver af gode grunde aldrig deres egne herrer. 

Bare kør på for fuld kraft, imens du smiler for dig selv, velvidende at din hårde indsats nok skal blive belønnet.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:45

Hey Kenan, 

Som de andre siger, super fedt indlæg - og dejligt at høre hvordan du er "vokset". 

Jeg tror faktisk jeg har set dig et par gange før, og du har ikke lige ramt mig som en fyr med lav selvtillid. Men on-topic, så kunne det være en ide at tage fat i; 

Gym, Teknisk skole, HF, Ungdomsskolen, mig bekendt har de ikke nogle faste aftaler omkring deres fester, Gym er selvfølgelig nok lidt svær da de givetvis er ret traditionsbundne. Men hvis du ser på de fester Stuf' m.v. har lavet til Handelsskolen så giver det jo et kæmpe kundegrundlag, og de er blevet vanvittigt populære de fester. Hvis man afholder fester for de steder, så får man et kæmpe kundegrundlag og mange af de unge holder jo fødselsdage m.v. som man kunne få nogle arrangementer ved. 

Du har sikkert haft det i tankerne eller allerede kontaktet dem -  så var bare en reminder. 

Held og lykke, det skal nok blive sygt ! ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)