Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke se blogindlæg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får jævnlige emails fra amino med links til Michael's blog (mit liv som iværksætter) men hver gang jeg klikker på linket for at læse hans blog....kommer jeg ind på noget der ligner en blog - men den er helt tom for selve teksten? der findes menupunkter osv - men ingen indlæg?

fx dette seneste link:

Bliv rig eller forsvind....

nogen ideer?

/Jakob

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:12

Får dem også Smile

Førhen hed den Lynblog, da han altid slettede indlæg igen senere samme dag. Jeg tror det er den stil han er fortsat med - desværre! Da man ikke altid når at læse dem.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 00:13

seriøst? vildt mystisk - hvorfor så have en blog?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 00:18

ja - nu skrev han et nyt indlæg som jeg så stadig kan se :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 06:56

Nicolaj Thomasen:

Får dem også Smile

Førhen hed den Lynblog, da han altid slettede indlæg igen senere samme dag. Jeg tror det er den stil han er fortsat med - desværre! Da man ikke altid når at læse dem.

Ja det er lidt synd, for det er nogle rigtigt gode indlæg han skriver.

Jeg kan så fortælle at hvis man bruger Google Reader på Blog-feedet, så bliver indlægget cachet, og man kan læse dem uger og måneder efter at de er blevet publiceret - også selv om de bliver slettet igen.

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 06:57

Nicolaj Thomasen:

Får dem også Smile

Ja det er lidt synd, for det er nogle rigtigt gode indlæg han skriver.

Jeg kan så fortælle at hvis man bruger Google Reader på Blog-feedet, så bliver indlægget cachet, og man kan læse dem uger og måneder efter at de er blevet publiceret - også selv om de bliver slettet igen.

mvh

Jan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 07:03

Nicolaj Thomasen:

Får dem også Smile

Det var da godt nok noget mærkelig noget.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:45

Jeg har opfordret ham til at lade dem ligge, men det vil han tilsyneladende ikke.
Ham om det :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kender i det?

Man er igang med at downloade noget eller venter på at kaffen bliver klar og så surfer man lidt på nettet....

Så er der en sjov video om noget fuldstændigt latterligt og helt ubrugeligt når man nu er en tjekket businessman og egentligt burde arbejde, - men det gav et lille afbræk. Hvis man så bookmarker den, og ser den igen og igen - så spilder man tiden.

Sådan er Lynbloggen. Det er hurtige glimt fra min hverdag som serieiværksætter der egentligt bare skal fortælle at jeg nogen dage er et fjols, andre dage genial, og de resterende 361 dage har jeg hverken opskriften på hvordan man bliver rig i en fart, eller ved hvad der rykker helt vildt i morgen, - men sidder og overvejer hvad man egentligt kan få for en brugt computer i Den Blå Avis når nu telefonen ikke ringer og huslejegirokortet på opslagstavlen er ved at blive lidt gult i kanten.

Det er superlækkert at være på Amino, og det giver gejst og begejstring når man læser om hvordan andre "bare lige" skal have sat /body tagget, - så går turen til Miamis palmer med kufferten fuld af penge.

Men det kan også være lidt nederen for dem som så har den grå leverpostej-hverdag. Kan der ikke også blive plads til dem her på Amino? Kunne de ikke få lov til at læse lidt om en iværksætter der i 35 år har arbejdet til 20-30 kr. i timen, - og som stadig hænger ved. Ham som millarderne aldrig kom til, og som i erkendelse af det, - så bare har droppet ræset og nyder tilværelsen som iværksætter og alle de sjove oplevelser som det kan give.

Så jeg skriver ikke blogindlæg for at komme på Google på relevante keywords, eller hvad det nu handler om for jer andre, - jeg er simpelthen det lille klip på Youtube som "bragte smilet frem, men så var det heller ikke sjovere"  og helt i tråd med min netanalfabetisme så i skriftlig udgave.

Så simpelt som det.....

Så det er ikke jeres computere, Amino eller teknikken bag der er noget galt med, - det er en fejl 40 og den sidder bag min skærm......

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)