Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet trafik fra søgemaskinerne!??

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Det passer, men samtidig skal du jo også tænke over at det jo ikke sker over night, Nogen links vil blive opdaget med det samme, andre vil først blive opdaget om nogle måneder. Det er jo ikke alle Aminos indlæg som bliver crawlet hver dag. Så man kan ikke rigtig stille det op sådan at fordi han har skrevet 1000 indlæg, så får han pludselig 1000 links.

Det sker normalt ikke på en dag, men Amino er et meget populært websted som bliver crawlet virkelig godt af Googles spejder. Jeg oplev, at over halvdelen af mine links fra Amino's indlæg (i signaturen) blev fundet på 3-5 dage!!! Og ca 60 links på 3-5 dage er alt for mange for en ny hjemmeside.

Jeg synes bare, at man skal prøve at undgå den unødvendige risiko. Jeg vil kun anbefale at bruge Amino's signatur, men det skal foregå med omtanke og helst ikke i starten.

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:33

Nazar:

KTJ-Media.dk:
Det passer, men samtidig skal du jo også tænke over at det jo ikke sker over night, Nogen links vil blive opdaget med det samme, andre vil først blive opdaget om nogle måneder. Det er jo ikke alle Aminos indlæg som bliver crawlet hver dag. Så man kan ikke rigtig stille det op sådan at fordi han har skrevet 1000 indlæg, så får han pludselig 1000 links.

Det sker normalt ikke på en dag, men Amino er et meget populært websted som bliver crawlet virkelig godt af Googles spejder. Jeg oplev, at over halvdelen af mine links fra Amino's indlæg (i signaturen) blev fundet på 3-5 dage!!! Og ca 60 links på 3-5 dage er alt for mange for en ny hjemmeside.

Jeg synes bare, at man skal prøve at undgå den unødvendige risiko. Jeg vil kun anbefale at bruge Amino's signatur, men det skal foregå med omtanke og helst ikke i starten.

Og hvilke beviser har du på det?

Hvad nu hvis en ny sider går 'viral' fra den ene dag til den anden som det ofte sker?

Jeg er sådan set enig med dig i at der er gode og dårlige måder at bygge links på til en ny side, men 60 Amino links er altså småting og absolut ikke noget man behøver bekymre sig om.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:42

Nazar:

Ok, det vil altså sige at du mener at fordi jeg har skrevet over 1000 indlæg, og at jeg i ny og næ, linker til nye sider jeg har lavet, så skader det de sider?

Jeg har endnu ikke set nogen antydning af at det skulle blive eller være et problem.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 14:41

Jeg påstår jo heller ikke at det, at jeg har placeret links til en af vores hjemmesider i signaturen, var årsag til den kom i Googles filtrer, men det kunne være en årsag. 60 links er ingenting, hvis man kigger globalt på linkbuilding, men 60 links på en uge for en hel ny website kan MULIGVIS give problemer. SEO er ikke matematik, hvor der findes teoremer og regler, som man kan bevise eller afvise. Ingen kender præcis Googles algoritme, især når de ændrer den. Det, der sker med en af vores hjemmeside er sket første gang i vores erfaring med SEO. Vi ved alle sammen om sandbox. Der er mange, som oplever store sving i starten, men jeg er næsten 100% sikker på, det er ikke tilfældet i vores sag.

Daniel spurgte om hvad, der kan være årsag, at hans hjemmeside faldt pludselig så meget i Google's søgeresultater. Jeg fortæller min mening om det kun til at hjælpe trådstarter. Jeg kan ikke og vil ikke bevise, at 60 links på en uge vil udsætte en eller anden website for degradering, men jeg tror heller ikke, der er nogen, der kan bevise det modsate. Vi kan kun følge vores erfaring, og det gør jeg. Wink

Jeg glæder mig til at høre jer og andre SEO-eksperter om deres erfaringer.Smile

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50

De gamle tråde bliver ikke besøgt så tit f.eks. de første indlæg jeg skrev for bare 2 år siden bliver ikke mere besøget af google  mere nærmeste, jeg kan ikke google tråden i google så , der kommer over 1 nat , alt samme

Hvor mange indlæg har du skrevet hvor gamle er dine amino.dk indlæg.

så knokle der ud ad find links og atter links , husk lav lange gode tekster på alle de sider der linker til dig det videreformidler din side normalt bedste

husk lav branches bedste side , hver unik nyskabende

denne tråd gav jeg og nogle andre nogle råd hvordan skaffer du links

http://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx?#731885

lasse SEO råd er bare super gode i denne her blog

http://www.amino.dk/blogs/spndende/default.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:44

Google er temmelig præcise til at afdække signaturlinks, footerlinks og andre "boiler plate links". Et link i en signatur her på Amino, der findes i f.eks. 60 forskellige indlæg er ikke 60 links i Googles univers.

Jeg tør godt garantere, at signaturlinks på Amino uanset antal ikke sender en side bagud i SERPS. De har sikkert sendt ham opad, hvorefter Google analyserer og ser, at de stort set alle er fra samme domæne og fra signaturer. Og så finder sitet en mere "naturlig" plads derefter.

Signaturlinks er OK - de skader ikke. De gavner heller ikke en grusomt masse isoleret set, men en linkprofil skal helst bestå af links fra mange forskellige typer af sider, steder etc.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:47

Hej alle sammen.

Tak fordi i gav jer tid til at svare.

Det er rart lige at få på plads at det i hvert fald ikke umiddelbart skyldes min linkopbygning indtil videre da jeg er gået ret forsigtig til værks på det punkt.

Jeg havde heller ikke flere hundrede indlæg som lige pludselig gav links fra dag 1.

Der er ikke andet for en at forsætte arbejdet, have tålmodighed og se om det bære frugt.

Ha en god aften 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:16

Nazar:
De fleste forums opdaterer ikke signaturen i tidligere indlæg, men Amino gør det

Det er ikke helt korret, det fleste forums opdatere også signaturen på tidligere indlæg, kender vist ikke et eneste forum der ikke gør dette.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 18:11

Lige en opfølger og et spørgsmål.

Hvordan kan det være at mine overalt besøgstal i Google Analytics falder? 

Havde på et tidspunkt 900 et eller andet og er nede på 600 et eller andet nu??

Jeg har så nu heller ikke nogen direkte trafiik mere og har ingen søgemaskine besøg haft siden 27 december. Virker meget meget underligt!?

Er der nogen steder man kan se om man er blevet straffet af google?

Kan se man kan få en ny vurdering af google, er det for tidligt ?

God aften

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:40

Har du tjekket at dine placeringer er som de altid har været, kan være fordi mange af dine links ikke har værdi mere, og du derfor er fladet i dine placeringer.

Hvor tit plejer du at få besøg af google. ???

For 1½-2 uger virker de ikke langt mellem besøgende, med mindre du tit ændrer / tilføjer nyt på hjemmesiden.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)