Det sker normalt ikke på en dag, men Amino er et meget populært websted som bliver crawlet virkelig godt af Googles spejder. Jeg oplev, at over halvdelen af mine links fra Amino's indlæg (i signaturen) blev fundet på 3-5 dage!!! Og ca 60 links på 3-5 dage er alt for mange for en ny hjemmeside. Jeg synes bare, at man skal prøve at undgå den unødvendige risiko. Jeg vil kun anbefale at bruge Amino's signatur, men det skal foregå med omtanke og helst ikke i starten.
|
Nazar:KTJ-Media.dk:Det passer, men samtidig skal du jo også tænke over at det jo ikke sker over night, Nogen links vil blive opdaget med det samme, andre vil først blive opdaget om nogle måneder. Det er jo ikke alle Aminos indlæg som bliver crawlet hver dag. Så man kan ikke rigtig stille det op sådan at fordi han har skrevet 1000 indlæg, så får han pludselig 1000 links.Det sker normalt ikke på en dag, men Amino er et meget populært websted som bliver crawlet virkelig godt af Googles spejder. Jeg oplev, at over halvdelen af mine links fra Amino's indlæg (i signaturen) blev fundet på 3-5 dage!!! Og ca 60 links på 3-5 dage er alt for mange for en ny hjemmeside.
Jeg synes bare, at man skal prøve at undgå den unødvendige risiko. Jeg vil kun anbefale at bruge Amino's signatur, men det skal foregå med omtanke og helst ikke i starten.
Og hvilke beviser har du på det?
Hvad nu hvis en ny sider går 'viral' fra den ene dag til den anden som det ofte sker?
Jeg er sådan set enig med dig i at der er gode og dårlige måder at bygge links på til en ny side, men 60 Amino links er altså småting og absolut ikke noget man behøver bekymre sig om.