Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet trafik fra søgemaskinerne!??

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hvordan kan det være at mine overalt besøgstal i Google Analytics falder? 

Havde på et tidspunkt 900 et eller andet og er nede på 600 et eller andet nu??

Har du husket at tjekke datoen i analytics? - Som default mener jeg den viser 30 dage tilbage på "forsiden", - hvis det er det du henviser til... Hvad der er mere vigtigt synes jeg er tallet "ved siden" af som viser tendensen... Om det er rødt eller grønt/faldende eller stigende..

/Ulrik

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:38

Ulrik - mensbasic.dk:

Daniel:

Har du husket at tjekke datoen i analytics? - Som default mener jeg den viser 30 dage tilbage på "forsiden", - hvis det er det du henviser til... Hvad der er mere vigtigt synes jeg er tallet "ved siden" af som viser tendensen... Om det er rødt eller grønt/faldende eller stigende..

/Ulrik

Hej Ulrik.

Den tager jeg helt på egne skuldre, ja den går kun 30 dage tilbage! :)

Tak.

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 19:45

Koludabyg:

Har du tjekket at dine placeringer er som de altid har været, kan være fordi mange af dine links ikke har værdi mere, og du derfor er fladet i dine placeringer.

Hvor tit plejer du at få besøg af google. ???

For 1½-2 uger virker de ikke langt mellem besøgende, med mindre du tit ændrer / tilføjer nyt på hjemmesiden.

Siden er fra 1 december og har ligge i top 100 på flere keywords, men er helt ude af top 100 nu, og som sagt er der ingen trafik fra søgemaskiner siden 27 dec.

Kan mine links ingen værdi have mere på så kort tid?

Har et gennemsnit på 41 sider pr dag af google bot. Ved ikke om det siger noget?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:10

Hvis siden er fra 1.december så er det faktisk meget normalt at den hopper meget frem og tilbage, mange gange opnår en side i starten væsentligt højere placeringen i google, indtil dens rette plads er fundet.

Det er også normalt at siderne springer frem og tilbage specielt de første par måneder, og det kan faktisk forekomme i længere tid.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:31

Daniel:

Ulrik - mensbasic.dk:

Daniel:

/Ulrik

Hej Ulrik.

Den tager jeg helt på egne skuldre, ja den går kun 30 dage tilbage! :)

Tak.

Hehe...:P Det skal man lige se nogen gange, før man fatter det.. Ellers bliver man snydt helt vildt...;-)

(Ta' det nu roligt med din organiske trafik - den skal nok komme igen..Som skrevet før er det helt normalt det du oplever nu, - bare fortsæt med at linkbuilde og seo-optimere din side, ændre/opdatere din side med nye tekster, så skal google nok komme forbi din side igen... Tro på at det du gør er godt nok - selvom jeg ganske udmærket er klar over at det er møgfrustrerende det du oplever nu.. Men bare vent - inden længe kommer din trafik igen - og nu endnu mere "kvalificeret" trafik end før.. Hvis bare du bevarer troen på det du gør er det rigtige og du bliver ved med det.. Det er nok det vigtigste.. At du lige nu holder ved og er STÆDIG!)

Ulrik

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 21:03

Hej Ulrik.

Tak for positivt svar igen. 

Jeg bevarer roen og troen, og håber det bedste :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)