Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spørgsmål til wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
I wordpress kan man indsætte en masse widgets i en sidebar. Hvis man ikke har sådan en sidebar kan man ikke indsætte dem. Mit spørgsmål går på om man kan have 2 designs på samme wordpress indstallation? Altså et design, hvor der ikke er en sidebar og så et design der bruges på blog delen, hvor der er en sidebar? Og så skal der kun vises widgets på blog delen og ikke de øvrige sider? På forhånd tak.
Fra Regstrup
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Co-Sponsor IO SoftGame Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Det kan man godt. En løsning vil være at indsætte en if-sætning i temaet, som afgører hvorvidt sidebaren er synlig eller ej.

Det kunne fx gøres ved at tjekke om der er tale om et indlæg eller en side. Brug evt. funktionen "is_post()" til dette: http://codex.wordpress.org/Function_Reference/is_page

Koden skal indsættes i temaet, der hvor sidebaren vises.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller simpelthen ved at bruge skabelon-systemet i WP. Så du for hver side i WP kan definere hvilken skabelon der skal bruges hvor.

Fra Regstrup
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Co-Sponsor IO SoftGame Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var jeg vist lige lidt for hurtig til at blive teknisk - Martins ide er langt simplere Smile

Herunder er et screenshot af, hvordan du indstillinger skabelonen, når du tilføjer eller redigerer en side:

Det kræver dog at dit tema understøtter dette - ellers skal der gang i lidt koder Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for hjælpen.. Det prøver jeg :0)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)