Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt FCK forum - feedback ønskes

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Jeg er vild med jeres forum design og farver... held & lykke herfra

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes sku ærligt talt det er et skod forum - irriterende reklamer - ikke særlig overskueligt - kedeligt at se på - og aktiviteten er da alt for lav - jeg ved godt siden lige er kommet op at gøre, men jeg tror sku aldrig der kommer gang i siden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Fra  K.N. Møller - Tag og facade Skrevet kl. 12:34

Ja, desværre ser det ud til at siden er ved at dø langsomt. Manden bag siden har desværre heller ikke gjort voldsomt meget for at skabe aktivitet derinde, og så længe siden heller ikke var særlig nyskabende, så forsvinder den nok ud i glemslen inden længe.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:56

Jeg synes også Dit FCK forum er meget nydeligt. Jeg er sikker på der kommer snart gang i den.

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:09

Skønhed & Personlig pleje:

Jeg synes også Dit FCK forum er meget nydeligt. Jeg er sikker på der kommer snart gang i den.

Held og lykke med projektet.

Jeg er helt med på at vi skal rose og støtte hinanden herinde, og er tilhænger af det. Men jeg er også tilhænger af at vi er ærlige. Og så må det være op til brugeren, at afgøre hvilke svar der er de mest brugbare.

Jeg har fået en lille smule kritik i denne råd, fordi jeg ikke bare støtter projektet, men stiller mig kritisk overfor det som det ser ud i sin nuværende form. Det skyldes primært at jeg har set andre lignende tiltag, dø stille og roligt. Og dette er ikke noget der skiller sig ud på nogen måde.

Så det er ikke for at være efter dig for at være positiv, det er jo kun dejligt med positive tilkendegivelser, men hvad får dig til at tro på at der snart kommer gang i det?

Jeg tror nærmere at det er afprøvet, og droppet igen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)