Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt FCK forum - feedback ønskes

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Jeg har nu sammen med en partner udviklet på et FCK forum de sidste par måneder. Vi er nu kommet frem til et resultat som vi er rimelig tilfredse med, men man har det jo med at stirre sig blind på ting, så jeg vil gerne bede om jeres feedback på siden.

I finder siden her: FCKDebat.dk .

Det kunne være rigtig fint hvis der var nogle FCK fans der ville oprette sig som bruger og tjekke tingene ud - I må naturligvis også gerne oprette jer som brugere selv om I ikke er FCK fans ;)

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:15

Hej  Tobias

Det ser godt ud, kan godt lide designet.

Tror godt du kan få tiltrukket en hel del brugere.

Med venlig hilsen

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:17

Hej Tobias.

Mega fede forum i har lavet jer der Wink.

Hilsen Mike

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 18:25

Nu ikke fordi, at jeg vil være lyseslukker, men hvad gør denne side unik? Noget specielt skal der vel være, hvis man skal trække brugere fra de eksisterende sites..

Hvis I vil være revolusionerende skal i nok over til noget a la mtac.nu som i så kan videre udvilke til FCK...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi prøver på ingen måde at være unikke... Og det behøver man bestemt heller ikke være for at lave en god hjemmeside, eller i dette tilfælde et forum. Det eneste vi ønsker er, at være de bedste Big Smile

Jeg mener at det forum vi har lavet er et rigtig godt alternativ til øvrige FCK fora på nettet, ja faktisk mener jeg det er det bedste FCK forum (der mangler bare noget liv på siden)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:39

TobiasB:

Jeg mener at det forum vi har lavet er et rigtig godt alternativ til øvrige FCK fora på nettet, ja faktisk mener jeg det er det bedste FCK forum (der mangler bare noget liv på siden)

Der tillader jeg mig at være uenig.

I er oppe imode Sidelinien, og jeg kan ikke se noget der gør at I skulle være i nærheden af at være et alternativ til denne.

Jeg savner også et rigtig godt argument for, at skifte Sidelinien ud med jeres side?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 18:45

Sidelinien er faktisk én af grundene til at vi har lavet forummet.

Jeg er selv FCK fan og ønskede faktisk at tilmelde mig sidelinien. Der opstod en masse fejl under tilmeldingen, men det endte da med at kunne lade sig gøre. Jeg fik efterfølgende logget ind, men nu kunne jeg ikke deltage i debatten, da jeg ikke havde de fornødne tilladelser. Jeg gav derefter op... Jeg har d.d. oprettet en ny bruger på sidelinien, men kan stadig ikke skrive derinde.

Jeg har altid godt kunne tænke mig at udvikle et forum. At det blev et FCK forum, var lidt en tilfældighed. Jeg håber der kommer liv på siden, så vi kan udvikle forummet yderligere og evt. bruge det ifbm. andre fora.

Pt. ser det måske ikke ud af meget, men der ligger rigtig meget kode bag. Forummet er super let at administrere og meget brugervenligt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:55

igang:

TobiasB:

Der tillader jeg mig at være uenig.

I er oppe imode Sidelinien, og jeg kan ikke se noget der gør at I skulle være i nærheden af at være et alternativ til denne.

Jeg savner også et rigtig godt argument for, at skifte Sidelinien ud med jeres side?

Hvorfor er sidelinien bedre? Det skulle da kun være pga. livet, og alle brugerne på siden - for designmæssigt og nyskabende er sidelinien.dk i hvert falde ikke. Det er et færdiglavet script, som ejeren har fået succes med. FCKdebat har i det mindste et unikt design, og jeg kan meget bedre lide forummet derpå. Der er ingen emner endnu, men det kommer vel.

Et argument for at skifte sidelinien ud med fckdebat er jo svært, for det hele handler om aktivitet.. Hvis sidelinien kun havde 3-4 indlæg på siden - ja så var det nok heller ikke den foretrukne side, nej det ville fckdebat være hvis den havde 350.000 indlæg.

Til TS: Få noget liv i siden, skaf brugere, og gør alt hvad du kan for at få nogle fck-fans hen på siden, og går det godt - og der kommer mange indlæg hver dag, ja så er du godt kørende, og en potentiel konkurrent - lige nu er din side ingenting i forhold til sidelinien - men det er KUN baseret på aktivitetsniveau. Så det er bare med at komme igang :)

Til TS: 5 stjerner for at være FCK fan (Når jeg lige kan give stjerner igen)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:57

Spændende initiativ. Det ser umiddelbart godt ud.

Jeg vil anbefale jer, at få nogle FCK-annoncer ind på siden. I kan bl.a. finde Unisport.dk's partnerprogram hos Tradedoubler.

I kan få mange flere tips omkring et godt debatforum af Martin Thorborg her:

Hvordan laver man et godt debatforum?

Held og lykke med projektet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 19:01
Udover det er et FCK forum, så er det ganske nydeligt :) Dejligt simpelt som et forum skal være.
Side 1 ud af 4 (35 indlæg)