Jeg mener at det forum vi har lavet er et rigtig godt alternativ til øvrige FCK fora på nettet, ja faktisk mener jeg det er det bedste FCK forum (der mangler bare noget liv på siden)
Der tillader jeg mig at være uenig.
I er oppe imode Sidelinien, og jeg kan ikke se noget der gør at I skulle være i nærheden af at være et alternativ til denne.
Jeg savner også et rigtig godt argument for, at skifte Sidelinien ud med jeres side?
Hvorfor er sidelinien bedre? Det skulle da kun være pga. livet, og alle brugerne på siden - for designmæssigt og nyskabende er sidelinien.dk i hvert falde ikke. Det er et færdiglavet script, som ejeren har fået succes med. FCKdebat har i det mindste et unikt design, og jeg kan meget bedre lide forummet derpå. Der er ingen emner endnu, men det kommer vel.
Et argument for at skifte sidelinien ud med fckdebat er jo svært, for det hele handler om aktivitet.. Hvis sidelinien kun havde 3-4 indlæg på siden - ja så var det nok heller ikke den foretrukne side, nej det ville fckdebat være hvis den havde 350.000 indlæg.
Til TS: Få noget liv i siden, skaf brugere, og gør alt hvad du kan for at få nogle fck-fans hen på siden, og går det godt - og der kommer mange indlæg hver dag, ja så er du godt kørende, og en potentiel konkurrent - lige nu er din side ingenting i forhold til sidelinien - men det er KUN baseret på aktivitetsniveau. Så det er bare med at komme igang :)
Til TS: 5 stjerner for at være FCK fan (Når jeg lige kan give stjerner igen)