Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt FCK forum - feedback ønskes

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu er jeg inkarneret FCK fan :) Så jeg vil mene at siden ikke ligefrem udstråler FCK, og det ville jeg ønske at det gjorde meget mere.

Nogen friske hvide og blå farver samt et logo ville jeg hellere se, og så ville jeg nok have mere lysten til at komme og bruge det :)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:26

TobiasB:
Ja - jeg tænkte mig ikke rigtig om. FCK har nu haft fat i mig og jeg har fjernet deres logo, både fra siden og fra Facebook ad.

Det går jo nok :-)

Men de er HELT vilde . Jeg har ikke selv prøvet det, men kender lidt til dem derinde.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:29

Brian Jørgensen:

Altså nu er jeg inkarneret FCK fan :) Så jeg vil mene at siden ikke ligefrem udstråler FCK, og det ville jeg ønske at det gjorde meget mere.

Nogen friske hvide og blå farver samt et logo ville jeg hellere se, og så ville jeg nok have mere lysten til at komme og bruge det :)

Ja nu må jeg jo ikke bruge logoet længere - eller det har jeg jo nok aldrig måtte, så siden bliver lidt sort i grå... Jeg må se hvad jeg kan gøre ved et ;)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:01

Hej Tobias

Lækkert forum I har lavet. Hvordan adskiller I jer fra sidelinien.dk og hvordan har I tænkt jer at få folk til jeres forum?

Et par korte input:

- skriv at robotfilteret kræver små bogstaver
- super hvis man kan se noget statistik (hvor mange er på, hvor mange er tilmeldte etc)
- I burde skrive lidt om hvad I vil med sitet og hvem I er
- nu hvor I har et lækkert design burde I gøre det lidt mere FCK agtigt - e.g. med billeder/FC logo etc.
- man burde både kunne se emner der er mest populære og de nyeste
- I burde lave poles - e.g. hvem er folks favoritspiller etc 

Held og lykke med sitet.

Bedste hilsner - vandendoel

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:08

TobiasB:

Brian Jørgensen:

Ja nu må jeg jo ikke bruge logoet længere - eller det har jeg jo nok aldrig måtte, så siden bliver lidt sort i grå... Jeg må se hvad jeg kan gøre ved et ;)

Ah okay, ja der er vel nogen restriktioner forbundet med dette. Ærgeligt.

Men fedt intiativ, jeg kommer da forbi engang imellem vil jeg tro :)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:23

igang:

Og så tilbage til de pesimistiske briller: sidelinien har over 47.000 registrerede brugere, og lige nu er der 87 online...

Enten er det fordi der mangler et godt alternativ til de sidste 46.913 brugere, eller også er der bare ikke basis for ret mange af den slags sider. (nu er vi også i en meget død periode, men alligevel)

det skal så lige siges at der "kun" er 17000 brugere på sidelinien.

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:28

Hej tobias.

Er det med vilje pga. copyrights i valgt at lade vær med at lade FCK's eget logo indgå i jeres i logo?

bedste hilsner

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:50

Hvis det er det rent grafiske du ønsker at få kommentar på, synes jeg desværre ikke der er meget at sige af positivt til det. Det er lidt tamt og som stolt FCK selv synes jeg siden mangler stemning og liv som vi er lidt kendt for på nedre C...

Og så længe det kun er et forum har de jo deres eget uofficielle sidelinien som er hyppigt brugt af fck fans...

......

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:21

Jensk123:
det skal så lige siges at der "kun" er 17000 brugere på sidelinien

Det lyder som et mere rigtigt tal.

Jeg tog tallet fra bunden af sidelinien.dk, og synes også selv at det lød en smule højt, men det var hvad der stod :o) Kan godt se at det er andeledes, og nok mere rigtigt i dag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:29

Jeg er ikke fck-fan eller interesseret i fodbold - desværre. Men det er et super lækkert forum i har lavet. Godt valg af reklamer og smukt design!

VH Andreas Linde 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)