Altså nu er jeg inkarneret FCK fan :) Så jeg vil mene at siden ikke ligefrem udstråler FCK, og det ville jeg ønske at det gjorde meget mere.
Nogen friske hvide og blå farver samt et logo ville jeg hellere se, og så ville jeg nok have mere lysten til at komme og bruge det :)
Ja nu må jeg jo ikke bruge logoet længere - eller det har jeg jo nok aldrig måtte, så siden bliver lidt sort i grå... Jeg må se hvad jeg kan gøre ved et ;)
Lækkert forum I har lavet. Hvordan adskiller I jer fra sidelinien.dk og hvordan har I tænkt jer at få folk til jeres forum?
Et par korte input:
- skriv at robotfilteret kræver små bogstaver - super hvis man kan se noget statistik (hvor mange er på, hvor mange er tilmeldte etc) - I burde skrive lidt om hvad I vil med sitet og hvem I er - nu hvor I har et lækkert design burde I gøre det lidt mere FCK agtigt - e.g. med billeder/FC logo etc. - man burde både kunne se emner der er mest populære og de nyeste - I burde lave poles - e.g. hvem er folks favoritspiller etc
Altså nu er jeg inkarneret FCK fan :) Så jeg vil mene at siden ikke ligefrem udstråler FCK, og det ville jeg ønske at det gjorde meget mere.
Nogen friske hvide og blå farver samt et logo ville jeg hellere se, og så ville jeg nok have mere lysten til at komme og bruge det :)
Ja nu må jeg jo ikke bruge logoet længere - eller det har jeg jo nok aldrig måtte, så siden bliver lidt sort i grå... Jeg må se hvad jeg kan gøre ved et ;)
Ah okay, ja der er vel nogen restriktioner forbundet med dette. Ærgeligt.
Men fedt intiativ, jeg kommer da forbi engang imellem vil jeg tro :)
Og så tilbage til de pesimistiske briller: sidelinien har over 47.000 registrerede brugere, og lige nu er der 87 online...
Enten er det fordi der mangler et godt alternativ til de sidste 46.913 brugere, eller også er der bare ikke basis for ret mange af den slags sider. (nu er vi også i en meget død periode, men alligevel)
det skal så lige siges at der "kun" er 17000 brugere på sidelinien.
Hvis det er det rent grafiske du ønsker at få kommentar på, synes jeg desværre ikke der er meget at sige af positivt til det. Det er lidt tamt og som stolt FCK selv synes jeg siden mangler stemning og liv som vi er lidt kendt for på nedre C...
Og så længe det kun er et forum har de jo deres eget uofficielle sidelinien som er hyppigt brugt af fck fans...
det skal så lige siges at der "kun" er 17000 brugere på sidelinien
Det lyder som et mere rigtigt tal.
Jeg tog tallet fra bunden af sidelinien.dk, og synes også selv at det lød en smule højt, men det var hvad der stod :o) Kan godt se at det er andeledes, og nok mere rigtigt i dag.