Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Er sikker på der er rigtig mange der har nogle gode idéer til hvordan vi får gang i siden. Pt. satser jeg på selv at skrive nogle indlæg dagligt og sideløbende kører Facebook annoncer. Annoncer på siden kommer i anden række. Jeg gider slet ikke tænke på dem lige nu, målet med siden er pt. at få gang i en FCK debat - ikke at tjene penge, det kommer i anden række og må være en sidegevinst. Det kunne være super hvis der var nogle der ville tilmelde sig siden, og give mig lidt feedback på tilmeldingsproceduren - er den simpel nok ?? |
Wi:Hvorfor er sidelinien bedre? Det skulle da kun være pga. livet, og alle brugerne på siden
Det er lige præcis derfor Sidelinien er bedre. Men det er vel også det der er altafgørende for om sådan et forum er godt?
Og det er klart at jeg ikke ville bruge så meget som et minut på Sidelinien, hvis der ikke var mere end 3 - 4 indlæg. Men det er der, og det er den virkelighed jeg forholder mig til, og ikke hvad nu hvis.. Og det er også den realitet man skal forholde sig til, når man vil lave et alternativ.
Sidelinien er ejet og drives af FCK Fan Club, og dermed er alle relevane nyheder samlet der. Derudover er der så mange brugere, at lige så snart der sker noget nyt i FCK (eller brøndby) universet, så er det til debat.
Derudover er der "skakten", og den bruger jeg faktisk en del mere end alle trådene.
Jeg tror markedet for et almindeligt FCK forum er helt mættet. Og jeg tror ikke det er muligt at lave et kommercielt alternativ.
Jeg kan sagtens forstå at målgruppen FCK er interessant at få fat i, men det er bare op ad bakke. Og det er næsten ligegyldigt hvordan indgangsvinklen er. Og - ikke for at skulle ødelægge noget fra start - jeg tror ikke at et nyt forum er måden at tjene penge på dem (os).
Hvis jeg selv skulle lave sådan noget (og det skal jeg ikke), ville det nok være et forum for alle superligafans. På den måde kan der komme noget debat på tværs af klubberne, folk ville ikke kunne vente med at komme ind og hovere over en sejr, et stjernekøb osv. osv.
Hvis man kunne etablere sådan et, ville det være langt mere interessant. Om det så kunne trække brugere, er stadig mere end tvivlsomt :o) Og hvis man kunne, skulle der sidde moderatorer i døgndrift, og fjerne alle dem der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.