Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt FCK forum - feedback ønskes

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Er sikker på der er rigtig mange der har nogle gode idéer til hvordan vi får gang i siden. Pt. satser jeg på selv at skrive nogle indlæg dagligt og sideløbende kører Facebook annoncer.

Annoncer på siden kommer i anden række. Jeg gider slet ikke tænke på dem lige nu, målet med siden er pt. at få gang i en FCK debat - ikke at tjene penge, det kommer i anden række og må være en sidegevinst.

Det kunne være super hvis der var nogle der ville tilmelde sig siden, og give mig lidt feedback på tilmeldingsproceduren - er den simpel nok ??

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:26

Wi:
Hvorfor er sidelinien bedre? Det skulle da kun være pga. livet, og alle brugerne på siden

Det er lige præcis derfor Sidelinien er bedre. Men det er vel også det der er altafgørende for om sådan et forum er godt?

Og det er klart at jeg ikke ville bruge så meget som et minut på Sidelinien, hvis der ikke var mere end 3 - 4 indlæg. Men det er der, og det er den virkelighed jeg forholder mig til, og ikke hvad nu hvis.. Og det er også den realitet man skal forholde sig til, når man vil lave et alternativ.

Sidelinien er ejet og drives af FCK Fan Club, og dermed er alle relevane nyheder samlet der. Derudover er der så mange brugere, at lige så snart der sker noget nyt i FCK (eller brøndby) universet, så er det til debat.

Derudover er der "skakten", og den bruger jeg faktisk en del mere end alle trådene.

Jeg tror markedet for et almindeligt FCK forum er helt mættet. Og jeg tror ikke det er muligt at lave et kommercielt alternativ.

Jeg kan sagtens forstå at målgruppen FCK er interessant at få fat i, men det er bare op ad bakke. Og det er næsten ligegyldigt hvordan indgangsvinklen er. Og - ikke for at skulle ødelægge noget fra start - jeg tror ikke at et nyt forum er måden at tjene penge på dem (os).

Hvis jeg selv skulle lave sådan noget (og det skal jeg ikke), ville det nok være et forum for alle superligafans. På den måde kan der komme noget debat på tværs af klubberne, folk ville ikke kunne vente med at komme ind og hovere over en sejr, et stjernekøb osv. osv.

Hvis man kunne etablere sådan et, ville det være langt mere interessant. Om det så kunne trække brugere, er stadig mere end tvivlsomt :o) Og hvis man kunne, skulle der sidde moderatorer i døgndrift, og fjerne alle dem der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:29

Rigtig flot design... Nu mangler du bare nogle brugere og du er kørende :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:02

Det ser udmærket ,dog er der ikke meget indhold eller guide på siden , hvad med en blog på siden om FCK , dette vil give forummet langt mere værdig i google vis i satser på flere måder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 02:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der tillader jeg mig at være uenigBig Smile

Her har vi noget nyt, nemt og noget lettere at arbejde med end Sidelinjen.dk. Handler Amino ikke også om at vi skal hjælpe hinanden (f.eks ved at melde os ind i forummet ), så flere folk kan finde vej. Alt behøver så sandelig ikke være så unikt for at være godt, bare det er nemt og stabilt med en smule humor, så kommer man langt.

Synes det er et fedt og let forum at gå til, jeg smider det videre til de fans jeg kender.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Fra  K.N. Møller - Tag og facade Skrevet kl. 16:46

Super let oprettelse. Det tog under 1 minut.

Jeg er aldrig rigtig faldet for Sidelinien, da den virker rodet og uoverskuelig. Men fckdebat.dk virker utrolig brugervenlig og overskuelig. Men som flere nævner, så er der sådan set kun én ting der betyder noget, og det er om man kan få brugere derind.

Der er mange debatsider rundt omkring, som både omhandler international fodbold, Superligaen og de enkelte klubber, så konkurrencen er hård. Men jeg skal gøre mit for at reklamere for siden og også selv forsøge at bidrage :o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:53

Det ser fint ud med forummet :-)

... Men...

Har du fået lov af FCK til at bruge deres logo, og på Facebook skrive " FCK har åbnet et nyt forum " ?

Jeg kan love dig for at PS&E uden tvivl er af en de mest hysteriske firmaer i DK, når det handler om at bruge deres brand og deres immaterielle rettigheder. I meget lang tid måtte ikke engang deres officielle fanklub FCKFC, bruge logoet fra FCK på deres hjemmeside.

Det ikke for at hænge dig ud, mere så andre også kan lære noget om det. Tro mig, når de opdager det, så får du typisk 24 timer til at fjerne alle logoer og hentydninger til at du på nogen måde repræsenterer FCK, ellers er det direkte i retten, og tro mig, de mener det .

Så send dem lige en mail, og hør ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:52

mortenhy:
Handler Amino ikke også om at vi skal hjælpe hinanden (f.eks ved at melde os ind i forummet ),

Jo det gør det også. Men det handler vel også om at sige sin ærlige mening. Og min ærlige mening er, at jeg er bange for at trådstarter spilder sin tid.

Men dermed ikke sagt at han ikke skal gøre forsøget :o)

Jeg har været med siden starten i 92, og jeg har deltaget i onlinedebatterne siden det blev muligt, så jeg har set lidt af hvert. Og jeg har også set flere andre få denne og lignende ideer. og fælles for dem alle er, at de er døde. Og jeg ser ikke noget her, der adskiller sig fra noget andet jeg har set.

Det eneste alternativ der har overlevet, er Urban Crews debat. Dog i en låst udgave. Men de har også en niche, og nogen der har interesse i netop deres forum, da det formidler information de ikke kan få andre steder.

Men hvis vi lader det ligge, og går ud fra at fckdebat.dk bliver en bragende succes, har siden et par udfordringer.

For det første er der alt for meget spildplads, der slet ikke bliver udnyttet i siderne. Det virker meget klemt i forhold til eks. sidelinien, der udnytter hele siden. Det samme gør sig dog gældende for Amino, men her er baggrundsfarverne så lyse, at det ikke gør så meget.

Hvis der kommer en tråd med mange indlæg, er overskueligheden væk. Jeg har taget et eksempel fra AaB's debatside, der har samme problem: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=13762

Hvem gider at læse alle 65 sider? Hvordan kan man se hvem der svarer hvem? Hvis du ser én debat i debatten, har du ikke mulighed for at følge den med mindre du læser alle siderne igennem. Igen har Amino samme problem, men der er ikke mange debatter der løber i så mange sider. Forskellen på Amino og et fodbold forum er dog, at der på Amino er mange debatter med få indlæg, hvor det er lige omvendt på en fodboldside. Men er der en debat på Amino med mange indlæg, er det nok de færreste der læser det hele igennem.

På sidelinien har man den mulighed, at man kan se en debat i "træstruktur".

Dermed kan man hurtigt og let undgå den del af debatten der ikke interesserer én, og administratorerne har mulighed for at fjerne noget der løber af sporet, uden at det går ud over den generelle debat i den tråd. Det savner jeg også her på Amino, hvor man i stedet er nød til at låse eller slette hele tråden, hvis den kommer for meget ud af kurs.

Og så tilbage til de pesimistiske briller: sidelinien har over 47.000 registrerede brugere, og lige nu er der 87 online...

Enten er det fordi der mangler et godt alternativ til de sidste 46.913 brugere, eller også er der bare ikke basis for ret mange af den slags sider. (nu er vi også i en meget død periode, men alligevel)

Hvis det er fordi der mangler et alternativ, duer det ikke at man bare laver en mindre udgave af det eksisterende. Så skal man netop finde på noget unikt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:17

Jimi Hove:

Det ser fint ud med forummet :-)

... Men...

Har du fået lov af FCK til at bruge deres logo, og på Facebook skrive " FCK har åbnet et nyt forum " ?

Jeg kan love dig for at PS&E uden tvivl er af en de mest hysteriske firmaer i DK, når det handler om at bruge deres brand og deres immaterielle rettigheder. I meget lang tid måtte ikke engang deres officielle fanklub FCKFC, bruge logoet fra FCK på deres hjemmeside.

Det ikke for at hænge dig ud, mere så andre også kan lære noget om det. Tro mig, når de opdager det, så får du typisk 24 timer til at fjerne alle logoer og hentydninger til at du på nogen måde repræsenterer FCK, ellers er det direkte i retten, og tro mig, de mener det .

Så send dem lige en mail, og hør ;-)

Hej Jimi.

Ja - jeg tænkte mig ikke rigtig om. FCK har nu haft fat i mig og jeg har fjernet deres logo, både fra siden og fra Facebook ad.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:22

Til igang...

Det er helt fair at du har din mening om brugervenlighed og tak fordi du deler den med os andre. Jeg må dog indrømme at jeg på mange punkter har den stikmodsatte mening om brugervenlighed.

Jeg synes personligt at Sidelinien er forældet, der er så mange ting de kunne gøre bedre. For det første er det et gratis system de kører på, med en standard template som de stortset intet har gjort ved. På SEO delen halter de ikke kun, de er fuldstændig ikke eksisterende pga. et nofollow meta tag (gad vide hvem der kom med den glimrende idé). Jeg får på ingen måder noget hurtigt overblik når jeg går ind på sidelinien, det kan godt være det kræver øvelse ;)

Som sagt er det helt fair at du har din mening - det har du ret til, men vi er ikke enige ..

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)