Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mandskab til en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg starte i 2008 en hjemmeside fordi at jeg tror at singler har brug for et sted hvor de kan skrive og dele en masse viden!! jeg har prøvet og kører med mange fls, systemer men jeg søger et som har noget af dette..

Forum, ejen profil med mere, chat, admin-side (mulighed for og overvåge) og en masse andet. 

Jegh ar brugt phpfusion i 2-3år men er kommet der til hvor jeg vil prøver noget nyt, for tænker at der må være noget derude som kan tilbyde dette, jeg har lagt Wordpress ind på siden :( men det lever ikke op til det som jeg søger og dertil kommer det at jeg søger et mandskab til og hjælp mig med dette. 

Jeg søger 1-2 webmaster, 1 daglige leder, 1-3 admin (til ansvars områder) og efter som jeg laver en hjemmeside som skal være gratis og hvor "indtjen" på reklame skal styrer driften af siden, så håber jeg der sidder nogen derude et sted som kan se en mulighed i http://single-forum.dk/ og som har lyst til og hjælpe mig med dette.

(Ideé har været og laver et forum for singler, alle alder og som er gratis og bruge)

Jeg håber nogen vil hjælpe og har tid til det, jeg søger et godt system som kan tilbyde næsten alt dette

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 05:29

Johnnysks.Dk:

Hej

Jeg starte i 2008 en hjemmeside fordi at jeg tror at singler har brug for et sted hvor de kan skrive og dele en masse viden!! jeg har prøvet og kører med mange fls, systemer men jeg søger et som har noget af dette..

Forum, ejen profil med mere, chat, admin-side (mulighed for og overvåge) og en masse andet. 

Jegh ar brugt phpfusion i 2-3år men er kommet der til hvor jeg vil prøver noget nyt, for tænker at der må være noget derude som kan tilbyde dette, jeg har lagt Wordpress ind på siden :( men det lever ikke op til det som jeg søger og dertil kommer det at jeg søger et mandskab til og hjælp mig med dette. 

Jeg søger 1-2 webmaster, 1 daglige leder, 1-3 admin (til ansvars områder) og efter som jeg laver en hjemmeside som skal være gratis og hvor "indtjen" på reklame skal styrer driften af siden, så håber jeg der sidder nogen derude et sted som kan se en mulighed i http://single-forum.dk/ og som har lyst til og hjælpe mig med dette.

(Ideé har været og laver et forum for singler, alle alder og som er gratis og bruge)

Jeg håber nogen vil hjælpe og har tid til det, jeg søger et godt system som kan tilbyde næsten alt dette

Håber at andre kan se en fordel i min hjemmeside og har lyst til og være en del af dette, selv om man ikke tjener penge på og være admin/modrator eller webmaster så kan man jo få andet ud af det!!

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 07:41

Der findes allerede gratis alternativer med mange brugere (dating.dk er et eksempel). Derudover lyder dit setup enormt dyrt, og jo mindre du har en aftale med din bank om at de vil give dig et relativt stort lån, så lyder det lidt urealistisk - men man kommer jo aldrig nogle steder, hvis man ikke forsøger. Derudover vil du have indtjening via. reklamer. Det kræver at du har enormt mange brugere før det kan løbe sig rundt. Hvis vi skal regne med 2 fuldtidsansatte webmastere, 1 daglig leder og 1-3 admins + løn til dig selv, så kommer det hurtigt til at koste dig 1 mil. om året. 

Held og lykke

VH Andreas Linde 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:09

Jeg tror han lægger op til, at folk arbejder gratis. ;-)

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 13:12

Kim Bang:

Jeg tror han lægger op til, at folk arbejder gratis. ;-)

Helt rigtig :) 

Jeg vil laver en hjemmesideside som skal være gratis og bruger, og efter som min hjemmeside ikke er nogen dating/chatside men mere et forum så har jeg hørt fra flere at der ikke har været talt om sådan et sted for singler..

Ideé er at de penge som kommer ud af dette (små penge) skal bruges til drift af siden, og måske alt efter hvor meget det kommer til og være, vil jeg laver nogen singler-fester for dem.

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 13:13

Andreas Linde:

Der findes allerede gratis alternativer med mange brugere (dating.dk er et eksempel). Derudover lyder dit setup enormt dyrt, og jo mindre du har en aftale med din bank om at de vil give dig et relativt stort lån, så lyder det lidt urealistisk - men man kommer jo aldrig nogle steder, hvis man ikke forsøger. Derudover vil du have indtjening via. reklamer. Det kræver at du har enormt mange brugere før det kan løbe sig rundt. Hvis vi skal regne med 2 fuldtidsansatte webmastere, 1 daglig leder og 1-3 admins + løn til dig selv, så kommer det hurtigt til at koste dig 1 mil. om året. 

Held og lykke

VH Andreas Linde 

Ideé er ikke og tjener penge på siden, men mere om at laver en hjemmesider for singler, som kan skrive om råd, historie og andet. og la mig skriv det endnu en gang. Single-forum.Dk er et forum og ikke nogen dating/chatside som du hentyder til :D 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:29

My bad! Med det samme jeg hører single, så tænker jeg dating :=).
Nu lyder din idé jo langt bedre :=). Det kunne godt gå hen og blive en hyggelig side.
Men du skal ikke forvente mange penge, men det er du jo også klar over.  

VH Andreas Linde 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 16:34

Andreas Linde:

My bad! Med det samme jeg hører single, så tænker jeg dating :=).
Nu lyder din idé jo langt bedre :=). Det kunne godt gå hen og blive en hyggelig side.
Men du skal ikke forvente mange penge, men det er du jo også klar over.  

VH Andreas Linde 

Jeg har haft hjemmesiden i 3år men på de 3år har jeg haft ca 1000bruger og haft besøg af hacker 3-5gange :( og sidste gang glemt jeg har ta bakup hvor efter jeg sku starte forfra og had kun 300 person på den men ikke så mange aktiv og nu prøver jeg noget helt nyt og søger folk som synes om min idé :) og ja jeg vil jo godt kun tjen mange penge på det og kun betale de person på siden så bakker om det 100% og som ligger meget tid i siden

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 12:07

Der findes måske ikke nogen herinde, som har lyst til og hjælpe andre med og kommer videre i livet

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)