Hej Jeg starte i 2008 en hjemmeside fordi at jeg tror at singler har brug for et sted hvor de kan skrive og dele en masse viden!! jeg har prøvet og kører med mange fls, systemer men jeg søger et som har noget af dette.. Forum, ejen profil med mere, chat, admin-side (mulighed for og overvåge) og en masse andet. Jegh ar brugt phpfusion i 2-3år men er kommet der til hvor jeg vil prøver noget nyt, for tænker at der må være noget derude som kan tilbyde dette, jeg har lagt Wordpress ind på siden :( men det lever ikke op til det som jeg søger og dertil kommer det at jeg søger et mandskab til og hjælp mig med dette. Jeg søger 1-2 webmaster, 1 daglige leder, 1-3 admin (til ansvars områder) og efter som jeg laver en hjemmeside som skal være gratis og hvor "indtjen" på reklame skal styrer driften af siden, så håber jeg der sidder nogen derude et sted som kan se en mulighed i http://single-forum.dk/ og som har lyst til og hjælpe mig med dette. (Ideé har været og laver et forum for singler, alle alder og som er gratis og bruge) Jeg håber nogen vil hjælpe og har tid til det, jeg søger et godt system som kan tilbyde næsten alt dette |
Johnnysks.Dk:Hej
Jeg starte i 2008 en hjemmeside fordi at jeg tror at singler har brug for et sted hvor de kan skrive og dele en masse viden!! jeg har prøvet og kører med mange fls, systemer men jeg søger et som har noget af dette..
Forum, ejen profil med mere, chat, admin-side (mulighed for og overvåge) og en masse andet.
Jegh ar brugt phpfusion i 2-3år men er kommet der til hvor jeg vil prøver noget nyt, for tænker at der må være noget derude som kan tilbyde dette, jeg har lagt Wordpress ind på siden :( men det lever ikke op til det som jeg søger og dertil kommer det at jeg søger et mandskab til og hjælp mig med dette.
Jeg søger 1-2 webmaster, 1 daglige leder, 1-3 admin (til ansvars områder) og efter som jeg laver en hjemmeside som skal være gratis og hvor "indtjen" på reklame skal styrer driften af siden, så håber jeg der sidder nogen derude et sted som kan se en mulighed i http://single-forum.dk/ og som har lyst til og hjælpe mig med dette.
(Ideé har været og laver et forum for singler, alle alder og som er gratis og bruge)
Jeg håber nogen vil hjælpe og har tid til det, jeg søger et godt system som kan tilbyde næsten alt dette
Håber at andre kan se en fordel i min hjemmeside og har lyst til og være en del af dette, selv om man ikke tjener penge på og være admin/modrator eller webmaster så kan man jo få andet ud af det!!