Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trælse ting som freelancer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også fået et par stykker der ville lave alt for mig mod 15% af mit overskud , med jeg knokler også årets 365 dage med alt muligt enten på arbejde eller sider skriver et eller andet sted på siden .

så vis du giver den gas , er det altid bedste for en af partner der får størst overskud ud af samarbejdet set i forhold hvem der tjener penge direkte ind, selvfølgelige går det ikke jeg bare giver væk alt for den aftale er dårligere for mig , for det er mig der tager mine egne strip jobs og jeg gider tage landet rundt i tog konstant og hoppe på arbejde når det er der og det mig der gjorde jeg fik mit arbejde på sex messen ikke den laver siden for det var før dem der kontakte mig , at jeg fik arbejdet , så når man har rimelige  succes er der mange der synes den anden vej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Med GRATIS mener jeg:

"Hej Tom, jeg har en super idé som bare kræver at jeg giver dig ideen og du bruger 300.401 timer til at udvikle det, og så er du 25-50% medejer af sitet."

Der er kun en kur:

1. Se denne video: 

2. Grin over hvor fjollede, uvidende, realitetsfjerne osv nogen mennesker kan være.

3. Drik en kop varm kakao

4. ignorer henvendelsen, eller send denne video til vedkommende.

5. Arbejd videre på dine egne projekter eller de kundeprojekter du holder af.

Efter at have lavet internetkonsulentarbejde siden 1995 er det gået op for mig at selvom branchen forandre sig teknisk med lysest hast, så er menneskene i den stadig de samme som i 1995, 2000, 2005 og 2010; mere eller mindre. Nogen bliver klogere og lærer noget for noget princippet, andre lærer det aldrig og nye kommer til og tror de er den nye skype idémand. Uanset hvad så vil du altid støde på den slags tilbud og mennesker og som Mikkel siger er der kun en ting og gøre og det er at sortere dem fra i din omgangskreds og netværk, når de dukker op, hurtigst muligt og uden at lade dig gå på.

Der er rigeligt med seriøse mennesker, kunder og projekter, til at man kan tilllade sig at sige nej tak til guldgraverne og fantasterne. :-)

Ps.: Kunder og idémænd er fra Venus og udviklere/designere/arbejdsfolk er fra Mars og man kan lige så godt behandle hinanden således. Vi lærer aldrig at enes 100% og være på sammen bølgelængde, men ligesom med kvinder og mænd kan vi ikke undvære hinanden og finder måder at få det til at virke på og blæser så damp af hver for sig når tingene bliver for idiotiske :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)