Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle udgifter kan trækkes moms og skat fra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogen måske et dumt spørgsmål, for andre et vigtigt spørgsmål.

Men kan man som momsregistreret virksomhed, trække alle sine udgifter fra i moms og skat?

Her tænker jeg fx. på udgifter af:

domæne, webhotel, betalingsservice ifa. Dankkort, emballage til produkter, transport af privat og offentlig brug, erhvervsaftale med post danmark eller frimæker.. altså kort sagt - alle udgifter ved brug virksomhed?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Martin Skallerup:
domæne, webhotel, betalingsservice ifa. Dankkort, emballage til produkter, transport af privat og offentlig brug, erhvervsaftale med post danmark eller frimæker.. altså kort sagt - alle udgifter ved brug virksomhed?

NEJ!

DU kan kun fratrække momsen fra varer og ydelser der er belagt med moms. Eksempelvis er der ikke moms på frimærker, taxa, tog- og flybilletter.

/Henrik

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 22:21

Hvis man har en erhvervsaftale med Post Danmark, så er der heller ikke nogen udgifter som kan trækkes fra?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:41

Martin Skallerup:

Hvis man har en erhvervsaftale med Post Danmark, så er der heller ikke nogen udgifter som kan trækkes fra?

De bliver jo trukket fra din omsætning som så giver dit over/underskud.

Men hovedregel er at du kan kun trække den moms fra som du har betalt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)