Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny avatar/logo

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er blevet godt og grundigt træt af at se på min avatar som p.t. er en kedelig grå skikkelse…

Er der nogen der har mod på at kaste sig ud i at lave et lille logo til mig?

Jeg er ikke villig til at betale for det og har derfor heller ingen forventninger.

Det er mere ment som en lille gimmick, hvis du alligevel har brug for at slå lidt tid ihjel.   

Kom glad

Mvh. Revisorblogger

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Revisorblogger,

Har du lyst til at lave mit årsregnskab?

Jeg er ikke villig til at betale for det og har derfor heller ingen forventninger.

Det er mere ment som en lille gimmick, hvis du alligevel har brug for at slå lidt tid ihjel.

Mvh. Sven Philipsen (håber du har lidt humor Wink)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:31

Hej.

Du er da en rigtig aminoer!

Ha ha ha.Smile

og godt nytår

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 13:41

Hehe... Jeg vidste den slags kommentarer ville komme. 

Jeg var lige ved at skrive "kom glad - ellers bliv væk" i slutningen af indlægget men gjorde det ikke.

I min verden svarer min forespørgsel til når andre brugere har mindre spørgsmål om skat, moms eller regnskab og dem besvarer jeg ofte.

Der er bestemt forskel på at dele et sjovt billede og udarbejde et årsregnkab....  

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 13:43

Revisorblogger:

Hehe... Jeg vidste den slags kommentarer ville komme. 

Jeg var lige ved at skrive "kom glad - ellers bliv væk" i slutningen af indlægget men gjorde det ikke.

I min verden svarer min forespørgsel til når andre brugere har mindre spørgsmål om skat, moms eller regnskab og dem besvarer jeg ofte.

Der er bestemt forskel på at dele et sjovt billede og udarbejde et årsregnkab....  

Var selvfølgelig til Sven... Stick out tongue

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 13:47

Nick:
Jeg hører gerne din feedback

Nice work Nick Yes

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 13:48

Svens var selvfølgelig ment i spøg, da han/vi ved der er mange der gerne for fornøjelsens skyld ville lave et lille logo til dig :)

Det er dog svært at bikse noget sammen uden at ha noget at gå ud fra.

En avatar er jo meget personlig, og de fleste herinde vælger simpelthen at have et billede af dem selv eller et firmalogo. Du kunne eventuelt fortælle lidt nærmere om dine ønsker så frivillige ikke skal bruge ekstra tid og energi på dette for et stykke gratis arbejde :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 13:55
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:56

Tror bestemt ikke at vi var blevet væk selvom du havde bedt os om det. En debat er jo åben for alle, der mener de har noget at bidrage med.Smile

Nu er vi nok mange, der ville se det du skriver nu, som en personlig fornærmelse. Du bad i dit første indlæg om at vi skulle lave et billede. Dvs. vi skulle bruge vores tid på at udføre et arbejde vi ellers tager betaling for. (ikke at det ikke sker til tider)
Jeg kan her ikke se forskellen udover at et årsregnskab nok vil tage længere tid. Hermed ikke sagt vi ikke vil hjælpe dig med dine spørgsmål, du er velkommen til at spørge om hvilke farver, figurere eller lignende, der skal være i dit billede - og vi svarer helt gratis! Du får dog selv lov at lave arbejdet, som i det eksempel du også selv beskriver, hvor du hjælper.

Men nu da du har ændret det til at vi kan bidrage med sjove billeder. Så er det her måske meget godt, garantere dog ikke for der ikke er copyright på. Wink

Med venlige og humoristiske hilsner.
Sven Philipsen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)