Jeg er i øjeblikket igang med et projekt hvortil vi, i første omgang, skal bruge ca 250 konvolutter med vores logo trykt på forsiden. Alternativet er at vi skal have lavet labels/stempel som vi kan sætte på kuverter.
Har I nogle gode anbefalinger? Vi vil selvfølgelig gerne have den bedste pris på "de store" kuverter i størrelsen C4 med rude (Kan det passe den hedder det? Det skal være A4 størrelse).
Hvis vi ikke synes vi kan få en god pris på noget med tryk på konvolutter, vil vi høre om muligheden for labels med vores logo til at sætte på C4 konvolutter uden rude, med plads til modtagers navn og adresse.
- Hvor mange farver er Jeres logo i? Det er ret afgørende for prisen er derved hvad der bedst kan betale sig.
- Jeg vil anbefale dig at få lavet 500 kuverter, da det næsten koster det samme som 250 kuverter når vi først er i gang - endvidere kommer de fleste kuverttyper i kasser med 500 i og vi vil nødigt skulle til at have halve eller kvarte rester stående.
- Hvis I vælger labelløsningen, skal I så selv efterfølgende kunne printe på dem? I så fald bør de ikke digitaltrykkes, hvis det er en laserprinter/kopimaskine I vil bruge. Så skal de offsettrykkes, hvilket slet ikke vil kunne betale sig ved kun 250 mærker.
- Hvor mange farver er Jeres logo i? Det er ret afgørende for prisen er derved hvad der bedst kan betale sig.
Om nødvendigt vl jeg gerne bare have logoet i sort, men eller i sort + grøn, det kommer an på om der er en stor prisforskel :)
Jesper Norbøll:
- Jeg vil anbefale dig at få lavet 500 kuverter, da det næsten koster det samme som 250 kuverter når vi først er i gang - endvidere kommer de fleste kuverttyper i kasser med 500 i og vi vil nødigt skulle til at have halve eller kvarte rester stående.
Jamen så tager vi 500 stk, hvis det er det mindste som mange gerne vil trykke til. (Logisk nok hvis de kommer i kasser af 500 stk)
Jesper Norbøll:
- Hvis I vælger labelløsningen, skal I så selv efterfølgende kunne printe på dem? I så fald bør de ikke digitaltrykkes, hvis det er en laserprinter/kopimaskine I vil bruge. Så skal de offsettrykkes, hvilket slet ikke vil kunne betale sig ved kun 250 mærker.
Nedenstående priser er baseret på at du leverer at færdigt layout som er klar til os. Hvis vi skal lave layoutet til dig, så sig lige til. Så kan jeg godt give dig en god pris på dette i sammenhæng med trykningen.
500 stk. C4-kuvert med rude og sort tryk: kr. 1.500,00
Hvis du vil have logoet trykt i 2 farver, så skal der en ekstra trykplade til, hvorved prisen stiger med 300 kr. 500 stk. med sort og grønt tryk: kr. 1.800,00
Priserne er eksklusiv fragt og moms. Hvis du afhenter dem hos os, så skal du selvfølgelig ikke betale fragt.
Hvis du er interesseret, så er du velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
Jeg er helt ny i dette forum og med mit eget projekt. Har kun fået lavet tryksager een gang og det var hos www.lasertryk.dk i Århus. Kan klart anbefales - rigtig flot produkt og god service.