.. og har fået fokus igen på kerneprodukter og kunder |
Jimi Hove:.. og har fået fokus igen på kerneprodukter og kunder
Ja... så blev det alligevel jul i år :)
.. og har fået fokus igen på kerneprodukter og kunder |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja... så blev det alligevel jul i år :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Mit plusabonnement udløber om 14 dage og for at være helt ærlig, så pegede pilen i retning af et minusabonnement i stedet. Specielt fordi der efterhånden var mere fokus på hvad deMib fik i julegave, end debatten på Amino. Det er fint at man som plusmedlem kan få en blog, men den er jo alligevel gemt langt væk efterhånden og fokus er på de såkaldte ekspert blogs. Det er også reelt nok, hvis eksperterne rent faktisk skrev om det de er gode til, men helt ærligt, størstedelen af eksperterne giver ikke guldkorn væk indenfor deres kerneområder. De skriver istedet om julegaver og dagligdagsproblemer og brander sig selv for at få kunder i butikken indenfor de områder, hvor de rent faktisk er eksperter. Anyways, positivt at fokus er tilbage på debatten og det ender jo nok med et plusabonnement igen, medmindre det bare er nissen der har været på spil i dag. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg er enig med Nicolaj. Der er gået lidt meget "Se & Hør mig" i den. En ekspert blogger, burde kun have lov til at komme med domæne viden på sin blog. Hvad faen hedder det ellers "Ekspert blogger" for?
Jeg har også svært ved at se hvorfor jeg skulle betale for endnu et år som plus bruger. Alt for mange indlæg bliver til person fnider, som alt sammen burde være PM's. Og her syntes jeg Admin er for ringe til at ryde op og slette. Det er med garanti de samme brugere, der gang på gang laver "ballade". Her syntes jeg Admin skulle være hård, og gøre således at disse folk's indlæg, skulle godkendes inden de bliver lagt liv på siden. Får man 3 advarsler, skal alle ens indlæg godkendes de næste 30 dage. :-) |
Dejligt. Tak for julegaven, Amino! Nu mangler jeg kun at det bliver lidt mere tvunget med profiloplysninger. F.ek. synes jeg godt man som minimum kunne forlange: 1. alder Det vil jo stadig kunne bevare en anonymitet for dem, der ønsker det, men hjælpe os andre med at indkredse lidt mere omkring en person ifm. debatter. Men det kunne måske blive nytårsgaven? Brian |
Tak Amino Så kan man igen opdatere sin side på normal vis ;) /allan |
Kære venner |
Dbh Rasmus |
Også her, men så kom der noget med et indeks, som gjorde at man skulle skynde sig at betale |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det er lidt sjovt, for jeg har gået med nøjagtig samme tanker om mit plus medlemsskab. Ekspertbloggen startede rigtig godt, og var super spændende at følge. Men nu er det mere som om de er der bare fordi det nu er vedtaget at de skal være der. Der er ved at være lidt langt mellem snapsene. Jeg skimmer dem da igennem en gang i mellem, men det er ikke tit at jeg får læst et helt indlæg, netop fordi det er mere peronlig branding, end noget der giver mig værdi. Videobloggen var et andet super initiativ, der desværre virker som om det er afgået ved døden. Det er til gengæld ærgeligt, for der er meget spændende imellem. Men rart at den store fokus der har været på ekspertbloggen er væk. Jeg håber også at det ikke bare er en fejl :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk