Har lige smidt en tusse over på din konto, så jeg kan brokke mig et år mere med god samvittighed |
Fashion-Seller:Nu har jeg ik skrevet noget i længe, da jeg slet ik kan overskue, at lave endnu en lande guide pt. Synes Sverige og Tyskland giver så voldsomt mange mails mm, at jeg slet ik kan overskue mere. Og så vælger jeg blot at lade bloggen ligge stille, og så hjælpe dem med spørgsmålene...
Jeg har bemærket at der ikke er kommet ret meget fra dig, men det du er kommet med har været gennemtænkt og gennemarbejdet, og rigtig brugbart.
Og lige præcis din lande guide, er et rigtig godt eksempel på et godt ekspert blogindlæg. Den er også røget i min lille "Bibel", over brugbar information til senere brug :o)
Så jeg håber at du på et tidspunkt får lyst til at fortsætte med den. Så kunne det evt. suppleres med en tråd i debatten hvor vi andre kan stille evt. spørgsmål. Det kunne jo være at der er andre der har erfaringer de kan dele ud af, så du/i ikke sidder med det alene.
Nu er jeg ikke selv den der overfalder ekspertbloggerne med spørgsmål i mails eller PB'er, men prøver at finde svar på mine spørgsmål via Google. Bloggene er (var) bare rigtig god inspiration. Men jeg kan godt forestille mig at der kommer en del. Det er bare ærgeligt, hvis det er det der stopper flere gode indlæg.
Fashion-Seller:Ja jeg burde få et Einstein logo ;D
Jeg kan desværre ikke noget grafisk, så jeg kan ikke lave det til dig :o) Men du har fortjent at jeg i det mindste gør forsøget, so here goes: