Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes ! Amino er blevet funktionel igen

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Og ja, ved juletid kan der gå hygge i den og so what...

Har lige smidt en tusse over på din konto, så jeg kan brokke mig et år mere med god samvittighed Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:22

Fashion-Seller:

Nu har jeg ik skrevet noget i længe, da jeg slet ik kan overskue, at lave endnu en lande guide pt. Synes Sverige og Tyskland giver så voldsomt mange mails mm, at jeg slet ik kan overskue mere. Og så vælger jeg blot at lade bloggen ligge stille, og så hjælpe dem med spørgsmålene...

Jeg har bemærket at der ikke er kommet ret meget fra dig, men det du er kommet med har været gennemtænkt og gennemarbejdet, og rigtig brugbart.

Og lige præcis din lande guide, er et rigtig godt eksempel på et godt ekspert blogindlæg. Den er også røget i min lille "Bibel", over brugbar information til senere brug :o)

Så jeg håber at du på et tidspunkt får lyst til at fortsætte med den. Så kunne det evt. suppleres med en tråd i debatten hvor vi andre kan stille evt. spørgsmål. Det kunne jo være at der er andre der har erfaringer de kan dele ud af, så du/i ikke sidder med det alene.

Nu er jeg ikke selv den der overfalder ekspertbloggerne med spørgsmål i mails eller PB'er, men prøver at finde svar på mine spørgsmål via Google. Bloggene er (var) bare rigtig god inspiration. Men jeg kan godt forestille mig at der kommer en del. Det er bare ærgeligt, hvis det er det der stopper flere gode indlæg.

Fashion-Seller:

Ja jeg burde få et Einstein logo ;D

Jeg kan desværre ikke noget grafisk, så jeg kan ikke lave det til dig :o) Men du har fortjent at jeg i det mindste gør forsøget, so here goes: Geeked

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:38

Så er den lovede ændring sket.
Dvs. at Ekspertblogindlæg og tilhørende kommentarer nu også kommer ind i "Nye debatindlæg" på Amino's forside.
Som før nævnt kommer der en funktion hvor man kan fravælge det, men den tid, den glæde.
Tag godt imod det nye tiltag :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:59

Var det ikke en idé at en ny kommentar til et indlæg, fjerner den seneste kommentar i debatoversigten?

Hvis der kommer 10 kommentarer i træk på samme blog, så er oversigten fyldt med det samme indlæg, som det er nu.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:01

Jo, god ide!

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:06

Martin Thorborg:

Jo, god ide!

Dbh Martin

Og så er der sket et eller andet, så ulæste indlæg i debatten ikke længere er markeret med fed, hvis man har været i tråden tidligere, men altså før det nyeste indlæg.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:08

Nicolaj Thomasen:

Martin Thorborg:

Jo, god ide!

Dbh Martin

Og så er der sket et eller andet, så ulæste indlæg i debatten ikke længere er markeret med fed, hvis man har været i tråden tidligere, men altså før det nyeste indlæg.

Er klar over dette....arbejder på at rette det...

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 19:34

Jacob Rohde:
Er klar over dette....arbejder på at rette det...

Og det arbejde er så stort set færdig - i hvert fald for forumindlæggenes vedkommende. Må lige undersøge hvordan det er med Blogindlæggende, der skal nok noget mere kodning til.

Men det kigger jeg lige på i morgen Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:39

Yes Dejligt. Nu kan jeg igen få mig selv til at bruge 1000kr på Amino Plus! Nu kommer man ind på siden og tænker, dejligt overskueligt og lige at gå til! 

Vh Casper

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:47

Jeg synes nogle af jer er lidt for kritiske... 

Det er rigtigt at ekspertblogs måske har været en smule for markante og fordrejet på det sidste men det er jo et forsøg ligesom så mange andre og så rammer man ikke altid plet :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)