Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en tudekiks, er det et grimt ord ???

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Irenes Univers:


Måske Martin ku´nøjes med at vurdere:

- Må man bruge ord som f.eks. "Tudekiks" i indlægAmino (der kan evt. laves en ordliste over forbudte ord)

- Kan man blive dømt ude alene pga. man har andre holdninger end den, der starter debatten ?

Synes da det kunne være fint, hvis Martin tog sig af det - det er jo hans forum.

Mvh Irene

http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

 Debat brug din snude fornuft brug ikke nedværdigt ord såsom tude kiks mv. 

Som kom i gang guiden forklare , det er ikke okay , vis en anden ikke, bruger et rimeligt ord forråd at angribe igen med samme ord igen , vi er jo voksne mennesker, det bliver en ren mudderkastning , anmeld indlægget og huske vis svare, dette indlægge , der ikke bruger sobert tone at være den voksne og bruge en venlige tone lige vel , hvor hårdt , den anden skriver i, ord forråd , være venlig og atter venlig , spred glæde og omkring dig og tilføje debatten en masse viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu nok mene at indlægget har noget med reputation management at gøre, hvis de store brands ikke kan finde ud af at lave kvalitet. Og det er jo også det indlægget handler om.

Jeg stiller selv høje krav til kvalitet og ønsker at mine børns julegaver virker når de er pakket ud. Ja, herregud, selvfølgelig kan de byttes, men det er vel ikke meningen fra starten af.

Jeg forstår slet ikke hvordan det kan misforstås så galt og hvad får jer til at tro at I har en anderledes familie end Mikkel? Ærlig talt...

Den her tråd er ikke meget andet end mudderkastning på Mikkel - i det mindste forsøger han at undgå dette på sin egen blog - her kan I sgu' lære noget. En tråd der er oprettet på baggrund af, at én ikke fik sin vilje på en andens blog - hvor er vi henne??

I øvrigt kan en aminoblog ikke sammenlignes med en blog på EB. Joan Ørting er mere på facebook end på EB og læser slet ikke de hjernedøde kommentarer der kommer der. EB sikrer at Joan fortsat er et kendt ansigt, og hun må sikkert slet ikke cencurere på dette medie.

Kan I have en rigtig god bagjul og kom nu ikke galt af sted...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke tid til at forholde mig til alle meninger i denne debat, men:

* Mikkel kan slette hvad han vil på sin ekspertblog, det vil jeg ikke blande mig i.
* Så længe Mikkel normalt skriver gode indlæg om det emne han har valgt, så har jeg absolut intet problem i at han mellem jul og nytår hygger sig med et anderledes indlæg.
* Ordet tudekiks er i den kontekst det er brugt, provokerende og ikke fremmende for en saglig debat.

Og ja, Mikkel har selv et farverigt sprogbrug og et godt temperament, men det er parret med en uendelig stor gavmildhed til at dele gratis ud af viden, som for iværksættere og andre rare mennesker, ville koste tusindvis af kr. at få på anden måde.

Så ja, der er forskel på folk..

Håber i alle havde en dejlig jul.

Dbh Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis jeg forstår dit indlæg korrekt betyder det at det er okay for nogle at bruge ordet "tudekiks" herinde men ikke for andre, er det korrekt ?

Nu startede debatten jo p.g.a netop dette ord, som overskriften jo også siger.

Best regards

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kunne man så ikke kalde det for KendisBloggen i stedet for ? Du er jo i gang med at udhule dit eget projekt Martin.

Det vil sikkert også blive opfattet negativt, men hvis der bare skal hyggesludres og prales på ekspertbloggen taber det nok interesse for dem der reelt søger ekspertviden.

Men Thorborg taler, og sådan er det :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person


Jeg kender ikke Mikkel - men jeg synes, det er rigtigt dejligt, når en blogger kan brede sig udover et evt. emne og fortælle noget om sig selv og sin familie. Det har sin helt egen charme og går lige ind i hjertet.

Det får vi så også at vide ret tydeligt i blogoplægget:

"Ungerne er skuffede og konen og jeg har mere end en gang i dag råbt ad hinanden. Skide hyggeligt"

- om stemningen i det lille (store?) hjem .......

Ja - mange herinde ville jo nok gerne hjælpe - samle racerbanen osv., hvis det var geografisk muligt.

I stedet for at give Mikkel ret i, at det hele bare er noget L..., har enkelte så valgt at give en skulderklap, og sagt : "Det går nok alt sammen skal du se!"

Men det er så vistnok et forkert svar, som man kan blive dømt ude på.....

Eller tager jeg helt fejl....???

Mvh Irene

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hej Martin

Hvis jeg forstår dit indlæg korrekt betyder det at det er okay for nogle at bruge ordet "tudekiks" herinde men ikke for andre, er det korrekt ?

Nu startede debatten jo p.g.a netop dette ord, som overskriften jo også siger.

Best regards



Hej Kim

Hvad Mikkel vil have på sin blog, er op til Mikkel. Så der er det ham der bestemmer.

Vi har aldrig haft regler for ord og vendinger på Amino Debat og får det heller ikke, så længe man overholder dansk lov.

Men, når det er sagt, så går vi meget op i at der som udgangspunkt er en god stemning i debatten.

Og personer der ikke bidrager med brugbar viden eller hjælp og som skaber ufred og ballade, de ryger ud. Men hvis du normalt er en rar og hjælpsom person og så en gang imellem skejer ud, så får du en løftet pegefinger fra mig, eller en moderator og retter du ind, så er vi cool. Hvis ikke, så kan du tage en pause og tænke over tingene.

Så som med alt andet her i livet, så får man længere snor, hvis man ellers giver god værdi...

Dbh Martin

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg skal lige have med til referatet at jeg godt forstår at folk der bidrager med mere, får mere.

Jeg var bare lige frisk på en debat om lidt af hvert ;-)

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Kunne man så ikke kalde det for KendisBloggen i stedet for ? Du er jo i gang med at udhule dit eget projekt Martin.

Det vil sikkert også blive opfattet negativt, men hvis der bare skal hyggesludres og prales på ekspertbloggen taber det nok interesse for dem der reelt søger ekspertviden.

Men Thorborg taler, og sådan er det :-)

Så du mener ikke at man mellem jul og nytår kan gå lidt væk fra emnet og blogge om andet???
I denne tid har jeg det helt fint med at hoveddelen af debatter og blogindlæg kan handle om alt andet end arbejde. Vi har som iværksættere nogle gange brug for at slappe af og hygge os med noget andet og mange af os har fået venner og gode bekendte på Amino og hvorfor skulle vi ikke i det forum kunne have det sjovt sammen i julen?

Så nej, jeg ser det ikke som noget der udhuler noget, jeg ser det som et tegn på at folk er glade for Amino og jeg er stolt over at vi også kan bidrage til den gode jule stemning :-)

Dbh Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jamen, det udelukker jo enhver kommentar fra mig, det kan jeg jo ikke kommentere på, idet hvis jeg gør det risikerer jeg at ryge helt ud.

Så jeg trækker mig hermed ud af min egen tråd.

Tak til alle for bidrag til tråden.

Rigtig godt nytår til jer allesammen herfra !!

Best regards

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)