Hvad med at kunne købe et skov bevis og selv kunne gå tur i skoven , dog er skoven ikke stor, dog ved jeg nogle af de små skove er gået udmærket vis de ligger inden i byen , derved kan folk gå ture i den skov de støtter evt. vis ikke vil tjene noget på det kunne du donorer grunden til Danmarks naturfrednings forening så er der stadigvæk skov når du dør og det bliver forplejet, for evigt, med henvend dig til Danmarks naturfredning de kan vejlede dig hvordan du kan udnytte skoven , så det kan komme under forplejning frednings reglen evt. vis heldig kan du lave så en god oase at kommune samme med naturfrednings forening vælger at frede større sammenfattet område så det bedste du kan gøre for miljøet , vis skal kigge på helheds billedet er at påvirke lokale plan prøv evt. du kan slå dig samme med naboerne , dette kan også presse kommune , vis meget heldig og gør det godt , kan sager sagtens vindens over landmanden eller kommune vis køre en naturklager sag derved får du endnu mere skov. Slå jer samme snak og snak og især med den lokale naturfredsforening Ps. Min far har været områdes formand i Danmarks naturfredning forening , husk få råd og vejledning igennem denne hjemmeside her http://www.dn.dk/ Danmarks naturfredning står for alt med skove i Danmark om staten overholder sine forpligtelser , de er den private organisation der har meste magt bag sine ord, derved nok også nok dem der kan vejlede dig bedste i denne sag |
Gode inputs.
Men igen, er jeg villig til at gøre en masse for miljøet, men ikke noget der tager størstedelen af min tid i en periode uden at jeg kan se en økonomisk fortjeneste. Her har jeg mange andre aktiviteter at tage mig til.
Prisen er sådan set bare et rundt tal, som munder ud i et regnestykke der viser hvad jeg ellers ville kunne tjene hvis jeg udnyttede jorden anderledes eller lavede noget af den salgbar til bebyggelse.