Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogført kladde 2 gange i C5 ? hjælp!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Jeg ved, at dette er en gammel tråd, men du lyder til at være super kompetent på C5-området.

Jeg arbejder som kasserer på et sundhedsprojekt i Bolivia, hvor vi arbejder i C5. Det er frivilligt arbejde, så derfor er jeg ikke ekspert - overhovedet.

Mit spørgsmål går på, at jeg har bogført et regnskabsår, som jeg efterfølgende har opdaget, jeg har lavet fejl i. Flere bilag har simpelthen fået forkert bilagsnummer. Regnskabsåret er ikke lukket, så jeg tænker, der er håb forude.

Kan du hjælpe mig?

Med ønsket om en god dag!

Sigurd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke (og kender ikke C5) være bekymret over forkert billagsnummer i din situation - beskrive på det, at det er blev nr xx i stedet for yy og system fejl eller din fejl - så længe de kan følges så tror jeg ikke du kommer i problem med det. Jeg TROR ikke du kan ændre bilagsnummer i et normalt regnskabssystem - men at de kan springe og lave fejl er ikke så usædvanligt at det chokerer skat eller andre - bare skriv - mangler nr xx og yy eller lignende

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.