|
ok, hvad lande sælger marketing?
Som sagt køber jeg over hele Europa, til mine produkter.
The affiliate
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
I hvilke lande vi opererer? Over hele verdenen. |
Jamen så kan det jo være vi kan gøre forretning på sigt. Jeg kunne godt bruge noget mere trafik i forskellige lande, måske var det noget vi kunne skrive sammen om...... skal jeg sende dig en mail på hardorff@gmail.com. eller er du overhovedet interesseret? The affiliate |
Jeg kan desværre ikke skaffe dig trafik, men hvis du er int. i at arbejde med NM, skal du være velkommen til at skrive en mail... |
|
Hi Ja den er jeg allerede igang med tak. Det jeg prøver at nå hen mod er at jeg får mine "egen" affiliates da, jeg tror det er måden det skal gribes an i fremtiden da marketing på nettet bliver dyre og dyre. Det gode ved affiliates er at det er "gratis" trafik, selv om man skal bruge meget tid til at holde styr på dem..... Tak for din kommentar. Hvis der er andre steder man kan finde sine "egne" affiliates der ikke er nævnt her så er folk MEGET velkommen til at skrive. mvh The affiliate |
Kan jeg få dig til at uddybe, hvorfor du mener, at et netværk med egne affiliates er mere fordelagtig end at benytte et eksisterende netværk? Jeg spørger, da jeg selv starter et koncept, hvor affiliatemarkedsføring kommer til at få stor betydning. Umiddelbart virker det ret besværligt at indfange affiliates til sit eget program. Jeg ser en klar fordel i at benytte et bureau, der i forvejen har adskillige tusinde affiliates, så man kan få skabt en større base på kort tid. Mon ikke de fleste affiliates tager det bedste tilbud uagtet, om de er direkte tilknyttet til et program eller de benytter et netværk (tænker her på din bemærkning om, at det bliver dyre at markedsføre sig på nettet)? |
Hi Lasse Tak for din henvendelse. Som jeg ser det er det rigtigt at det er svært og et stort arb. at indfange sine egne affiliates, men når det er sagt har du dem "inhouse" og det giver også din virksomhed en værdi, istedet for at du lægger din webside over til et andet firma og håber de vil give dig god trafik. Som jeg ser det skulle det være muligt at holde på de fleste af disse affiliates, hvis man er villig til at give dem en ordenlig bid af kagen, jeg har kigget lidt rundt og som jeg ser det, giver de fleste udbyder omkring 50% af fortjenesten til disse affiliates, men hvis man tænker over det så er det utroligt vigtigt at holde på de bedste, så der kan man give dem andre former for goodwill, ikke kun penge men også mulighed for ligesom at komme med ider etc. så de føler de har noget at skulle sige og ikke kun er der fordi de bringer penge til din virksomhed. Jeg har forskellige ider jeg arb. med, men lige nu bruger jeg det meste af min tid til at kigge rundt og høre om andre folks erfaringer mv. Lad mig høre din mening om hvordan du ser det. mvh The affiliate |
Hi Er der ikke andre steder man kan søge efter affiliates? Jeg har som i kan se allerede fået 2 steder som er moneymakergroup.com og Talk gold. Jeg håber der er nogen der vil være behjælplige. Ses The affiliate |