Hej Jeg vil prøve at dreje min forretning lidt for jeg har købt marketsføring over hele Europa i 4-5 år og fundet utrolige meget dårligt trafik rundt omkring, så derfor ville jeg godt slå over på at lave et affiliate program hvor jeg vil tilbyde alle min online produkter til affiliates i europa, men hvordan jeg gør er straks noget helt andet. Jeg har ingen erfaring inden for dette område og tænkte at der måske var nogen inde i dette forum, som viste lidt om det eller kunne fortælle mig hvor jeg skulle henvende mig for at få den information jeg skal bruge. Jeg har søgt på nettet utrolig langtid men det eneste jeg finder frem til er andre der allerede har deres affiliate programmer og søger affiliates og det kan jeg ikke rigtig bruge til noget. Det skal siges at jeg ved denne vej (affiliates) betyder hårdt arb. og det ikke er noget man laver på 1-2-3 mdr. men måske nærmere 1-2-3 år. jeg har ladet mig fortælle at man skal ind i forskellige chat rooms og gøre opmærksom på sine produkter og affiliate program, men problemet er hvordan finder jeg disse chat rooms, hvad regler har de? er der andre måder at gribe det an på? Jeg håber der er nogen der vil være behjælplig med at dele ud af deres erfaringer. The affiliates |
Hvordan får man mere at vide om at tiltrække affiliates
Talk Gold er et lidt mindre sted, og efter min mening ikke nær så prof. drevet som Money Maker. Det virker som om de disser alle de programmer de ikke selv er med i, eller også har de tit en offday. Der er mange af den slags fora på nettet, og det er blot at bruge Google, så kommer de frem i stride strømme. Er det den slags du leder efter? Et godt råd er når det gælder affiliates på disse fora, pas på folk fra Asien, de har det med at prøve at snyde så det basker (generelt set). Det er selvfølgelig ikke alle det gælder, men det er min og andres erfaring at man skal være lidt mere vågen end normalt når man kommer ind på det marked. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Det jeg søger er (undskyld hvis jeg ikke har forklaret mig rigtigt;-) at jeg får mine egne affiliates, jeg har selv et program klar med alle mine produkter, men det jeg mangler er at få alle disse webmaster/affiliates til at promote mine sider, og så betale dem med penge pr. salg. Så jeg selv kommer til at "eje" disse affiliates og ikke kun "låner" dem af et andet affiliate netværk. The affiliate |
De fora´er jeg søger et de steder hvor mulige affiliates sidder og chatter, hvad vil du søge efter på google hvis jeg skal have alle disse fora´er frem? The affiliate |
Det er hovedsageligt for HYIPS, Manuels Surfs etc., men der er også plads til andre programmer... Du kan eks. oprette en tråd derinde hvor du søger affiliates til dit program, og hvor du fortæller kort om det, samt om hvad de kan tjene... Herefter kan du lade dem der henvender sig tegne op i dit system, hvorefter de kan tjene penge til dig. Det kommer dog også helt an på hvad dit produkt er, og hvor det skal sælges. Rammer jeg helt ved siden af? |
|
Hi Hardorff Ja det er lige præsis det jeg søger, jeg prøver at gå derind og se hvad jeg kan finde fordi jeg vil give mine eventuelle affiliates en rigtig god deal, så der virkelig er noget i det for dem, for jeg har ladet mig fortælle at hvis man giver dem god betaling, går rygterne videre til andre affiliates som så signer sig op. Hvis der eventuelt skulle være andre steder man kan gøre det samme er i alle meget velkommen til at komme med jeres kommentar, plus hvis der er andet man skal passe på eller lign. mvh The affiliate |
Hi Igen Igen Jeg har nu siddet og kigget lidt på http://www.moneymakergroup.com og der er utrolig mage steder man kan lave sit indlæg men jeg vil bare være sikker på jeg gør det, det rigtige sted første gang så jeg ikke ødelægger det hele og ligner en total klovn ved at lave mit indlæg det forkerte sted. Hvor ville du smide mit indlæg hvor jeg søger affiliates? MVH The affiliate |
Det er korrekt, en god forretning spreder sig som ringe i vandet. Det er det stærke ved mund til mund metoden :)
Jeg ville smide den her: http://www.moneymakergroup.com/index.php?s=d9453efbb66a22562fdb4e400edbb60c&showforum=14 Er du int. i at høre mere, så smid mig en PB. |
Hi Hordorff Tak for alt din hjælp, nu vil jeg gå igang med at kigge alle informationerne igennem og danne mig et overblik over hvad jeg skal gør. Må jeg spørge hvad laver du selv? The affiliate |