Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Feedback ønsket

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Lækker, simpel og overskuelig hjemmeside.
Det eneste der irriterer mig er dine menu navne og det at menuen ikke er aligned med venstre side.

Har ikke så mange kommentarer til dit logo, det er pænt og gør vel egentlig det som det skal? Måske indsætte: Steffen Nørgaard Andersen? Som en del af dit "bomærke"?
På den måde tror jeg du vil få lidt mere "personlighed" ind i dit logo og så man får det indtryk af et stærkt individ. 

Keep up the good work. 

Hej Kaare

Tusind tak for kritikken og roserne. Jeg vil helt sikkert tage dine kommentarer med i mine overvejelser :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Odense
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:10

Jeg elsker din måde og stille tingene op på, dine referencer er nemme og se og vil man se nærmere jamen så trykker man bare. godt tænkt.

Siden er flot når man kommer ind og kigger. men syntes efter lidt tid bliver den måske en smule kedelig at se på. f.eks pga de mørke farver. jeg elsker lyse og farverige hjemmesider.

Men siger ikke at siden den ikke er fed for det er den helt bestemt. men som sagt hvis du tager eksempel i dine andre kreationer så må du godt bruge flere farver . :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 11:13

Kim Søndergaard:

Jeg elsker din måde og stille tingene op på, dine referencer er nemme og se og vil man se nærmere jamen så trykker man bare. godt tænkt.

Siden er flot når man kommer ind og kigger. men syntes efter lidt tid bliver den måske en smule kedelig at se på. f.eks pga de mørke farver. jeg elsker lyse og farverige hjemmesider.

Men siger ikke at siden den ikke er fed for det er den helt bestemt. men som sagt hvis du tager eksempel i dine andre kreationer så må du godt bruge flere farver . :)

Hej Kim og tusind tak :)

Det er faktisk netop fordi de fleste af mine referencer er så farverige at jeg har gjort selve siden mindre farverig. På denne måde er der mere fokus på selve referencerne, som er det der er det ultimative mål med denne side :)

Endnu en gang tak for roserne og kritikken :)

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 11:51

Enig med de andre - fantastisk flotte designs.

Fandt lige en enkelt stavefejl: Jeg er vandt til > Jeg er vant til

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 11:55

Rasmus Hjordt:

Enig med de andre - fantastisk flotte designs.

Fandt lige en enkelt stavefejl: Jeg er vandt til > Jeg er vant til

Det er hermed rettet :) - Og tusind tak for roserne :)

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:06

Hey Steffen! 

Super flot hjemmeside! - Den er kanon! Den er enkel, simpel, utrolig flot og stilren... ja hvad kan man sige er skidt ved den?  Hmm det er sgu svært! 
Men jeg synes desværre ikke så godt om den font du har brugt øverst på din side. Jeg synes ikke, at den skal stå i kursiv.
Og logoet, det er desværre i meget dårlig kvalitet. Idéen for logoet er OK, men kvaliteten er desværre elendig :-(     (jeg laver selv grafik, så jeg kender lidt til det)  

Men siden, og dine referencer, de er KANON!

Keep Working!
Mvh SA

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 12:11

SA Pictures:

Hey Steffen! 

Super flot hjemmeside! - Den er kanon! Den er enkel, simpel, utrolig flot og stilren... ja hvad kan man sige er skidt ved den?  Hmm det er sgu svært! 
Men jeg synes desværre ikke så godt om den font du har brugt øverst på din side. Jeg synes ikke, at den skal stå i kursiv.
Og logoet, det er desværre i meget dårlig kvalitet. Idéen for logoet er OK, men kvaliteten er desværre elendig :-(     (jeg laver selv grafik, så jeg kender lidt til det)  

Men siden, og dine referencer, de er KANON!

Keep Working!
Mvh SA

Hej SA

Tusind tak for roserne :)

Ja, jeg har haft lidt problemer med at få gemt logoet og antialisingen på den rigtige måde, men det vil ikke helt som jeg vil - Det driller mig også lidt og jeg skal have fundet en løsning på det på et tidspunkt. Mht. skrifttypen, så kan jeg godt se hvad du mener med at det er kursiv, men den skrifttype er desværre bare ikke særlig pæn når den ikke er kursiv og jeg ville gerne have det skulle være den, for lidt at modvirke det stilrene i designet.

Endnu en gang tak for de pæne ord :)

Mvh Steffen

Fra Brøndby
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:27

Jeg er enig i at den kursive tekst ser forkert ud i et ellers stilrent design. Meget flot.

Jeg sysler selv med et par sites www.onlinecrmsystem.dk og et forsøg på en gratis www.danskcrm.mono.net 

Måske jeg burde få lidt hjælp :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)