Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Feedback ønsket

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer og først og fremmest rigtig glædelig jul :)

Jeg har endelig fået lidt tid til at opdatere min egen hjemmeside/portfolio og resultatet kan ses her:

www.noergaardandersen.dk

Jeg er meget interesseret i at høre både hvad i synes om selve hjemmesiden og designet, men også i høj grad hvad i synes om mit logo.

På forhånd tusind tak :)

Mvh. Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:00

Meget flot og simpel side og det er fandme nogle flotte ting du laver :D

Jeg ville dog centrere alle dine små bokse på forsiden og så lave dine popups en smule mindre.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:04

gustav1994:

Meget flot og simpel side og det er fandme nogle flotte ting du laver :D

Jeg ville dog centrere alle dine små bokse på forsiden og så lave dine popups en smule mindre.

Tusind tak for roserne og tak for kritikken også :)

- Du har ret i at popup'erne er lige store nok nogle af dem. Jeg skal have skalleret alle designs, så de har en mere ensartet og fornuftig størrelse.

Det med at centrere ikonerne er noget jeg med vilje ikke har gjort fordi jeg synes det fungerer bedre at siden er venstrestillet, når indholdet udvides i forhold til vinduestørrelsen på browseren.

Mvh Steffen

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:15

Er meget imponeret over din side.

Enkel, simpel og stilren!

Står og skal til at have lavet en hjemmeside.

Hvad koster en side, der ligger meget op ad din egen?

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:15

Kanon side. Du kan sgu dit kram, gode referencer og flot design. Logoet er pænt og enkelt mere kan jeg ikke sige om det.
Hvis jeg overhovedet kan give dig input til designet Smile, Kunne du overveje at have lidt tekst om dig selv til højre for videoen i stedet for de 2 referencer, nogle vil helere læse end se video. Videoen er også super god i forhold til min smag, med et godt tempo og høj intensitet.

Tillykke med den

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:17

Nickolai:

Er meget imponeret over din side.

Enkel, simpel og stilren!

Står og skal til at have lavet en hjemmeside.

Hvad koster en side, der ligger meget op ad din egen?

Tusind tak :)

Nu er den jo ret simpel, så det vil ikke koste dig ret meget :)

Vil du ikke sende mig en mail på steffen@noergaardandersen.dk med lidt flere detaljer, så skal jeg give dig en pris på det :)

Mvh Steffen

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:21

Skeem:

Kanon side. Du kan sgu dit kram, gode referencer og flot design. Logoet er pænt og enkelt mere kan jeg ikke sige om det.
Hvis jeg overhovedet kan give dig input til designet Smile, Kunne du overveje at have lidt tekst om dig selv til højre for videoen i stedet for de 2 referencer, nogle vil helere læse end se video. Videoen er også super god i forhold til min smag, med et godt tempo og høj intensitet.

Tillykke med den

Mange tusind tak :)

Mht. en tekst til venstre for videoen, så mener jeg ikke selv at det er så nødvendigt i og med at overskriften "Grafisk designer Steffen Nørgaard Andersen" i sig selv siger det meste og hvis man så kan lide det man ser, kan man jo læse mere om mig inde under "Om mig"-punktet.

Igen tusind tak for roserne og kritikken :)

Mvh Steffen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:24

Super flotte referencer Smile

Dog før jeg ville kontaktet dig ville  jeg vide hvilket kode sprog du programmer webdesign i , kan det ligges i wordpress  php eller laver du hjemmesider meste i asp koder.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:29

Mikael christiansen:

Super flotte referencer Smile

Dog før jeg ville kontaktet dig ville  jeg vide hvilket kode sprog du programmer webdesign i , kan det ligges i wordpress  php eller laver du hjemmesider meste i asp koder.

Tak :)

Jeg prøver at holde min programmering på et minimum så jeg kan fokusere på grafisk design, så det er lidt med vilje at jeg ikke har gjort ret meget fokus på programmeringen - Det er også min plan at fjerne programmerings-delen fra præsentationsvideoen.

Iøvrigt koder jeg primært php fra bunden. Jeg arbejder ikke så meget med Wordpress og andre færdigsystemer endnu.

Mvh Steffen

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:35

Lækker, simpel og overskuelig hjemmeside.
Det eneste der irriterer mig er dine menu navne og det at menuen ikke er aligned med venstre side.

Har ikke så mange kommentarer til dit logo, det er pænt og gør vel egentlig det som det skal? Måske indsætte: Steffen Nørgaard Andersen? Som en del af dit "bomærke"?
På den måde tror jeg du vil få lidt mere "personlighed" ind i dit logo og så man får det indtryk af et stærkt individ. 

Keep up the good work. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)