dejligt at høre selv martin har sexlegetøj i skuffen*SS* Hele denne debat minder mig om den gang jeg ville åbne en sexshop på Lolland. Der blev byrådet slittet. Det samme ser det ud til her på amino. Men alt i alt har denne tråd givet Julesmil og jeg har glemt alt om besværlige veje grundet sneen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Efter Thomas Rosenstand påstand om at alle benytter "slige sager" , har jeg desværre fået et ubehageligt billede af ovennævnte på nethinden - som jeg håber forsvinder inden julemiddagen God Jul venner HAHAHAHAHAHAHAHA, nu er min nethinde permanent skadet. Vi kan Håbe at jesper og lasse Når at komme til øjenlægen. Håber også at Thomas ikke får alt for ondt i r.... så han kan sidde og spise Julemad. Til sidst vil jeg sige at jeg kunne godt finde på at købe dem, for der er faktisk kommet en kanon reklame ud af det Takke været amino. Glædelig Jul alle Aminoer. |
Jeg er sikker på, at Martin og hans hold nok skal censurere denne slags hvis det bliver for "stødende" hvornår det så end er.
Men personligt kan jeg ikke se, at det skull være ret meget anderledes end "simply ballondæk" til en traktor manden vil sælge.
Glædelig jul til jer alle :)
/Madsen