Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simply Anal Balloon - super god fortjenste

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

om ikke andet ligger Amino nu godt på søgningen "anal balloon", det kan jo være det giver mere trafik, og nye brugere Cool

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter Thomas Rosenstand påstand om at alle benytter "slige sager" , har jeg desværre fået et ubehageligt billede af ovennævnte på nethinden - som jeg håber forsvinder inden julemiddagen Smile

God Jul venner.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Efter Thomas Rosenstand påstand om at alle benytter "slige sager" , har jeg desværre fået et ubehageligt billede af ovennævnte på nethinden - som jeg håber forsvinder inden julemiddagen Smile

God Jul venner.

HAHAHAHAHAHAHAHA, nu er min nethinde permanent skadet.Skype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

dejligt at høre selv martin har sexlegetøj i skuffen*SS*

Hele denne debat minder mig om den gang jeg ville åbne en sexshop på Lolland. Der blev byrådet slittet. Det samme ser det ud til her på amino.

Men alt i alt har denne tråd givet Julesmil og jeg har glemt alt om besværlige veje grundet sneen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter Thomas Rosenstand påstand om at alle benytter "slige sager" , har jeg desværre fået et ubehageligt billede af ovennævnte på nethinden - som jeg håber forsvinder inden julemiddagen Smile

God Jul venner

HAHAHAHAHAHAHAHA, nu er min nethinde permanent skadet.Skype-Giggle

Vi kan Håbe at jesper og lasse Når at komme til øjenlægen.

Håber også at Thomas ikke får alt for ondt i r.... så han kan sidde og spise Julemad.

Til sidst vil jeg sige at jeg kunne godt finde på at købe dem, for der er faktisk kommet en kanon reklame ud af det Takke været amino.

Glædelig Jul alle Aminoer.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, at Martin og hans hold nok skal censurere denne slags hvis det bliver for "stødende" hvornår det så end er.

Men personligt kan jeg ikke se, at det skull være ret meget anderledes end "simply ballondæk" til en traktor manden vil sælge.

Glædelig jul til jer alle :)

/Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er nok født 200 år for sent;

men jeg kan ikke se hvorfor fan man nu skal ha banket en ballon op i røvhullet..Big SmileHmm

jeg ka ik få øje på produktets værdi

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Den eneste grund til at jeg ikke lukkede tråden, var at det var noget med sex og at den endte med at blive sjov.
Og det er helt rigtigt at jeg normalt ikke gider at have bud i tråde og var det den var endt med, så havde jeg slettet den.
Mht. om Danske Bank eller andre vil fravælge at bruge Amino til at annoncere, så må de jo finde en anden iværksætterportal hvis de vil i snak med jer. Men de tjener jo også gode penge på alle dem der køber og sælger dildoer og det der er værre, så mon ikke de overlever?

Man skal sgu ikke gå og være så bange. Sex er noget jeg selv dyrker i ny og næ og det er der kommer to dejlige unger ud af. Og en dildo eller to kan man vel altid bruge.
Den der analting er nok lige for avanceret for mig, men det kan da være det skal prøves en gang når jeg som pensionist begynder at kede mig, hvem ved?

Og god jul til jer alle, også de snerpede af slagsen :-)

Dbh Martin

Yes

Fri os for smagsdommeriet Smile og God Jul!

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

jeg er nok født 200 år for sent;

men jeg kan ikke se hvorfor fan man nu skal ha banket en ballon op i røvhullet..Big SmileHmm

jeg ka ik få øje på produktets værdi

 

Det tror jeg nok du skal regne med, at der er andre der kan Wink

/Madsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

jeg er nok født 200 år for sent;

men jeg kan ikke se hvorfor fan man nu skal ha banket en ballon op i røvhullet..Big SmileHmm

 

Ha ha ha ha, det er simpelthen den bedste tråd jeg længe har været inde over det her, der er blevet fyret så mange fede og bitre og sjove kommentarer af, så jeg sjældent har grint så meget foran computeren før... Yes

Jeg håber virkelig at trådstarter har haft det lige så sjovt som mange af os andre, og ikke mindst kommet af med partiet... Dette må da, trods alt, have givet en masse reklame for varen...

Anyway, endnu engang glædelig jul...

Dbh. Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 6 ud af 6 (60 indlæg)