Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skynd Jer at fjern forsinkelse i publicering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg mener i for alvor dummer Jer gevaldigt, når i sætter en forsinkelse på, der hedder 24 timer. 

Nu glemte jeg det lige, og smed så en opgave online...hvilket betød at jeg igen blevet mindet om, at jeg skal vente 24 timer.

Mange af de opgaver jeg skal have løst, ligger indenfor en ramme af 3-5000 kr., små opgaver der skal klares hurtigt. Derfor er det en meget stor irritations moment at opgaven først publiceres efter 24 timer..... bare ikke på den måde, hvor jeg får lyst til at løbe et plus medlem :)

Nu kender jeg ikke Jeres statistikker, men jeg tvivler personligt på at det kan betale sig i indtjening på solgte plusser, modsat de mange flere opgaver der ville blive oprettet hvis der ikke var begrænsning på.

Jeg er så skide utålmodig :), så når jeg har oprettet opgaven sidder jeg og venter på bud. I denne situation, valgte jeg (som jeg har gjort de sidste 10 gange) at bruge elance.com samtidig. Var der ikke 24 timer på, havde jeg helt sikkert ventet og på resulatet fra amino freelance og sikkert valgt en vinder her. 

Men som sagt...jeg er utålmodig, og har allerede valgt en udbyder hos konkurrenten, der er igang med opgaven.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:34

Hey Boysen

I starten lod vi alt gå online med det samme og det betød at det lignede en rodebutik.
Mange lavede indlæg som reklamer for deres forretninger, i stedet for udbud og mange lavede det der var værre.
Det betød at freelancerne blev vrede og konceptet sejlede.

Nu kigger vi alt igennem, før det kommer online og nu virker det fint.

Derfor tager det op til 24 timer (Det kommer dog som regel online meget hurtigere) for Amino Plus'er at få deres opgaver online.

Det betyder så også at det er blevet dyrere at drive Amino Freelancer og det tjener vi så ind ved at forsinke "Ikke Pluser'"  opgaver med 24 timer.
Det giver flere Plus'er, som så er med til at betale for de andre.

Dbh Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:39

Hej Martin

Jeg er selv plus, så det betyder måske ikke så meget for mig.

Men er det ikke en forkert indgangsvinkel at det er de få (dem der udnytter/ødelægegr etc.) der ødelægger det for de mange ? Var det ikke bedre at se om der er en måde at sortere disse fjolser der ødelægger freelancer fra på, i stedet for at at sætte restriktioner på dem der rent faktisk bruger freelancer på den rigtige måde ?

Bare en ide'

Best regards

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:45

Jo men der ligger også det i det, at vi af gode grunde gerne vil have flere Plus Brugere.
Vi kan ikke leve af reklamer alene, så for Amino's udvikling er det vigtigt at få en fast indtægt.
Så forhåbentligt er det noget der også vil give overskud til at lave andre ting.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:13

Hej Martin

Ja ok, den administrative byrde, havde jeg ikke set. Det sætter selvfølgelig tingene i perspektiv. 

Sjov at brugerne ikke selv kan lave korrekte opgave beskrivelser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)