Super flot siden og god vejledning, dog med nogle mangler
Mangler lidt der forklare om de forskellige typer cykler en enkle start, ligge cyklen, racer cyklen er ikke bare en cyklen der ekstrem mange forskellige typer , hvad er forskel på disse typer forklares, fuldt emmet er stort, kan skriver flere 100.000 ord om dette her.
jeg synes selv når jeg holdt cykle ferie at det har været meste behageligt at køre på en racercykle , end en by cyklen eller tur cykle grundet sadle er ekstrem udadvendt der gør ved længere kørsel, de får ødelagt grundet sadlen sin enden og det sider foran kan komme betændelse grundet bene sider på den brede sadle og bene når sider ned lagde tid sætter sveden sig der , det ved enhver der cykler meget lange ture.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Så I mener at hvis vi bliver ved med at poste, så skal det nok komme når vi rammer foråret?
@Flemming: Din side, skal du opdatere den? Ellers er det jo meget smartere at have en ligesom din? Vi skal jo blive ved med at poste indlæg, hvis jeg har forstået det korrekt.
Så I mener at hvis vi bliver ved med at poste, så skal det nok komme når vi rammer foråret?
@Flemming: Din side, skal du opdatere den? Ellers er det jo meget smartere at have en ligesom din? Vi skal jo blive ved med at poste indlæg, hvis jeg har forstået det korrekt.
Mvh Os
Tror ikke den skal opdateres så meget, men jeg har tænkt mig at smide flere godter på den, da jeg elsker at bage :)
Vi startede med siden i starten af december, og har så arbejdet lidt. Vi er nye inden for området, og søger derfor noget hjælp.
Velkommen til affiliate verdenen og velkommen til det store internet.
Som udgangspunkt byder jeg konkurrence velkommen, og jeg ønsker jeg al mulig held og lykke fremover.
Men, og der er et men. Min partner og jeg driver Cykel Fitness, og vi syntes I går lidt for tæt på vores design og vores indhold. Blandt andet har I valgt samme WP-theme, og I skriver nogle meget beslægtet artikler.
Det er fint at hente inspiration, men kopiering er ikke ok.
Lav da et nyhedsbrev folk kan tilmelde sig. Så kan du så sende folk artikler som "Sådan får du din cykel toptunet til sommeren" Osv. Få måske også lavet et unikt design så jeres side skiller sig ud fra jeres konkurrenter.
De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Jeg kan ikke forstå hvorfor du kalder det for en affiliateside, da der ingen affiliatelinks er på siden
Der findes ikke så mange affiliateprogrammer for cykelhandlere, men I kunne jo skrive artikler om, eller sammenligne priser på eksempelvis pulsure, motionscykler, cykeltøj osv. - der findes mange flere webshops med de produkter og man kan altid supplere op med Kelkoo og Pricerunner "butiklinks" via deres affiliateprogrammer hos Tradedoubler og CJ.com