Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt site - Større indtjening og flere besøgende

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har sammen med en ven leget og puslet lidt med en lille fritids affiliateside, som vi håber I vil tage et lille kig på.

Vi startede med siden i starten af december, og har så arbejdet lidt. Vi er nye inden for området, og søger derfor noget hjælp.

Vi har siden vi startede siden haft 260 unikke views, og en indtjening på 2,- i form af Adsense.

Vi ønsker råd til hvad vi kan gøre for at øge indtjeningen, øge besøgstallet og hvad der ellers finder jer ind, der kunne gavne siden

Siden kan ses her.

På forhånd tak, og god jul!

Mvh osSmile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:50

Siden ser fin ud imo.

Måske en af grundene til i ikke tjener mere nu, kan findes lige udenfor vinduet?

Jeg gider ikke køre på cykel nu da hehe.

Min side om brunkager, tjener omkring 15kr pr. dag lige nu, men jeg gætter kraftigt på, at den "dør" efter på fredag :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:51

Håber jeg postede det rigtige sted. Måske skulle det have været inde under 'Affiliate'

Mvh

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:00

Hej du.

søg lidt herinde på siden, der findes masser af gode råd til flere besøgende osv.

mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08

Super flot siden og god vejledning, dog med nogle mangler

Mangler lidt der forklare om de forskellige typer cykler en enkle start, ligge cyklen, racer cyklen er ikke bare en cyklen der ekstrem mange forskellige typer , hvad er forskel på disse typer forklares, fuldt emmet er stort, kan skriver flere 100.000 ord om dette her.

jeg synes selv når jeg holdt cykle ferie at det har været meste behageligt at køre på en racercykle , end en by cyklen eller tur cykle grundet sadle er ekstrem udadvendt der gør ved længere kørsel, de får ødelagt grundet sadlen sin enden og det sider foran kan komme betændelse grundet bene sider på den  brede sadle og bene når sider ned lagde tid sætter sveden sig der , det ved enhver der cykler meget lange ture.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:45

Hej,

Tak for feedbacken, det er vi glade for.

Så I mener at hvis vi bliver ved med at poste, så skal det nok komme når vi rammer foråret?

@Flemming:
Din side, skal du opdatere den? Ellers er det jo meget smartere at have en ligesom din? Vi skal jo blive ved med at poste indlæg, hvis jeg har forstået det korrekt.

Mvh Os

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:01

sskriver:

Hej,

Tak for feedbacken, det er vi glade for.

Så I mener at hvis vi bliver ved med at poste, så skal det nok komme når vi rammer foråret?

@Flemming:
Din side, skal du opdatere den? Ellers er det jo meget smartere at have en ligesom din? Vi skal jo blive ved med at poste indlæg, hvis jeg har forstået det korrekt.

Mvh Os

Tror ikke den skal opdateres så meget, men jeg har tænkt mig at smide flere godter på den, da jeg elsker at bage :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:30

sskriver:

Vi startede med siden i starten af december, og har så arbejdet lidt. Vi er nye inden for området, og søger derfor noget hjælp.

Velkommen til affiliate verdenen og velkommen til det store internet.

Som udgangspunkt byder jeg konkurrence velkommen, og jeg ønsker jeg al mulig held og lykke fremover.

Men, og der er et men.  Min partner og jeg driver Cykel Fitness, og vi syntes I går lidt for tæt på vores design og vores indhold. Blandt andet har I valgt samme WP-theme, og I skriver nogle meget beslægtet artikler.

Det er fint at hente inspiration, men kopiering er ikke ok.

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:34

Hej

Lav da et nyhedsbrev folk kan tilmelde sig. Så kan du så sende folk artikler som "Sådan får du din cykel toptunet til sommeren" Osv. Få måske også lavet et unikt design så jeres side skiller sig ud fra jeres konkurrenter.

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:44

Jeg kan ikke forstå hvorfor du kalder det for en affiliateside, da der ingen affiliatelinks er på siden Smile

Der findes ikke så mange affiliateprogrammer for cykelhandlere, men I kunne jo skrive artikler om, eller sammenligne priser på eksempelvis pulsure, motionscykler, cykeltøj osv. - der findes mange flere webshops med de produkter og man kan altid supplere op med Kelkoo og Pricerunner "butiklinks" via deres affiliateprogrammer hos Tradedoubler og CJ.com

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)