Jeg har lavet et eksempel på denne side, så du kan se hvordan den ser ud. Jeg bruger den også til at vise mine referencer på KB-Marketings Facebook side.
Den kan altså både implementeres som en underside til Facebook siden eller på din Facebook sides landingpage.
Prisen afhænger selvfølgelig af antallet af logoer, der skal indsættes, men det er ikke noget du kommer til at mærke i regnskabet.
Jeg prøver lige igen. Du kan se hvordan jeg har brugt den omtalte metode til at vise mine referencer på min velkomstside. Du skal klikke på "referencer" og derefter på "Klik her for at se et udpluk af KB-Marketings kunder".
(Facebook kræver at der skal klikkes før at indhold kan aktiveres)
Jeg har kun indsat 4 referencer i karusselen, men det er selvfølgelig muligt at indsætte mange flere.
Alternativt kan du benytte dig af det som jeg kalder et "KB-Flipshow", som du kan se et eksempel på her.
Kasper; okay, det er synd, at man skalcklikke sig frem til vore sponsorer :-)
Jeg sidder og tænker på, om det måske er et spørgsmål om at omdefinere rollen for vores fb-side, så den driver trafik til et egentligt website i stedet for? Der er jo også en mellemting i Ning.com, hvor man har en del flere frihedsgrader end fb?
Korrekt. Hvis man placere karusselen på velkomstsiden, skal man dog kun klikke én gang, men jeg kan godt se problemet i forhold til det du skal bruge den til.
Det er helt klart en god idé at bruge Facebook siden til at drive traffik til et website. Facebook sider egner sig bedst til at styrke kundeloyaliteten, engagere kunderne og gøre reklamen til en del af deres hverdag.
Det kan stadig godt betale sig at få sig en unik facebook side, så man differentierer sig fra sine konkurrenter - også selvom at målet er at drive trafikken videre til en hjemmeside.
Jeg kender ikke så meget til Ning, men der er helt klart flere muligheder med hjemmesider end Facebook sider, så det kunne være en fin idé at have Ning som base og så bruge fb til at markedsføre basen.
Inden vi bliver alt for bange for at benytte beskedsystemet til en facebookgruppe - bør vi vel lige bringe i hu, at et tryk på en Join-knap til en gruppe, med rette kan tolkes som en 'forudgående anmodning om at modtage beskeder' fra admin af gruppen(?) (retorisk)
Jeg mener at det er en af de ting, som forbrugerombudsmanden vil overveje i 2011. Reglerne er generelt ret uklare, men det bliver forhåbentligt bedre fremover.