Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedtid på Gigahost.Dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har brugt gigahost i ca 1år nu og hold da helt kæft for en dårlig host, der har været så meget nedtid på deres server/ftp-adgang at jeg ikke kan få taget de bakup og andet som jeg skal gør på siden. 

Ikke nok med det så er mine hjemmesider også meget langsom og tager lang tid om at log på min blog :( jeg synes ikke at jeg kan lever med dette og er der ander som kender til dette?? eller har en bedre host som jeg kan bruger..

Jeg har tænkt på og skift tilbage til Servage.net

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:15

Nu er det heller ikke fordi at Servage leverer en bedre service end Gigahost.

Har hørt den skunne være ringere.

Hvis du vil have noget ordenlig kvalitet, billigt -> UnoEuro

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 03:31

Jeg har haft servage før, men valgt og skift da man ikke kun ha nok tirfik derinde, men jeg ved godt nok ikke hvorfor det driller så meget. skal ha hente bakup ned for 2 hjemmesider og den melder om fejl hele tiden og gigahost siger der ikke er nogen fejl!! eller også svare de ikke tilbage til det jeg skriver til dem

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:34

Vel ikke noget nyt?! Jeg har de sidste par måneder prøvet www.meebox.net . Det virker ganske stabilt - og så er det jo også billigt

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 06:54

Jeg har brugt hostgator.com de sidste 5 år. Har kun oplevet kort nedetid en gang, den var varslet. Betyder min hosting ligger i usa, men har ikke været et problem for mig, og deres service er super, med 24 timer online chat

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:02

Tror det har meget at sige, hvilken server man ligger på ved Gigahost.

Jeg har 4-5 hjemmesider hos dem og oplever stort set aldrig nede tid.

Er dog også selv begyndt at skifte til Meebox, da deres priser, service og software er væsentlig bedre!

:)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 09:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg har ikke host hos dem men ML Hosting det er godt. Jeg har lavet en hjemmeside for en hvor han har gigahost. Jeg skulle til og lave hans side. Men så gik den ned i 3 dage. Så mådt jeg vendt de 3 dage fører jeg kunne lave hans side. Angry

Hilsen MN Templates

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 09:18

Ja jeg har det på samme måde, jeg skal ha hente 2 hjemmeside bakup ned, og de er på ca 200-250mb til samme men den stopper og melder ud at min ip er forket, og jeg tænker sådan at jeg har sku 20/2mbit så vil ikke lige sige at det er den vej der er noget

Men tror jeg vil skrifte til servage.Net for det har jeg haft en gang, og der var ikke lige sådan nogen problemer, men der had jeg flere besøgen end den kun følge med :D

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Johnny sørensen:

Jeg har brugt gigahost i ca 1år nu og hold da helt kæft for en dårlig host, der har været så meget nedtid på deres server/ftp-adgang at jeg ikke kan få taget de bakup og andet som jeg skal gør på siden. 

Ikke nok med det så er mine hjemmesider også meget langsom og tager lang tid om at log på min blog :( jeg synes ikke at jeg kan lever med dette og er der ander som kender til dette?? eller har en bedre host som jeg kan bruger..

Kære ven

Du får hvad du betaler for, at du så forventer at få creme de la creme for ingen penge er nok mere dit problem ;)

/allan

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 09:48

Hvad vil du så anbefale? 

for vil godt angå at få noget dårligt webhotel!!

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)