Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedtid på Gigahost.Dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian R.:

Tror det har meget at sige, hvilken server man ligger på ved Gigahost.

Jeg har 4-5 hjemmesider hos dem og oplever stort set aldrig nede tid.

Er dog også selv begyndt at skifte til Meebox, da deres priser, service og software er væsentlig bedre!

:)

Er jo kun lige indtil de begynder at have lidt kunder på systemet, chancen for at det bliver samme historie om igen er temmelig stor. Gigahost har immervæk drevet hosting i meget lang tid og burde vide lidt mere om stordrift end diverse nystartede hostingfirmaer.

Problemet med lowcost er at det er de samme kunder der ligger og flytter rundt, dem hostingfirmaer sjældent tjener nogen penge på, ingen penge = dårlig service

Nok begrænset hvad gigahost tjener på en kunde der betaler 16 kr per md pg høvler 55 domæner ind på samme konto/server, nok derfor de har tusindvis af domæner per server med dertil tilhørende problemer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:54

Johnny sørensen:

Hvad vil du så anbefale? 

for vil godt angå at få noget dårligt webhotel!!

Hej igen

Der findes en del ;)

Martin her fra Amino køre seriøs hosting, kontakt ham så kan han helt sikkert rådgive dig til en løsning som passer til dit behov ....

Jeg ved der findes flere her på Amino, måske de selv melder sig ...

/allan

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:55

DesignYOU:

Johnny sørensen:

Jeg har brugt gigahost i ca 1år nu og hold da helt kæft for en dårlig host, der har været så meget nedtid på deres server/ftp-adgang at jeg ikke kan få taget de bakup og andet som jeg skal gør på siden. 

Ikke nok med det så er mine hjemmesider også meget langsom og tager lang tid om at log på min blog :( jeg synes ikke at jeg kan lever med dette og er der ander som kender til dette?? eller har en bedre host som jeg kan bruger..

Kære ven

Du får hvad du betaler for, at du så forventer at få creme de la creme for ingen penge er nok mere dit problem ;)

/allan

Skulle lige til at skrive det samme :)

Du får hvad du betaler for, 250 kr. om året hos gigahost er jo billigt også må man jo også forvente at det ikke kører ligeså stabilt som andre udbydere.

Så hvis du er så utilfreds med dem, så find en anden udbyder. Men du skal nok være parat til at punge ud Smile

Jeg bruger selv Gigahost, og det dækker fint mit behov. Jeg oplever meget lidt nedetid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:23

lidt som at vinde i lotteri at få stabil hos dem første gange gik galt, ned tid konstant, måtte simpelthen flytte havde dog mange domæner og købte senere igen , nu var jeg heldige , fik et stabilt webhotel, med kunne ligeså godt have fået et ustabilt , da de vidste bare ligger x antal på en server tror jeg , det ved jeg ikke, dog er gigahost.dk vidste en af de billigste , så man kan ej forvente alverden

http://www.unoeuro.com/ synes jeg virker til billigste alle de sider, jeg har der har aldrig haft ned tid , med er også en del dyrere ved mange domæner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:27

Mikael christiansen:

lidt som at vinde i lotteri at få stabil hos dem første gange gik galt, ned tid konstant, måtte simpelthen flytte havde dog mange domæner og købte senere igen , nu var jeg heldige , fik et stabilt webhotel, med kunne ligeså godt have fået et ustabilt , da de vidste bare ligger x antal på en server tror jeg , det ved jeg ikke, dog er gogahost.dk vidste en af de billigste , så man kan ej forvente alverden

http://www.unoeuro.com/ synes jeg virker til billigste alle de sider, jeg har der har aldrig haft ned tid , med er også en del dyrere ved mange domæner

og netop derfor har de flere ressourcer (læs penge) til at investere i flere servere og ikke have 1500 eller flere domæner per server, husk, 1 kunde der laver ballade på en server giver problemer for 1499 andre.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:56

Prøv at tage et kig på mit nye site som dog stadig er under udvikling: www.webhosts.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:32

Hej Johnny.

Jeg er ked af at høre at du har haft problemer med Gigahost. Det er dog desværre den samme historie, jeg synes jeg hører igen og igen herinde. :-(

Du skal være meget velkommen til at skifte til Meebox. Vi har fornylig flyttet alle vores webhoteller over på den seneste Cloud Hosting-teknologi. Samtidig har vi investeret i store, stabile IBM-servere som driver vores Cloud. Og når ja, så kører vi LVE-teknologi (Lightweight Virtual Environment), der sørger for at dit webhotel ikke kan påvirkes af dine webhotel-naboers bedrifter. :-)

Jeg håber du vil overveje vores webhoteller. Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:33

Johnny sørensen:

Hvad vil du så anbefale? 

Man kunne vælge et webhotel , der har været online i mere end 5 år, det giver da lidt historik :-)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Johnny sørensen:

Hvad vil du så anbefale? 

Hej igen

Der findes en del ;)

Martin her fra Amino køre seriøs hosting, kontakt ham så kan han helt sikkert rådgive dig til en løsning som passer til dit behov ....

Jeg ved der findes flere her på Amino, måske de selv melder sig ...

/allan

Yes Ja jeg vil også bakke op om Martin fra Exaweb, super god service og stabilt!

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 21:10

Indtil videre har jeg haft det fint hos megahost.dk

Ellers kan jeg varmt anbefale inmotionhosting.com

Har haft lidt mindre positive erfaringer med surftown - lang historie.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)